Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks mies laittoi mulle viestin:

Vierailija
06.01.2014 |

Moro, kuuntele tää Juha Tapion biisi: tummenevan taivaan alla. Mitä tykkäät?

Kuuntelin ja onhan noissa biisin sanoissa aika vahva viesti lopussa. Mies on ihan vaan mun tuttu harrastuksesta, toosi sulonen ja nuori, vähän ujokin, en oo ikinä miettinyt että meidän välillä ois jotain. Aiemmin ollaan viestitelty vaan harrastukseen liittyvistä asioista, ajoista, varauksista yms. Oon naimisissa, lapsiakin. On aika ahdistava olo. Ja imarreltu... Vai tulikohan viesti väärälle tyypille??

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MÄ OON NOLO, KUN EN VASTANNUT. Ei se tyyppi. Se on niin ujon olonen ja sulonen ja nyt musta tuntuu tosi hirveeltä, kun en vastannut. Mutta en voi kyllä soittaa takas. Ehkä mä laitan jonkun viestin. Juttelin mun kaverin kanssa, joka samassa harrastuksessa ja se sanoi, että se tyyppi muuten näyttää vähän Shia Labeoufilta. Sellanen nuori poika.

Vierailija
22/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no ensinnäkin tietääkö se sun iän ja että olet naimisissa? Jos näytät nuoremmalle vaikka harrastuskamppeet päällä eikä ole sormusta, niin se luulee vaikka että olet 30v ja sinkku/yh.

Ja oletko varma ettei tuo ole jotain muuta, että kysyy vaan mielipidettä biisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa häpeäminen on kansanhuvi. Uudissana myötähäpeä on nykyään varmaan yleisin sana olla-verbin jälkeen. 

Vierailija
24/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se mies lukee vauva palstaa ja tietää jo missä mennään. 

ap, laita sille viesti nyt heti, kysy miksi sille tuli mieleen lähettää sulle se linkki. 

Vierailija
25/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se haluta vaan olla kaverikin. Jos olet mukavan oloinen ja teillä on yhteinen harrastus.

SOITA takaisin, koska sehän ensin soitti sulle. Ei siinä ole mitään noloa jos soitat vaan takaisin ja sanot että "olit yrittänyt soitella".

Vierailija
26/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää jos et soita. Mieti nyt millainen olo sillä tyypillä on jos sattuu olemaankin kiinnostunut jollain tavalla ja uskalsi tavoitella sua, niin sä et edes vastaa mitenkään? Varmaan hävettää.

Vierailija
27/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Shia Labeoufhan on syntynyt -86 ja on 27-vuotias. Nuoriko? No ehkä, mutta ei mikään "tosi nuori" kuten ap:n tekstistä tulee ilmi että tuo viestittelijä olisi.

Vierailija
28/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestin, että soitan takas illemmalla, nyt vähän kiirettä. Mä en tiedä sen tyypin ikää, veikkaan, että 19-22, opiskelee jotain, en muista mitä. Ei missään nimessä 27 vielä. Googlasin Shian kuvia ja on jotain yhdennäköisyyttä niihin kuviin, jotka otettu nuorempana, esim. tähän: 

http://www.cinemagia.ro/actori/shia-labeouf-10301/

Vierailija
29/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää nyt joutuu jännittään iltaan miten tän kans käy ! : < Okei, olen virallisesti koukussa av-palstaan.

Vierailija
30/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:01"]

Laitoin viestin, että soitan takas illemmalla, nyt vähän kiirettä. Mä en tiedä sen tyypin ikää, veikkaan, että 19-22, opiskelee jotain, en muista mitä. Ei missään nimessä 27 vielä. Googlasin Shian kuvia ja on jotain yhdennäköisyyttä niihin kuviin, jotka otettu nuorempana, esim. tähän: 

http://www.cinemagia.ro/actori/shia-labeouf-10301/

[/quote]

Minä luulin yhtä miestä itseäni ainakin 5v+ nuoremmaksi, korkeintaan 20-vuotiaaksi ja itse olen 25v. Se mies olikin 27v ja oli aika ylläri että minua vanhempi olikin. Eli ei aina tiedä, voi olla nuoren näköiset kasvot tms. ehkä se voi ollakin lähemmäs kolmikymppinen.

Vierailija
31/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä sillä onko onko se jonkun näyttelijän näköinen?? ootko ap vähän lapsellinen, kerrot jytun täällä ja esittelet tyypin yhdennäköisyyksiä. harmittaa sen nuoren miehen puolesta, että kähetti sulle viestin. 

Vierailija
32/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kans tunteikkaita viestejä... Olen kateellinen :(

Vierailija
33/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:52"]

Tuo Shia Labeoufhan on syntynyt -86 ja on 27-vuotias. Nuoriko? No ehkä, mutta ei mikään "tosi nuori" kuten ap:n tekstistä tulee ilmi että tuo viestittelijä olisi.

[/quote]

Siis ymmärsin, että ap:n tuttu on tuon henkilön näköinen, ei ikäinen...

Vierailija
34/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuorempi salarakastaja ja kyllä täytyy sanoa, että piristää myös seksielämääni mieheni kanssa. Lapsiini tällä ei tule olemaan mitään vaikutusta kun eivät tule koskaan saamaan tietää. Aluksi olin kauhuissani, että minä olenkin pettäjä, mutta kerranhan täällä eletään ;) suosittelen AP:takin kokeilemaan villiä seksiä nuoremman kanssa, ne jaksaa painaa villiorit.

Vierailija
35/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:18"]Minulla on nuorempi salarakastaja ja kyllä täytyy sanoa, että piristää myös seksielämääni mieheni kanssa. Lapsiini tällä ei tule olemaan mitään vaikutusta kun eivät tule koskaan saamaan tietää. Aluksi olin kauhuissani, että minä olenkin pettäjä, mutta kerranhan täällä eletään ;) suosittelen AP:takin kokeilemaan villiä seksiä nuoremman kanssa, ne jaksaa painaa villiorit.

[/quote]

Ja lähestyy kysymällä mielipidettä Juha Tapiosta?

Vierailija
36/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sun soittaa takaisin, miten sitten kehtaat mennä harrastukseesi :o

Vierailija
37/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap soitti takaisin kun lupasi soittavansa illalla? Miten kävi? Ei saa nyt jättää kesken tätä :D

Vierailija
38/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelemässä ja soitin sille, pikkasen jännitti! Sanoin vaan, että olit soittanut, sori, kun en ehtinyt vastata. Se sitten, että ei mitään ja kysyi, olinko kuunnellut sen biisin. Mä sanoin, että joo kuuntelin sen ja siinä on tosi kauniit sanat. Se sanoi mulle, että oli kuullut sen biisin mutsinsa autossa ja oli heti ajatellut mua. Mulla on kuulemma siellä harrastuksessa aina niin hyvä fiilis, mutta on kuullut, kun oon tän harrastuksen jälkeen puhunut puhelimessa jonkun kanssa ja kuulostan vittuuntuneelta. Mä olin siihen, että sellasta se perhe-elämä joskus on, liikaa aikatauluja ja stressiä. Sitten se kysyi multa, että voisko se joskus näyttää mulle yhden upeen paikan? Sanoin, ettei se varmaan onnistu. Se sanoi, että antaisit tän yhden mahdollisuuden, ei vie kauaa. Mä sanoin, että katsotaan. Sitten se sanoi että nähdään ens viikolla ja sä oot muuten ihana. Mä sanoin okei, kiitos, nähdään.

Vierailija
39/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? Joko siellä pannaan?

Vierailija
40/128 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli kiinnostunut on sinusta!!!!!!! :))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi