Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?
Kommentit (148)
Noooo, lapsi tämän miehen kanssa. Toki hän siitä suuttuneena on riehaantunut pari kertaa, mutta voisin kuvitella itseni samanlaiseksi eron jälkeen.......
En ole läheisriippuvainen enkä pakota miestä olemaan kanssani. Suhteemme perustuu rakkauteen ja aitoon haluun olla toisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:46"]
Mies.
[/quote]
Tää oli ihan paras! :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:45"]
En ole läheisriippuvainen enkä pakota miestä olemaan kanssani. Suhteemme perustuu rakkauteen ja aitoon haluun olla toisen kanssa.
[/quote]
No se kävi tänään panemassa mua silti. T: se läheisriippuvainen pakottaja
Minulla ei ole mielialalääkitystä, en ole alkoholisti enkä syytä miestä kaikesta. Eli minulla on elämä.
Minulla on korkeakoulututkinto, miehen ex:llä ei ollut. Olen sosiaalinen, miehen ex ei ollut. En vaadi joka lauantai mattojen tamppausta ym. - miehen ex vaati.
Korkeakoulututkinto. Vakituinen työpaikka.
Mitäpä mulla EI olisi.
Aivot :D
Enkä ole ahne, itserakas materialisti jonka käsi on koko ajan ukon lompakossa.
Lisäksi olen kaunis ja muodokas olematta lihava kuten eräs.....
Olen myös itsenäinen enkä ratkuta asioista, en yritä pakottaa naimisiin tai hankkimaan lapsia kun toinen ei ole valmis yms.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:49"]
Minulla ei ole mielialalääkitystä, en ole alkoholisti enkä syytä miestä kaikesta. Eli minulla on elämä.
[/quote]
Exänsä varmaan joutunut hakemaan mielialalääkkeet miehen takia ja lääkinnyt itseään alkoholilla, koska mies niin narsistinen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:45"]
[/quote]
On se kyllä hassua, että kaikilla eronneilla miehillä on niin hullut exät :D
Ja kun itse taas seuraan eronneita naiskavereitani, minusta he ovat todella fiksuja naisia.
Mutta kummasti se nyxälle muuttuu aina hulluksi ja riippuvaiseksi ämmäksi :D
Huumorintajua ja kykyä kestää elämän normaalit vastoinkäymiset ilman hullua hepulia.
Omakotitalo, koira ja vähemmän ikää, mikä mahdollisti perheen perustamisen :) No, yhteen "joutumisen" syy lie ollut rakastuminen, eikä mikään noista edeltävistä...
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:49"]
[/quote]
Exänsä varmaan joutunut hakemaan mielialalääkkeet miehen takia ja lääkinnyt itseään alkoholilla, koska mies niin narsistinen.
[/quote]En tunne yhtäkään miestä joka olisi noin avulias ja sosiaalinen, antaa oikeasti paidankin päältään. Exän diagnoosi voisi olla tuo narsismi. Mutta tulen hyvin toimeen hänen kanssaan, ihmiset ovat sellaisia kuin ovat.
Periaate olla vain ja ainoastaan yhden miehen nainen.En siis petä ja huoraa..
Oon paremnan näkönen ja satakertaa fiksumpi!!! En oo koko ajan esittämäs jotain draamaa ja vaatimas ukkoani korjaamaan ja tekemään kaiken mun puolesta! Mulla on myöskin haluja toisinko exämuijall, se ajoikin kullan mun syliin ei tarvii jääpuikon kans sänkyään jakaa. Enkä itke joka eurosta, voin ostaa jotain mieheni ja eksänsä muksuille laskematta joka euroa mitä menee. Lisäks en pidä viidakkoo jalkovälis xD
Huh mikä ketju! Miehet ei ikinä pystyisi tämmöiseen.