Yks mies laittoi mulle viestin:
Moro, kuuntele tää Juha Tapion biisi: tummenevan taivaan alla. Mitä tykkäät?
Kuuntelin ja onhan noissa biisin sanoissa aika vahva viesti lopussa. Mies on ihan vaan mun tuttu harrastuksesta, toosi sulonen ja nuori, vähän ujokin, en oo ikinä miettinyt että meidän välillä ois jotain. Aiemmin ollaan viestitelty vaan harrastukseen liittyvistä asioista, ajoista, varauksista yms. Oon naimisissa, lapsiakin. On aika ahdistava olo. Ja imarreltu... Vai tulikohan viesti väärälle tyypille??
Kommentit (128)
Arvatkaapa mitä. Nähtiin tänään ja se näytti mulle sen upeen paikan. En voi kertoa tarkemmin, mutta sieltä oli ihan mielettömät maisemat! Istuttiin, juteltiin ja juotiin lasilliset kuplivaa. Ja se lämmitti mun käsiä sen käsissä. Ihanat kädet. Ihana ääni. Nyt mä tiedän, mikä on pakahduttava tunne...
Eilen me edettiin jo sänkyyn asti...se oli ihanaa ja mies oli hellä ja huomaavainen...
Vika viesti ei ole multa. En kerro enää lisää. -ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:09"]
Siihen asti pystyin olemaan suht normaali puhelimessa, kunnes sanoi "sä oot muuten ihana" ja sit multa tuli aika nopeeseen tahtiin toi okei, kiitos, nähdään. Miks mä sanoin kiitos, kuulostaa niin hölmöltä, aargh. Tää tyyppi on varmasti huomannut mun sormukset harrastuksessa, itse en oo kuullut, että sillä ois tyttöystävää. Huh, nyt kyllä pikkasen vaikeeta olla jotenkin rauhallisena täällä himassa. Noissa biisin sanoissa on kyllä niin paljon tunnetta. Onkohan sillä tyypillä jotain suruja ja haluaisi ne jakaa mun kanssa?
[/quote]
Nuori kundi on sellainen huomionhakuinen narsistin alku! Ei sitä kiinnostaa vastuu tai ei se ajattele, kuinka sun perheen käy!
Älä nyt helkutissa lankea!
Käy sääliks sun mies ja lapset :( jos oikeesti oot sen kaa jo kuplivaa ollu juomassa. Miten voit olla noin välinpitämätön
Uskokaa jo! Tää on kummiski provo
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:26"]
Te joiden mielestä esim. tuossa viestissä 95 kertomastani tilanteesta kertomatta jättäminen olisi epäilyttävää koska kaikki jaetaan, niin missä se raja menee? Pitääkö kertoa ihan kaikki? Esim. jos baarissa on tullut joku iskemään? Tai jos se iskijä oli ihan hyvännäköinen ja sinkkuna olisi hyvinkin voinut lämmetä, pitääkö se kertoa myös? Tai jos pitää jotain näyttelijää tosi kuumana, pitääkö se kertoa? Entä pitääkö toisen saada selata toisen kännykkää tai fb:tä?
En siis yritä nyt mitenkään provota vaan kysyn ihan mielenkiinnosta, koska esim. noita "tutkitaan toistemme puhelimet" -tapauksiakin av:n mukaan oikeasti on. Mietin siis, että missä se "kaiken jakamisen" raja menee? Mun mielestä esim. on vaan hienotunteista toista kohtaan, etten revittele sillä jos joku on tullut iskemään. Tiedän pari henkilöä, jolla on tapana kertoa näistä jutuista pönkittääkseen omaa haluttavuuttaan toisen silmissä.
[/quote]
Me ei tutkita miehen kanssa toistemme puhelimia, sähköposteja yms. Ennen kaikkea siis sen takia, että vaikka meillä ei ole salaisuuksia, niin ystävillämme saattaa olla.
Itseämme koskevissa asioissa taas ollaan tosi avoimia. Ei se ole mikään "pakko", ollaan vaan sen luonteisia. Ollaan paljon yhteydessä myös silloin, kun ei olla yhdessä, saatetaan siis työpäivän aikanakin viestitellä paljon, jos molemmille sattuu sopiva hetki moiseen. Ehkä tuon takia sitten myös tuollaiset iskemisetkin tulee kerrottua. Eikä sen takia, että haluttais pönkittää yhtään mitään, tulee kerrottua muutenkin päivän kulusta paljon, joten luonnollisena jatkumona myös tuollaiset asiat.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:52"]Ap rikot tän palstan kirjottamattomanta sääntöä: jos tuut tänne avautuu nii kannattaa sit kans viiä asias loppuun eikä alkaa kiukuttelemaan
[/quote]
Mikä tilanne AP? Olitko hänelle se oikea? :)
Tää oli kyl ihana ketju. Harnittaa, ku ap hannas.
Ap, miten siellä harrastuksessa kävi?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:03"]
Ap, miten siellä harrastuksessa kävi?
[/quote]
Katos, tossahan ne kuulumiset jo olikin. Sori, en huomannut :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 22:43"]
Tosi on tarua ihmeellisempää. Ei tietenkään ole kertonut musta isälleen, vaan isänsä on joskus aikoja sitten sanonut sille, että kyllä sen oikean tietää, kun tulee kohdalle. Tätä harrastusta voisi harrastaa vaikka klo 7 aamulla, ihan miten vaan porukalle sopii. Mutta siis uskoo ken haluaa, on vaan niin uskomatonta itsellenikin, siksi jaoin tämän täällä. Ei mua oikeesti pelota se tyyppi, saatte nyt siitä ihan hullun kuvan, oikeesti vaikuttaa tosi ihanalta, spontaanilta ja lämpimältä ihmiseltä, johon ihan oikeasti haluaisin tutustua, mutta en ole valmis.
[/quote]
Okei, harrastaa voi siis klo 7-21. Miksi sitten olette tämän jannun kanssa aina samaan aikaan?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:28"]Oletko kertonut puolisollesi? Mitä ajattelisit jos miehesi olisi sinun tilanteessa ja viestittelisi jonkun harrastus kaverin kanssa tollasia flirtti viestejä?
[/quote]
Niinpä! Ap sun pitää kertoa miehelles
En kertoisi miehelle kun ei mitään edes tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:07"]
[/quote]
Joo mä just mietin, että oonko ainut jonka mielestä tuossa ei ole mitään kerrottavaa. Muhun esim. otti fb:ssä yhteyttä yksi työkaveri ja kertoi olevansa ihastunut. Olin huomannutkin tuon työkaverin katselevan mua töissä, mutta ajattelin että varmaan vaan kuvittelen. Mä sitten vastasin siihen ihan ystävällisesti että olen parisuhteessa ja se siitä. Olisiko mun jonkun mielestä pitänyt raportoida miehelle asiasta ja jos olisi niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:07"]
[/quote]
Joo mä just mietin, että oonko ainut jonka mielestä tuossa ei ole mitään kerrottavaa. Muhun esim. otti fb:ssä yhteyttä yksi työkaveri ja kertoi olevansa ihastunut. Olin huomannutkin tuon työkaverin katselevan mua töissä, mutta ajattelin että varmaan vaan kuvittelen. Mä sitten vastasin siihen ihan ystävällisesti että olen parisuhteessa ja se siitä. Olisiko mun jonkun mielestä pitänyt raportoida miehelle asiasta ja jos olisi niin miksi?
[/quote]
No en nyt tiedä olisiko pitänyt, mutta etkö juttele miehesi kanssa muutenkaan? Mulla on tapana kertoa miehelle paljon pienemmistäkin jutuista, mitä päivän mittaan on sattunut. Tulisi tollainenkin varmasti kerrottua, vaikka siihen ei mitään velvollisuutta olekaan.
"...oikeesti vaikuttaa tosi ihanalta, spontaanilta ja lämpimältä ihmiseltä, johon ihan oikeasti haluaisin tutustua, mutta en ole valmis."
Tarinaa pukkaa, mutta hei, älä kuitenkaan vielä jätä leipätyötäsi.