Yks mies laittoi mulle viestin:
Moro, kuuntele tää Juha Tapion biisi: tummenevan taivaan alla. Mitä tykkäät?
Kuuntelin ja onhan noissa biisin sanoissa aika vahva viesti lopussa. Mies on ihan vaan mun tuttu harrastuksesta, toosi sulonen ja nuori, vähän ujokin, en oo ikinä miettinyt että meidän välillä ois jotain. Aiemmin ollaan viestitelty vaan harrastukseen liittyvistä asioista, ajoista, varauksista yms. Oon naimisissa, lapsiakin. On aika ahdistava olo. Ja imarreltu... Vai tulikohan viesti väärälle tyypille??
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:35"]Arvatkaapa mitä. Nähtiin tänään ja se näytti mulle sen upeen paikan. En voi kertoa tarkemmin, mutta sieltä oli ihan mielettömät maisemat! Istuttiin, juteltiin ja juotiin lasilliset kuplivaa. Ja se lämmitti mun käsiä sen käsissä. Ihanat kädet. Ihana ääni. Nyt mä tiedän, mikä on pakahduttava tunne...
[/quote]
Eli tän viestin ap myöntää omakseen?
No miks ei? Siitä saa mukavasti potkua elämään ;)
Huomenna nähdään harrastuksen parissa. Laittoi aamulla viestin: "Näänhän sut huomenna :) ?" Vastasin vaan lyhyesti: "tietenkin :)" Mitään ei siis oo tapahtunut tässä välissä, mut pakko myöntää, että vähän jännittää huominen.
Mä oon vähän pettynyt. Odotin, että harrastatte kuumaa seksiä harrastuspaikkanne pukuhuoneessa tai siivouskomerossa. Go for it!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 15:59"]Jos mä kertoisin tollasista mun miehelle, se saisi jonkun älyvapaan mustasukkaisuuskohtauksen ja saisin kuulla jatkossa aina kodin ulkopuolella ollessani, miten kaikki miehet vaan aina yrittää iskeä mua. Tällainen tuli jo siitä, kun mies kävi työpaikallani, ja eräs työkaveri tuli sitten sanomaan heipat ennen kotiinlähtöä, hymyili ja kysyi, onko vielä ok että lähetään huomenna klo xx, "niin ehditään käymään syömässäkin sit matkalla". Oltiin menossa työmatkalle parin päivän koulutukseen, minä tän työkaverin kyydissä, ja matkaa oli luvassa 7 tuntia, eikä sinä iltana ollut koulutuspaikalla ruokaa tarjolla, ja nämä oli kyllä miehelläni tiedossa. Eikö tämä silti vetänyt karmeat mustasukkaisuusdraamat siitä, että menen syömään työkaverini kanssa, "vaikka teidänhän piti syödä siellä hotellilla sit".
[/quote]
Jos näin on nii miks oot sairaalloisen mustasukkasen miehen kaa jolle ei kaikkee uskalla kertoa...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 15:19"]Vika viesti ei ole multa. En kerro enää lisää. -ap
[/quote]
Eli siellä heilastellaan jo uuden miehen kanssa!