Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:18"]
Vakityö ollut jo vuosia, terve itseluottamus, itsenäisyys (niin taloudellinen, kuin henkinenkin), halu ja kyky asettaa muiden tarpeet omieni edelle, rakkaus ja kunnioitus miestäni kohtaan sekä sen mukainen käytös (yksiavioisuus), alkon käytön hallinta, paremmat lasten kasvatustaidot, kattavampi ja oikeampi tietämys sairauksista ja psykologiasta (erotan mm. Laktoosi-intoleranssin sekä maitoallergian toisistaan, sen lisäksi että tiedän niiden oireet ja sen, ettei hänen lapsella ole kumpaakaan).
Kyky olla aidosti läsnä ja huomioida muut. Olen parempi keskustelija, en hermostu enkä pakene/välttele keskusteluja. Olen kypsempi ja kannan vastuuteni paremmin. Olen parempi äiti.
[/quote]
Hrrrrrr...
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:17"]
Tämä ketju suorastaan huokuu semmoista akkamaisuutta epävarmuutta. Mitäs ne exät on teille tehneet, kun tuolla tavalla vertailette itseänne heihin?
[/quote]
Mua kanssa ihmetyttää miten lähes kaikki ovat niin upeita kaikin puolin verrattuna häiriintyneisiin luuseri-eksiin. Vai onko tämä aloitus kenties sitten vaan houkutellut paikalle juuri niitä, jotka kokevat olevansa eksiä paljon parempia.
30
No ainoa ero taitaa olla, että minä halusin lapsia ja miehen ex ei. Mutta tuokaan ei mua häntä paremmaksi ihmiseksi tee.
Olen tehnyt "oikeita valintoja" elämässä.
Ex asuu kaupungin vuokratalossa,on yh-äiti(toinen lapsi tulossa,lapsilla tietysti eri isät ja tällä hetkellä sinkku),lapset ovat saaneet alkunsa n.6kkn "seurustelun" jälkeen.Hänellä on velkaa ja maksuhäiriömerkintä.Sairastaa kaksisuuntaista jonka vuoksi on vainoharhainen ja pilaa jokaisen parisuhteensa.Kaverit vaihtuvat tiheään,riitelee kaikkien kanssa.Vaikea ihminen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:00"]
Olen koulutettu ja "paremmasta piiristä", en wt-taustainen - ja hakuinen.
[/quote]
Oot ottanut jonkun wt-akan jämät? Ei erityisen tyylikästä.
[/quote]
LOL!
Mekkoja, mekkoja, mekkoja ja kuntosalikortti =D
Se jokin :D
En tunne extyttökaveria, enkä ole kysellyt tarkemmin. Meillä on mielestäni kemiat kohdallaan joten ei tarvitse omia eikä miehen exiä miettiä.