Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?

Vierailija
07.01.2014 |

?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä huumeita.

Vierailija
62/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lapsia meillä ei, ehkä siis vapaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka täällä jatkuvasti valitatte kuinka exiä haukutaan: oletteko mahdollisesti itse exiä? Eihän tätä aloitusta tarvitse lukea, jos se on mielestänne loukkaavaa. Voi hypätä yli seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
64/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa voi apua nää vastaukset täällä on NOLOJA ! :D

"noniin hahaa kuinka kuvailisin itseni mahd intellektuellina kaunottarena samalla haukkuen miehen entistä, ah ihana ketju"

Vierailija
65/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vastanneena huvittaa vastausten aikaansaama reaktio. Tässä kysyttiin, mitä minulla on mitä miehen exällä ei ole. Ei kysytty positiivisia puolia. Ei pyydetty kehumaan. Kysyttiin, mitä Minulla on sellaista, jota ei miehen exästä löydy. Ja tähän vastattiin.

Vierailija
66/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 pistettä korkeampi ÄO. 

Vierailija
67/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinottotaidot ja -halut ;)

Mä olen ihan hyvissä väleissä mieheni exän kanssa, ollut jo vuosia niin en oikein osaa lähteä häntä mollaamaan. Hän on ihan hyvä tyyppi, mutta kieltämättä mm. huumorintajultaan erilainen, kuivakampi. Miehen omien sanojen mukaan hänestä vaan tuntuu paremmalle kun on minun kanssani, kevyemmälle eikä ole painostava ilmapiiri mun lähellä.

Olivat eronneena jo pari vuotta ennen kuin minä ja mies tavattiin.

Vierailija
68/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, aikamoisia alkkiksia, läskejä ja moniongelmaisia suurisuita jengin miehillä exinä. Maku ei vissiin ole muuttunut?

Vierailija
69/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väkivaltainen enkä lihava.

Vierailija
70/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka olette vampanneet niinsanotusti tän nykyisen miehenne joltain toiselta naiselta ja nyt kehuskelette että on parempi itseluottamus ja ei mielenterveys ongelmia käykö koskaan mielessä että se voi johtua juuri tästä sinun ihanasta miehestäsi joka petti ja valehteli vuosia (minun tapauksessa) ja kuitenkin minun kans rakenti taloa ja teki perhettä:( pala palalta totuus valkeni ja silti viimeiseen asti valehdeltiin vaikka se toinen nainen odotti taustalla kokoajan...

ei naurattais jos omalle kohdalle sattuisi...

Vierailija
71/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Korkeampi koulutustaso

-Hedelmallisyys

-Lapsia

Muusta en osaa sanoa ja ei ole juuri pohdituttanut edes koko asia. Ihan tavisnainen ns. miesten alalla duunarina

Vierailija
72/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:17"]

Te, jotka täällä jatkuvasti valitatte kuinka exiä haukutaan: oletteko mahdollisesti itse exiä? Eihän tätä aloitusta tarvitse lukea, jos se on mielestänne loukkaavaa. Voi hypätä yli seuraavaan aiheeseen.

[/quote]

Mä en kyllä näe valittamista vaan pikemminkin huvittuneisuutta siitä, miten muka kaikki av-mammat ovat hoikkia, superkauniita, superälykkäitä, huumorintajuisia, tasapainoisia, rikkaita, lempeitä, himokkaita jne siinä missä exät ovat suunnilleen vakavasti häiriintyneitä ylipainoisia alkoholisteja :D Mun miehen ex on ainakin nätti, fiksu, hoikka ja ihan normaali tyyppi.

Vierailija
73/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xällä ja minulla oli kriisi ja molemmilla oli joku toinen hetken....palattiin yhteen, sillä ne kemiat ja lapset ovat jotain suurempaa kun noi kokeilut muitten kanssa. Mies sanoi ekana, ettei sytyttänyt ja samoin kävi minulle.....

Exiä ei lasketa,,,ovat niin teiniajalta. Eli 25 v yhdessä ja aina vaan.

Vierailija
74/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä päässä. En petä enkä varasta miehen rahoja enkä tilaile tavaraa sen nimellä. Enkä tehnyt lasta avioliitossa vieraalle miehelle. Enkä halua 8 koiraa, 4 kissaa, 2 hevosta plus kymmenet pienemmät lemmikit.

Vierailija
75/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:29"]

Teille jotka olette vampanneet niinsanotusti tän nykyisen miehenne joltain toiselta naiselta ja nyt kehuskelette että on parempi itseluottamus ja ei mielenterveys ongelmia käykö koskaan mielessä että se voi johtua juuri tästä sinun ihanasta miehestäsi joka petti ja valehteli vuosia (minun tapauksessa) ja kuitenkin minun kans rakenti taloa ja teki perhettä:( pala palalta totuus valkeni ja silti viimeiseen asti valehdeltiin vaikka se toinen nainen odotti taustalla kokoajan...

ei naurattais jos omalle kohdalle sattuisi...

[/quote]

Mulle tuli vähän samoja ajatuksia mieleen. Sekin mietityttää, miksi nämä upeat miehet on haukkuneet niitä exiään nykyisilleen. Eikö nyksiä hirvitä, mitä mies puhuu seuraavalle naiselle eron jälkeen...?

Vierailija
76/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paremmat jutut, parempi tyylitaju ja tästä nykyisestä suhteesta syntyneet ihanat lapset ja kivemmat sukulaiset. Toisaalta, olen köyhempi ja huonommin koulutettu, kuin puolisoni ex. Ulkoisesti ollaan muuten ehkä samalla viivalla, paitsi minulla tosiaan on kiinnostavampi tyyli pukeutua. Varakas mieheni vaihtoi siis akateemisen, mukahauskan pyrkyrivaimonsa minuun, köyhään hoitsumuijaan. Näinkin voi joskus käydä.

Vierailija
77/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän ot.. miehelläni on ollut ex, jolla elämän hallintaan ja päihteisiin liittyviä ongelmia. Elämän arvot omiini verraten pinnalliset ja kovat. Ulkonäkö kolkko ja tyyli huorahtava. Tämä siis ollut pitkäaikainen ja vakava suhde, jossa vielä mieheni tuli jätetyksi osapuoleksi.

En väitä että olisin parempi, mutta ainakin hyvin erilainen ja omat arvoni hyvin kaukana tämän exän arvoista. Itseä jotenkin ällöttää, kun miehellä on ollut sellainen nainen. Jos olisin tiennyt tästä aikaisemmin, kun meidän suhde ei ollut vielä vakava, haluaisin varmaan erota. Nyt en tiedä mitä teen ja kuinka päästä tästä yli.

Vierailija
78/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy nyillä menevän. Kuitenkin pitää itseään nostaa toisen kustannuksella. Se exä on kuitenkin miehen kanssa pitkään elänyt, synnyttänyt hänelle lapsia. Eikä varmasti ole yksin syyllinen eroon. Eipä oo ihme että uusperheissä on niin paljon toimimatonta p***aa kun nämä tipuset niitä perheitä luotsaavat. Kannattais seuraavaks miettiä mitä sellaista teillä ei ole mitä uusperheessä tarttis olla.

Vierailija
79/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus miestäni kohtaan. Exä petti

Vierailija
80/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:21"]

Minuakin vastanneena huvittaa vastausten aikaansaama reaktio. Tässä kysyttiin, mitä minulla on mitä miehen exällä ei ole. Ei kysytty positiivisia puolia. Ei pyydetty kehumaan. Kysyttiin, mitä Minulla on sellaista, jota ei miehen exästä löydy. Ja tähän vastattiin.

[/quote]

No sittenhän tuo itsensä ylistäminen olisikin ymmärrettävämpää, jos olisi erikseen pyydetty kehuja. Sehän tässä just on huvittavaa, että kun kysytään vaan mitä av-mammoissa on mitä exissä ei ole, niin kutakuinkin kaikki ovat koulutetumpia, älykkäämpiä, fiksumpia, kauniimpia, mukavampia, terveempiä, hoikempia, luonteeltaan parempia,... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan