Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?

Vierailija
07.01.2014 |

?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kolmella lapsella sama isä, miehen ex:n kaikki kolme on eri miehen.. yksikään ei luojan kiitos kyllä tän mun miehen. Ai niin ja vakituinen työpaikka ja korkeakoulutodistus, ja lukiotodistus.

Vierailija
122/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15kg läskiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen luonne. Exän kanssa miehellä riidat pääsyivät älyttömiksi kun kiihtyivät molemmat nollasta sataan. Itse olen enemmän mököttäjä. Sitä edeltävään exään minulla on se etu, että en käy panemassa muita miehiä.

Vierailija
124/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia ja hullu kissa. ;D

Olen nähnyt miehen exän sattumalta jossain. Ihan mukava nainen hän varmaan on. Nättikin oli ainakin minun mielestä.

Vierailija
125/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa samoja harrastuksia ja tykkäämme tehdä yhdessä ja lasten kanssa samoja asioita. Miehen exä ei koskaan halunnut tehdä mitään samaa kuin mies eikä edelleenkään tee juurikaan mitään lasten kanssa. Tuijottaa vaan kaiket päivät telkkaria. (lasten kertoman mukaan.) Ei edes vietä lasten kanssa viikonloppuja, kuin vain harvoin mikä on minusta todella outoa. Lapset ovat lähes aina isovanhempien luona (myös viikolla) silloin kun eivät ole meillä.

Vierailija
126/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ja tasainen luonne ilman mielenterveysongelmia ja persoonallisuushäiriöitä.

Kroppa ilman ylipainoa.

Koulutus ja ammatti.

Edes jonkinlainen siisteyskäsitys.

Vierailija
127/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ja mielenterveysongelmia.

Vierailija
128/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky antaa miehelle aikaa ja olla pakottamatta sitä pariskuntakesteille; erillinen ystäväpiiri.

Vierailija
129/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaki läskiä on varmasti paljon enemmän :) Ja mulla on tosiaan omakin elämä, siitä mies oli alkuaikoina mielissään.

Vierailija
130/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:45"]

En ole läheisriippuvainen enkä pakota miestä olemaan kanssani. Suhteemme perustuu rakkauteen ja aitoon haluun olla toisen kanssa.

[/quote]

No se kävi tänään panemassa mua silti. T: se läheisriippuvainen pakottaja

[/quote]

Ei helvetti, tuo on kyllä säälittävyyden huippu, että suostuu eksän vonkaamiseen! Se äijä on kyllä sisäistänyt hyvin jättämänsä akan läheisriippuvaisen luonteen :D

Vierailija
131/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla on varmaan ainakin laajempi ystäväpiiri, ehkä (en tunne niin hyvin että voisin olla varma). Olen siis ehkä jossain määrin sosiaalisempi. Ihan mukavan oloinen miehen eksäkin kyllä on. Ulkonäköä on vaikea verrata, molemmat suht hoikkia ja kasvoista aika erinäkösiä mutta silti kumpikin omalla tavallaan nättejä.

Vierailija
132/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ja mukava luonne

Vierailija
133/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista vakautta löytyy enemmän, olen korkeammin koulutettu ja miehen kertoman mukaan myös henkisesti vakaampi. Suhde on kuulema tasapainoisempi ja -vertaisempi. Minähän en eksää tunne, joten omaa mielipidettäni en osaa sanoa asiaan, mutta luottaisin kyllä mieheni arvioon..

Omasta mielestäni eksä on kyllä minua nätimpi ja on sillä isommat tissitkin. Mutta ehkä tällä kertaa joku muu asia sitten ratkaisi :)

Vierailija
134/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu ja "paremmasta piiristä", en wt-taustainen - ja hakuinen.

Vierailija
135/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve.Miehen eksä on bipo ja käyttäytyy aivan pimeästi.

Vierailija
136/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osake, exänsä asui vuokralla:D

Vierailija
137/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton,koulutettu,luottotiedot kunnossa,en kärsi mielenterveysongelmista,en sekoile.

Vierailija
138/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju suorastaan huokuu semmoista akkamaisuutta epävarmuutta. Mitäs ne exät on teille tehneet, kun tuolla tavalla vertailette itseänne heihin?

Vierailija
139/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakityö ollut jo vuosia, terve itseluottamus, itsenäisyys (niin taloudellinen, kuin henkinenkin), halu ja kyky asettaa muiden tarpeet omieni edelle, rakkaus ja kunnioitus miestäni kohtaan sekä sen mukainen käytös (yksiavioisuus), alkon käytön hallinta, paremmat lasten kasvatustaidot, kattavampi ja oikeampi tietämys sairauksista ja psykologiasta (erotan mm. Laktoosi-intoleranssin sekä maitoallergian toisistaan, sen lisäksi että tiedän niiden oireet ja sen, ettei hänen lapsella ole kumpaakaan).

Kyky olla aidosti läsnä ja huomioida muut. Olen parempi keskustelija, en hermostu enkä pakene/välttele keskusteluja. Olen kypsempi ja kannan vastuuteni paremmin. Olen parempi äiti.

Vierailija
140/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:16"]

Minä olen lapseton,koulutettu,luottotiedot kunnossa,en kärsi mielenterveysongelmista,en sekoile.

[/quote]

Minkä koulun sä olet käynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi