Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa risteily tuttavaporukalla, koska en tunne kaikkia - kaverit syyllistää : (

Vierailija
06.09.2023 |

Ollaan lähdössä päivätisteilylle Tukholmaan 9 hengen porukalla. Tunnen osallistujista neljä, ovat mun kavereita, mutta kaksi olen tavannut vain muutaman kerran ja kaksi on ihan vieraita.
Mua on ahdistanut koko ajan lähteä, kun en tiedä onko kaikki mukanaolijat samanhenkisiä ja mielisiä.
Oikeast olis ihan kauheeta joutua olemaan laivalla puhumattakaan Tukholmassa jonkun porukan kanssa, jotka on ihan ääliöitä ja esim kännissä koko aika.
Oonkin pyytänyt et tehtäisiin kirjallinen ohjelma, missä näkyy paikat joissa käydään, tyylin Nationalmuseet, Skansenin joulumarkkinat, kahville Gamla Staniin.
Tääidea ei oo herättänyt vastakaikua ja mua on jopa haukuttu nipoksi.
Meen samaan hyttiin mun bestiksen ja hänen miehen kanssa, niin siitä ei ole huolta et joutuisin yöpyyn jonkun karseen kanssa.
Lähtisittekö te tällaiselle reissulle ja mitä muuta pitäis ottaa huomioon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, mutta risteilylle en lähtisi. 

Vierailija
2/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei tykkää kontrollifriikistä. Älä ala vaatia etenkään tuntemattomilta mitään ohjelman noudattamista. Kyseessä on pari päivää, kokeile mennä ryhmän mukana ja avoimin mielin. Voit yllättyä miten tuntemattomatkin voivat olla hyvää seuraa. Tuo on jo hyvä merkki, että arveluttaa, koska jos odotukset ovat korkealla niin silloin pettymyskin on suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää iltaa sentään. Mitä ideaa tuollaisessa reissussa oikein on? En lähtisi yhteiseen hyttiin pariskunnan kanssa, koska s***in mahdollisuus heillä. Jää hyvillä mielin kotiin ja juo puolukkamehua.

Vierailija
4/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken tietää moniko heistä leimaa reissun jälkeen sinut ääliöksi..

Vierailija
5/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa, ota rennosti. Risteilyllä on tarkoitus rentoutua ja pitää hauskaa. En tarkoita että pitää juoda pää täyteen.

Vierailija
6/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitäisi tuntea? MIelelläni lähden reissulle ihan uusien ihmisten kanssa.

Vierailija
7/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä ongelmaa tässä. Jos ei porukan kanssa suju, niin sitten kuljet yksin. Meet avoimin mielin katsomaan kuitenkin.

Vierailija
8/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot päättänyt etukäteen, miten karseita he ovat, ja samalla oot jo muiden puolesta päättänyt ainoan oikean ohjelman.

Joo mee vaan sinne pariskunnan hyttiin, he varmasti arvistavat sitä.

Vierailija
9/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene porukoiden mukana, ei ole edes pakko risteillä. Mene pienemmällä porukalla vaikka sukulaisen kanssa.

Vierailija
10/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna en lähtisi. kaltaisesi erityisherkät ovat erityisen rasittavia ihmisiä. pilaat muiden kivan matkan.

Vierailija
11/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi jos se aiheuttaa pelkkää stressiä, tuollaisten tapahtumien pitäisi olla kivoja ja rentouttavia, eiköhän toista reissua vois tehdä myöhemmin, pienemmällä porukalla, missä ois vaan omat kaverit mukana.

Vierailija
12/12 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä