Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks mies laittoi mulle viestin:

Vierailija
06.01.2014 |

Moro, kuuntele tää Juha Tapion biisi: tummenevan taivaan alla. Mitä tykkäät?

Kuuntelin ja onhan noissa biisin sanoissa aika vahva viesti lopussa. Mies on ihan vaan mun tuttu harrastuksesta, toosi sulonen ja nuori, vähän ujokin, en oo ikinä miettinyt että meidän välillä ois jotain. Aiemmin ollaan viestitelty vaan harrastukseen liittyvistä asioista, ajoista, varauksista yms. Oon naimisissa, lapsiakin. On aika ahdistava olo. Ja imarreltu... Vai tulikohan viesti väärälle tyypille??

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:34"]vain homot kuuntelee juha tapiota

[/quote]

Samaa mieltä!

Vierailija
62/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 01:50"]Aika riskillä kyllä poika pelaa, jos tämä totta on. Itse en varatulle uskaltaisi, koska siinä on suuri vaara että kohde ei innostu, näyttää viestit miehelleen ja pian mies tulee moikkaamaan pesäpallomailan kanssa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:12"]

Mun mielestä sun ap ei kannattais laittaa tollasia viestejä että tietenkin ym muuta ja hymiöitä. Varsinki jos et oo kiinnostunut siitä miehestä. Tee sille selväksi että olet perheellinen ja parisuhteessa. Jos olet kiinnostunut miehestä niin sinun kannattaa miettiä nykyistä suhdettasi ja mitä se kanssa teet

[/quote]

Niinpä. Ei kannata vedättää toista! Jos olet kiinnostunut niin päätä nykyinen suhteesi ensin kunnialla.

Vierailija
64/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut puolisollesi? Mitä ajattelisit jos miehesi olisi sinun tilanteessa ja viestittelisi jonkun harrastus kaverin kanssa tollasia flirtti viestejä?

Vierailija
65/128 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko antaa sille?

Vierailija
66/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ap laitoit tommosen tietenkin :) vastauksen :/ siitä saa semmosen kuvan että olet kiinnostunut hänestä ja odotat hänen näkemistään. Jos olisit laittanut vain että Joo, tulen sinne niinkuin aina. Tai olisit ollut vastaamatta mitään niin mies olisi ehken tajunnut että et ole nyt oikein mukana tässä flirtissä

Vierailija
67/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan petä miestäsi!!

Vierailija
68/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni? Tuu kerroin. Kuulostaa niin ihanalta ja herkältä pojalta. Kyl mä ainakin panisin.

Vierailija
69/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 21:34"]

Pakko jakaa vielä tää teidän kanssa. Sain äsken viestin siltä "nuku hyvin ihanainen". Ehkä yksinkertaisuudessaan paras saamani viesti ever. Miksei mitään tällaista tapahtunut silloin, kun olin nuori ja vapaa??

[/quote]

Ai, mä saan edelleenkin samanlaisia ja paljon parempiakin viestejä ja kuudentoista avioliitto vuoden jälkeen ! :)

Vierailija
70/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:21"]

Miten meni? Tuu kerroin. Kuulostaa niin ihanalta ja herkältä pojalta. Kyl mä ainakin panisin.

[/quote]

Voi jeesus mitkä juntti... sä vissiin panet kaikkea - tai panisit kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
71/128 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:09"]

Meinaatko antaa sille?

[/quote]Antaa mitä?

Vierailija
72/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

halin?

Vierailija
73/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:20"]Huomenna nähdään harrastuksen parissa. Laittoi aamulla viestin: "Näänhän sut huomenna :) ?" Vastasin vaan lyhyesti: "tietenkin :)" Mitään ei siis oo tapahtunut tässä välissä, mut pakko myöntää, että vähän jännittää huominen.

[/quote]

No et ois noin vastannu!!! Oisit mielummin hiljaa ollu

Vierailija
74/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi kylläpä kutkuttaa tietää miten kävi, tosin ei varmana oo yhtä kivaa olla ap ku täällä ruudun takana seuraajana mutta silti :D

Vierailija
75/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi kylläpä kutkuttaa tietää miten kävi, tosin ei varmana oo yhtä kivaa olla ap ku täällä ruudun takana seuraajana mutta silti :D

Vierailija
76/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksessa meni hyvin, oikeestaan normaalia paremmin. Ei juteltu tavallista enempää, mutta harrastusjutun ollessa ohi kysyi, että voisinko odottaa aulassa, kun sen pitäisi kysyä multa jotain, mä lupasin odottaa. Nähtiin sitten aulassa ja kysyi, voiko kävellä mun kanssa vähän matkaa. Sanoin, että pari sataa metriä sopii. Juteltiin niitä näitä, on tosiaan ihastunut muhun. Kerroin, että mulla on perhe ja en ole ajatellut sitä kuviota hajottaa. Siihen se sanoi, että on saanut isältään ohjeen, että kun löytää sen oikean, niin sen kyllä tietää. Sitten se sanoi: "ja sä oot se. " Mä sanoin, että ootko varma, ettet oo nyt erehtynyt ja se että on varma. Mä yritin jotenkin keventää tunnelmaa ja sitten sanoin, että nyt taitaa se parisataa metriä olla täynnä. Sitten se sanoi vielä jotenkin näin että toivottavasti sen sanat ei ollut pelottavia, että se ei ikinä haluaisi mitään pahaa mulle, mutta haluaa vaan olla rehellinen ajatuksistaan. Mä olin vaan, että kaikki ihan ok, ei mua pelota. Sitten se yhtäkkiä halas mua aika lyhyesti ja lujaa. Kun päästi irti, niin sanoi, että sun pitää varmaan mennä, mä olin että niin joo ja sanottiin moikat.

HUH. Ei kai tässä muuta vaihtoehtoa ole, kun lopettaa harrastus samassa paikassa. On se vaan ujosta olemuksestaan huolimatta aika rohkea ja vähän liian itsevarmankin oloinen. Aika hyvännäkönen se on, kun sitä nyt katselee vähän eri tavalla...

Vierailija
77/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:26"]Harrastuksessa meni hyvin, oikeestaan normaalia paremmin. Ei juteltu tavallista enempää, mutta harrastusjutun ollessa ohi kysyi, että voisinko odottaa aulassa, kun sen pitäisi kysyä multa jotain, mä lupasin odottaa. Nähtiin sitten aulassa ja kysyi, voiko kävellä mun kanssa vähän matkaa. Sanoin, että pari sataa metriä sopii. Juteltiin niitä näitä, on tosiaan ihastunut muhun. Kerroin, että mulla on perhe ja en ole ajatellut sitä kuviota hajottaa. Siihen se sanoi, että on saanut isältään ohjeen, että kun löytää sen oikean, niin sen kyllä tietää. Sitten se sanoi: "ja sä oot se. " Mä sanoin, että ootko varma, ettet oo nyt erehtynyt ja se että on varma. Mä yritin jotenkin keventää tunnelmaa ja sitten sanoin, että nyt taitaa se parisataa metriä olla täynnä. Sitten se sanoi vielä jotenkin näin että toivottavasti sen sanat ei ollut pelottavia, että se ei ikinä haluaisi mitään pahaa mulle, mutta haluaa vaan olla rehellinen ajatuksistaan. Mä olin vaan, että kaikki ihan ok, ei mua pelota. Sitten se yhtäkkiä halas mua aika lyhyesti ja lujaa. Kun päästi irti, niin sanoi, että sun pitää varmaan mennä, mä olin että niin joo ja sanottiin moikat.

HUH. Ei kai tässä muuta vaihtoehtoa ole, kun lopettaa harrastus samassa paikassa. On se vaan ujosta olemuksestaan huolimatta aika rohkea ja vähän liian itsevarmankin oloinen. Aika hyvännäkönen se on, kun sitä nyt katselee vähän eri tavalla...

[/quote]

No huh. Älä hajota perhettäs :( ootko kertonu miehelles? Eikö sen ois reilua saaha tietää? Aattele miehes toho tilanteeseen...mitä aattelisit?

Vierailija
78/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan ujo poikanen ala tuolla lailla naimisissa olevaa vanhempaa rouvaa kytätä. Ja heti kertoo tunteensa ja halaa. Eli en usko tarinaan.

Mutta jos se olisikin totta, minulle tulisi heti mieleen, että pojalla ei ole kaikki ihan kohdallaan. Tuollainen käytös puolituttua harrastuskaveria kohtaan ei ole normaalia. Itseäni ainakin alkaisi pelottaa, että kuinkahan pitkälle se on valmis menemään, kun isäkin sanoi, että sinä olet se oikea. Sairasta minusta.

Mikä harrastus muuten on niin aikaisin, että ehdit sieltä jo kirjoittelemaan kuulumisia puoli seitsemältä?

Vierailija
79/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan ujo poikanen ala tuolla lailla naimisissa olevaa vanhempaa rouvaa kytätä. Ja heti kertoo tunteensa ja halaa. Eli en usko tarinaan.

Mutta jos se olisikin totta, minulle tulisi heti mieleen, että pojalla ei ole kaikki ihan kohdallaan. Tuollainen käytös puolituttua harrastuskaveria kohtaan ei ole normaalia. Itseäni ainakin alkaisi pelottaa, että kuinkahan pitkälle se on valmis menemään, kun isäkin sanoi, että sinä olet se oikea. Sairasta minusta.

Mikä harrastus muuten on niin aikaisin, että ehdit sieltä jo kirjoittelemaan kuulumisia puoli seitsemältä?

Vierailija
80/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on tarua ihmeellisempää. Ei tietenkään ole kertonut musta isälleen, vaan isänsä on joskus aikoja sitten sanonut sille, että kyllä sen oikean tietää, kun tulee kohdalle. Tätä harrastusta voisi harrastaa vaikka klo 7 aamulla, ihan miten vaan porukalle sopii. Mutta siis uskoo ken haluaa, on vaan niin uskomatonta itsellenikin, siksi jaoin tämän täällä. Ei mua oikeesti pelota se tyyppi, saatte nyt siitä ihan hullun kuvan, oikeesti vaikuttaa tosi ihanalta, spontaanilta ja lämpimältä ihmiseltä, johon ihan oikeasti haluaisin tutustua, mutta en ole valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi