Yks mies laittoi mulle viestin:
Moro, kuuntele tää Juha Tapion biisi: tummenevan taivaan alla. Mitä tykkäät?
Kuuntelin ja onhan noissa biisin sanoissa aika vahva viesti lopussa. Mies on ihan vaan mun tuttu harrastuksesta, toosi sulonen ja nuori, vähän ujokin, en oo ikinä miettinyt että meidän välillä ois jotain. Aiemmin ollaan viestitelty vaan harrastukseen liittyvistä asioista, ajoista, varauksista yms. Oon naimisissa, lapsiakin. On aika ahdistava olo. Ja imarreltu... Vai tulikohan viesti väärälle tyypille??
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:07"]
En kertoisi miehelle kun ei mitään edes tapahtunut.
[/quote]
Joo mä just mietin, että oonko ainut jonka mielestä tuossa ei ole mitään kerrottavaa. Muhun esim. otti fb:ssä yhteyttä yksi työkaveri ja kertoi olevansa ihastunut. Olin huomannutkin tuon työkaverin katselevan mua töissä, mutta ajattelin että varmaan vaan kuvittelen. Mä sitten vastasin siihen ihan ystävällisesti että olen parisuhteessa ja se siitä. Olisiko mun jonkun mielestä pitänyt raportoida miehelle asiasta ja jos olisi niin miksi?
[/quote]
No en nyt tiedä olisiko pitänyt, mutta etkö juttele miehesi kanssa muutenkaan? Mulla on tapana kertoa miehelle paljon pienemmistäkin jutuista, mitä päivän mittaan on sattunut. Tulisi tollainenkin varmasti kerrottua, vaikka siihen ei mitään velvollisuutta olekaan.
[/quote]
Mäkin kertoisin varmasti miehelleni ja olen 99,9 % varma, että mieskin kertoisi mulle. Kertomatta jättäminen olisi mielestäni hyvin epäilyttävää (jos siis saisin vaikka myöhemmin tietää, että mies olisi saanut tuollaisen viestin mutta ei olisi kertonut siitä mulle), kun meillä on tapana puhua avoimesti kaikista asioista.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:14"]
[/quote]
Joo mä just mietin, että oonko ainut jonka mielestä tuossa ei ole mitään kerrottavaa. Muhun esim. otti fb:ssä yhteyttä yksi työkaveri ja kertoi olevansa ihastunut. Olin huomannutkin tuon työkaverin katselevan mua töissä, mutta ajattelin että varmaan vaan kuvittelen. Mä sitten vastasin siihen ihan ystävällisesti että olen parisuhteessa ja se siitä. Olisiko mun jonkun mielestä pitänyt raportoida miehelle asiasta ja jos olisi niin miksi?
[/quote]
No en nyt tiedä olisiko pitänyt, mutta etkö juttele miehesi kanssa muutenkaan? Mulla on tapana kertoa miehelle paljon pienemmistäkin jutuista, mitä päivän mittaan on sattunut. Tulisi tollainenkin varmasti kerrottua, vaikka siihen ei mitään velvollisuutta olekaan.
[/quote]
No kyllähän me jutellaan, mutta kai se on sitten vaan niin ihmisestä kiinni. Mun mies ei mm. tunne myöskään halua ruotia kummankaan entisiä suhteita, eikä ole innokas kuulemaan onko mua nyt tullut kuka iskemään ja miten ja missä. Tiedän myös, että jos tuo työkaverin lähestyminen tulisi jotenkin ilmi myöhemmin, niin mies tietäisi miksen siitä ole maininnut. Siksi, koska sillä ei ole merkitystä ja koska mies kokisi vaan epämukavaksi tuollaiset "x on tosi ihastunut muhun" -jutut. En näe tuota juuri sen kummempana juttuna kuin jos vaikka baarissa joku alkaa iskeä. En mä sellaisistakaan tilanteista mitään raporttia anna.
Ajattele nyt vähän ap. Mies kuuntelee Juha Tapioo ja koittaa saaha sua vaikka tietää että oot varattu...vaikuttaa lassukalta joka ei tajua mitä kuoppaa itelleen kaivaa...Pidä järki mielessä !!!
Käsittämätöntä miten mammat täällä hurraa ja kannustaa perheellistä naista lähtemään salasuhteeseen mukaan?!
Mun mielestä se että ei kerro kertoo siitä että parisuhde ei ole 100 % kunnossa tai olet kiinnostunut siitä toisesta. Luottamus tai jokin silloin puuttuu. Itse kertoisin miehelleni ja mielestäni kaikista asioista täytyy osata puhua. Ja ap olet naimisissa! Kyllä sinun pitäisi kertoa
Jos mä kertoisin tollasista mun miehelle, se saisi jonkun älyvapaan mustasukkaisuuskohtauksen ja saisin kuulla jatkossa aina kodin ulkopuolella ollessani, miten kaikki miehet vaan aina yrittää iskeä mua. Tällainen tuli jo siitä, kun mies kävi työpaikallani, ja eräs työkaveri tuli sitten sanomaan heipat ennen kotiinlähtöä, hymyili ja kysyi, onko vielä ok että lähetään huomenna klo xx, "niin ehditään käymään syömässäkin sit matkalla". Oltiin menossa työmatkalle parin päivän koulutukseen, minä tän työkaverin kyydissä, ja matkaa oli luvassa 7 tuntia, eikä sinä iltana ollut koulutuspaikalla ruokaa tarjolla, ja nämä oli kyllä miehelläni tiedossa. Eikö tämä silti vetänyt karmeat mustasukkaisuusdraamat siitä, että menen syömään työkaverini kanssa, "vaikka teidänhän piti syödä siellä hotellilla sit".
Te joiden mielestä esim. tuossa viestissä 95 kertomastani tilanteesta kertomatta jättäminen olisi epäilyttävää koska kaikki jaetaan, niin missä se raja menee? Pitääkö kertoa ihan kaikki? Esim. jos baarissa on tullut joku iskemään? Tai jos se iskijä oli ihan hyvännäköinen ja sinkkuna olisi hyvinkin voinut lämmetä, pitääkö se kertoa myös? Tai jos pitää jotain näyttelijää tosi kuumana, pitääkö se kertoa? Entä pitääkö toisen saada selata toisen kännykkää tai fb:tä?
En siis yritä nyt mitenkään provota vaan kysyn ihan mielenkiinnosta, koska esim. noita "tutkitaan toistemme puhelimet" -tapauksiakin av:n mukaan oikeasti on. Mietin siis, että missä se "kaiken jakamisen" raja menee? Mun mielestä esim. on vaan hienotunteista toista kohtaan, etten revittele sillä jos joku on tullut iskemään. Tiedän pari henkilöä, jolla on tapana kertoa näistä jutuista pönkittääkseen omaa haluttavuuttaan toisen silmissä.
Ap rikot tän palstan kirjottamattomanta sääntöä: jos tuut tänne avautuu nii kannattaa sit kans viiä asias loppuun eikä alkaa kiukuttelemaan
Tais vaa provolta loppua ideat kesken!
Ap ei vaan kehtaa tulla kertoo että on tapaillu tätä nuorta jätkää
Kuinka helvetin nuori tää mies on...mutsisa autossa :D ei reps
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:52"]Käy sääliks sun mies ja lapset :( jos oikeesti oot sen kaa jo kuplivaa ollu juomassa. Miten voit olla noin välinpitämätön
[/quote]
Komppaan!
Toisen ketjun innoittamana hain tämän. Pliide ap, meidän on pakko saada tietää tarinan loppu!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 15:59"]Jos mä kertoisin tollasista mun miehelle, se saisi jonkun älyvapaan mustasukkaisuuskohtauksen ja saisin kuulla jatkossa aina kodin ulkopuolella ollessani, miten kaikki miehet vaan aina yrittää iskeä mua. Tällainen tuli jo siitä, kun mies kävi työpaikallani, ja eräs työkaveri tuli sitten sanomaan heipat ennen kotiinlähtöä, hymyili ja kysyi, onko vielä ok että lähetään huomenna klo xx, "niin ehditään käymään syömässäkin sit matkalla". Oltiin menossa työmatkalle parin päivän koulutukseen, minä tän työkaverin kyydissä, ja matkaa oli luvassa 7 tuntia, eikä sinä iltana ollut koulutuspaikalla ruokaa tarjolla, ja nämä oli kyllä miehelläni tiedossa. Eikö tämä silti vetänyt karmeat mustasukkaisuusdraamat siitä, että menen syömään työkaverini kanssa, "vaikka teidänhän piti syödä siellä hotellilla sit".
[/quote]
Jos näin on nii miks oot sairaalloisen mustasukkasen miehen kaa jolle ei kaikkee uskalla kertoa...
[/quote]
Jos mun mieheni olisi sairaalloisen mustasukkainen, hän luultavasti pyrkisi myös rajoittamaan mun liikkumista kodin ulkopuolella, olisi fyysisesti väkivaltainen tai ilmaisisi mustasukkaisuuttaan muutenkin kuin iänikuisella vinkumisellaan. Hän on mustasukkainen, epävarma omasta riittävyydestään aviomiehenä ja pelkää perheensä hajoamista, vaikkei siihen olekaan perusteita. Minä en ole ikinä ollut uskoton enkä ole edes flirttaillut muiden miesten kanssa, ja kyllä mies minuun siinä suhteessa luottaakin. Tuskin hän muuten suostuisi siihen, että pari kertaa vuodessa vietän lastemme kanssa mökkiviikonloppua mökillä, jossa on eräs miespuolinen ystävänikin paikalla, päiväsaikaan on muitakin ystäviämme, mutta yötä päivää vain minä, lapsemme ja tämä ystäväni. Näistä viikonlopuista ei mustasukkaisuusdraamoja tule kuitenkaan. Kyse on miehen muutamasta edellisestä suhteesta ennen minua, niistä toisessa nainen päätyi "tyttöjen illan" jälkeen jonkun baarihoidon sänkyyn ja toisessa taas nainen lämmitteli exäänsä pitkin poikin vaikka olikin suhteessa mieheni kanssa. Ymmärrän kyllä, mistä mieheni epävarmuus kumpuaa, enkä koe mitään tarvetta ruokkia sitä kertomalla työkavereideni flirtistä tai harrastuskavereiden "kylläpäs sä oot mahtava!" -kehuista. Ja jos joku harrastuskaveri yhtäkkiä julkistaisi ihastuneensa minuun, olisin taatusti ihan hiljaa asiasta kotona.
Siis ihan oikeestiko jotkut jakaa ihan kaiken puolisonsa kanssa? Me emme, emme käy päivän jokaista tapahtumaa ja sanomisia läpi, emmekä aina kerro toisillemme kaikkia ajatuksiamme. Ei se tarkoita sitä, että salaisimme toisiltamme asioita, mutta jos tietyllä tapahtumalla ei ole vaikutusta elämäämme, niin miksi sitä pitäisi ruotia perinpohjin?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:56"]
Siis ihan oikeestiko jotkut jakaa ihan kaiken puolisonsa kanssa? Me emme, emme käy päivän jokaista tapahtumaa ja sanomisia läpi, emmekä aina kerro toisillemme kaikkia ajatuksiamme. Ei se tarkoita sitä, että salaisimme toisiltamme asioita, mutta jos tietyllä tapahtumalla ei ole vaikutusta elämäämme, niin miksi sitä pitäisi ruotia perinpohjin?
[/quote]
Tätä mäkin ihmettelen, mutta kun kysyn tarkemmin (viesti 102) niin miinusta pukkaa muttei kommentteja asiaan. Aina yhtä ihanan analyyttiset miinuspeukuttajat.
Joopajoo.
Av on saanut aikaan sen, että mä en jaksa hetkeäkään uskoa tämänkaltaisiin juttuihin. Ei siksi, ettei tällaiset olisi mahdollisia vaan siksi, että av on niin pullollaan kaikenmaailman mytomaanikoita.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:14"]
[/quote]
[/quote]