Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koittakaa vähän liikkua metsässä

Vierailija
05.09.2026 |

Urheilla kuin että vain tuijottaa älykännykkää .  Liikunta auttaa selviämään kriiseistä . 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi joilla on koirat he sentään käy ulkona 3-4 kertaa päivässä ja saa liikuntaa . 

Vierailija
2/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta hirvikyrpästen syötiksi lähteminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu vapaaehtoisesti sinne hirvikärpästen sekaan menisi? En minä ainakaan.

Vierailija
4/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kaatamassa poluille 3 haapaa. Metsänomistajan iloja, ei tarvitse lupia kysellä. Vähenee maastopyöräily.

Vierailija
5/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken olin jo koiran kanssa metsässä kävelemässä. Mun täytyy nyt ruveta jotain tekemään. Palataan klo 21,a

Vierailija
6/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tänään 3 tuntia metsässä koiran kanssa keräämässä sieniä ja puolukoita. Ei ollut hirvikärpäsiä.

Vierailija
7/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hakekaan vaan punkkeja ja sikaruttoa.Kävelkää mielummin teillä.

Vierailija
8/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi mennä autolla syrjempään. Asun sikaruttovyöhykkeellä ydinalueella ja täällä ei saa kävellä metsissä. Eikä nyt huvita muutenkaan kävellä näillä seuduilla metsissä edes ydinalueen ulkopuolella, kun uusia sikaruttotapauksia paljastuu jatkuvasti. 

Siksi toisekseen metsä on mustanaan hirvikärpäsiä.

Vierailija
9/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tänään 3 tuntia metsässä koiran kanssa keräämässä sieniä ja puolukoita. Ei ollut hirvikärpäsiä.

Ei tarvitse mennä kun tuohon tontin rajalle niin alkavat lennellä. Kiitos ei metsälle.

Vierailija
10/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki, metsässä voi liikkua myös ilman että pitää tappaa jokainen eläin jonka näkee.

Vierailija
11/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kun selkä on ihan paskana. 

Vierailija
12/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä kun tuohon tontin rajalle niin alkavat lennellä. Kiitos ei metsälle.

No mene eri paikkaan. Ei niitä joka paikassa ole. Sulla on ilmeisesti hirvieläimiä siinä ihan nurkilla, jos kärpäsiäkin on. 

Vierailija
13/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu vapaaehtoisesti sinne hirvikärpästen sekaan menisi? En minä ainakaan.

Ei ole yhtään hirvikärpästä tai punkkia tarttunut - tää on varmaan joku punkkivapaa keidas koska koirassakaan ei ole ollut vaikkei ole nyt sitä estolääkitystäkään saanut. 

Nyt oon käynyt useamman kerran viikossa kantarellimetsällä, ja koirallinen kun on niin metsään vaan joutuu aika usein. Eniten siellä ärsyttää naamaan takertuvat hämähäkin seitit.

Vierailija
14/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koiteta ! Pidä sä ap vaan huoli omista asioistas äläkä yritä päteä anonyyminä Q

Vierailija
15/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hakekaan vaan punkkeja ja sikaruttoa.Kävelkää mielummin teillä.

Et voi olla tosissasi. Mulla on satoja kilometrejä matkaa sinne sikaruttoalueelle, ei tiellä lävely siihen vaikuta. Punkkia en ole koskaan saanut kuin kaupungista kadun varrelta tai kaverin talon pihasta, ei myöskään koirat. Päivittäin kuljemme metsissä.

Vierailija
16/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit auttoi mut ulos metsään. Ne toi mut parin tunnin päästä takaisin. Sanoivat että niitä hävettää katsoa kun aikuinen mies makaa varpujen seassa kuin raato. Pari sienestäjää tai mitä lie metsästäjää oli kysynyt niiltä jotain. On se kun ei saa edes metsässä maata rauhassa. Ensi kerralla mä otan tyynyn mukaan.

Vierailija
17/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene eri paikkaan. Ei niitä joka paikassa ole. Sulla on ilmeisesti hirvieläimiä siinä ihan nurkilla, jos kärpäsiäkin on. 

Pitäisi todennäköisesti autoilla ensin kymmeniä kilometrejä jonnekin kaupunkilaispusikkoon. Joten ei kiitos.

Vierailija
18/18 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kulkee päivittäin kauriita pitkin pihaa, varsinkin iltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä