Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks mies laittoi mulle viestin:

Vierailija
06.01.2014 |

Moro, kuuntele tää Juha Tapion biisi: tummenevan taivaan alla. Mitä tykkäät?

Kuuntelin ja onhan noissa biisin sanoissa aika vahva viesti lopussa. Mies on ihan vaan mun tuttu harrastuksesta, toosi sulonen ja nuori, vähän ujokin, en oo ikinä miettinyt että meidän välillä ois jotain. Aiemmin ollaan viestitelty vaan harrastukseen liittyvistä asioista, ajoista, varauksista yms. Oon naimisissa, lapsiakin. On aika ahdistava olo. Ja imarreltu... Vai tulikohan viesti väärälle tyypille??

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:49"]

Kävin kävelemässä ja soitin sille, pikkasen jännitti! Sanoin vaan, että olit soittanut, sori, kun en ehtinyt vastata. Se sitten, että ei mitään ja kysyi, olinko kuunnellut sen biisin. Mä sanoin, että joo kuuntelin sen ja siinä on tosi kauniit sanat. Se sanoi mulle, että oli kuullut sen biisin mutsinsa autossa ja oli heti ajatellut mua. Mulla on kuulemma siellä harrastuksessa aina niin hyvä fiilis, mutta on kuullut, kun oon tän harrastuksen jälkeen puhunut puhelimessa jonkun kanssa ja kuulostan vittuuntuneelta. Mä olin siihen, että sellasta se perhe-elämä joskus on, liikaa aikatauluja ja stressiä. Sitten se kysyi multa, että voisko se joskus näyttää mulle yhden upeen paikan? Sanoin, ettei se varmaan onnistu. Se sanoi, että antaisit tän yhden mahdollisuuden, ei vie kauaa. Mä sanoin, että katsotaan. Sitten se sanoi että nähdään ens viikolla ja sä oot muuten ihana. Mä sanoin okei, kiitos, nähdään.

[/quote]

awwws. :D Siis onko se itse varattu? Tietää siis että sinä olet, kun perhe-elämästä puhuit vai luuleeko että olet yh?

Juttele sen kanssa nyt ainakin kun näet sen ja kysy mitä se oikein tarkoittaa.

Vierailija
42/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOHHOIJAA MITEN   PAKSUA BULLSHITTIÄ KOKO TÄMÄ PROVO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti pystyin olemaan suht normaali puhelimessa, kunnes sanoi "sä oot muuten ihana" ja sit multa tuli aika nopeeseen tahtiin toi okei, kiitos, nähdään. Miks mä sanoin kiitos, kuulostaa niin hölmöltä, aargh. Tää tyyppi on varmasti huomannut mun sormukset harrastuksessa, itse en oo kuullut, että sillä ois tyttöystävää. Huh, nyt kyllä pikkasen vaikeeta olla jotenkin rauhallisena täällä himassa. Noissa biisin sanoissa on kyllä niin paljon tunnetta. Onkohan sillä tyypillä jotain suruja ja haluaisi ne jakaa mun kanssa?

Vierailija
44/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jakaa vielä tää teidän kanssa. Sain äsken viestin siltä "nuku hyvin ihanainen". Ehkä yksinkertaisuudessaan paras saamani viesti ever. Miksei mitään tällaista tapahtunut silloin, kun olin nuori ja vapaa??

Vierailija
45/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 21:34"]Miksei mitään tällaista tapahtunut silloin, kun olin nuori ja vapaa??

[/quote]No se tapahtuu nyt. Carpe diem!

Vierailija
46/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 21:34"]Miksei mitään tällaista tapahtunut silloin, kun olin nuori ja vapaa??

[/quote]No se tapahtuu nyt. Carpe diem!

[/quote]

Jea! Lusikat jakoon! Kyllä nuorissa on tulevaisuus!

Vierailija
47/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos olet selvästi osoittanut että tämänhetkinen suhteesi ei tee sua onnelliseksi (puhumalla jatkuvasti vittuuntuneesti puhelimeen miehellesi jne), niin tämä nuori mies on uskaltanut tehdä aloitteen, koska ajattelee olevansa parempi ja pystyvänsä parempaan?

Eikös tämä ole yleensä se toisten miesten ja naisten päässä oleva ajatus? He ajattelevat olevansa parempia kuin ne tämänhetkiset kumppanit?

Vierailija
48/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko ap tyytyväinen mieheesi ja suhteeseenne? Vai enimmäkseen vittuuntunut?

Vierailija
49/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän kateellinen. Mulla ei oo miestä ollenkaan! Laittaispa mullekin joku tuollaisia viestejä.

Vierailija
50/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:04"]

HOHHOIJAA MITEN   PAKSUA BULLSHITTIÄ KOKO TÄMÄ PROVO

[/quote]

Ei välttämättä. Itse toimin kerran nuorena vähän samaan tapaan kuin tämä ap:n ihailija. Mies oli vanhempi ja paljastui perheelliseksi.

Vierailija
51/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt kannattaa sitten miettiä mitkä palikat on elämässä tärkeitä. Katso miestäsi, katso lapsiasi. Jos se korttipakka leviää, niin tarkoittaako se vain hetken huumaa, uutta onnea (itsellesi) vai hemmetinmoista katastrofia (lapsille). 

Mä olen läpikäynyt salasuhdehelvetin ja pelastanut itseni ja perheeni valitsemalla rauhallisen perhe-elämän. Mikään ei voita perheen yhdessäolon riemua viikonloppuaamuisin. 

Vierailija
52/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppinen tämä yhteinen harrastus on?

Vierailija
53/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakamambo?

Vierailija
54/128 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:26"]

Vaakamambo?

[/quote]

Vierailija
55/128 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtu asian suhteeen! Tahtoo tietää.

Vierailija
56/128 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI OHO :D katoin epähuomiossa että kyseinen ketju on katkennut tasan vuosi sitten, en jotenkin oo vielä sisäistanyt vuodenvaihtumista ja tammikuuta.. vuosilukua en lukenut. hups

Vierailija
57/128 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskillä kyllä poika pelaa, jos tämä totta on. Itse en varatulle uskaltaisi, koska siinä on suuri vaara että kohde ei innostu, näyttää viestit miehelleen ja pian mies tulee moikkaamaan pesäpallomailan kanssa.

Vierailija
58/128 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten kertomaan meille! :)

Vierailija
59/128 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:35"]

Huomenna sitten kertomaan meille! :)

[/quote]

Juuri näin! Muista tulla päivittämään!

Vierailija
60/128 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun ap ei kannattais laittaa tollasia viestejä että tietenkin ym muuta ja hymiöitä. Varsinki jos et oo kiinnostunut siitä miehestä. Tee sille selväksi että olet perheellinen ja parisuhteessa. Jos olet kiinnostunut miehestä niin sinun kannattaa miettiä nykyistä suhdettasi ja mitä se kanssa teet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi