Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

edulliset imetysliivit isorintaiselle?

Vierailija
05.01.2014 |

Hei! Mistä löytyisi hyvät ja mukavat imetysliivit suuririntaiselle (E-kuppi nyt "normaalikokoisena", joten synnytyksen jälkeen saattaa olla isompikin). Haluaisin mieluusti puuvillaiset ja pehmeäkuppiset. Hintakipurajani olisi noin 30 e per liivi... Onko teillä kokemuksia tai vinkkejä? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravadon seamless on klassikko mutta aika kallis. 

Nettiemossa näyttää olevan kotain haövempaa mallia, tuosta ei kyllä oo kokemusta mutta olettaisin että on ihan yhtä hyvät.

http://www.nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?cPath=89_103&products_id=16

Vierailija
2/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Bravadon liivejä sovitinkin mutta toivoisin löytäväni vielä tukevamman mallin (ja ehkä edullisemman :)) Pitää tsekata tuo linkkivinkki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carriwellin liiveissä oli paras hinta-laatusuhde (ei siinä verkkomallissa minkä pöljyyksissäni tilasin). Ozbabysta löytyy.

Parhaat ostamani imetysliivit olivat Babystylesta ostetut Boobin yöliivit, mutta ne olivat muistaakseni nelisen kymppiä.

Kovin tukevia ei mitkään näistä kyllä olleet (itsellä ennen raskautta F-kuppi) mutta mulle riittää että ovat mukavat päällä kun niitä joutui ekat neljä kuukautta käyttämään 24/7.

Sori en nyt puhelimella jaksa alkaa etsimään sulle linkkejä :(

Vierailija
4/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta ja vinkeistä 4, laitan nämä googleen :)

Vierailija
5/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tästä kaupasta nämä mustanan ja ivoryna koossa 65 tai 70 H/I ja olivat kyllä mielestäni halvan hintansa arvoinen investointi.

http://www.nursingbra-shop.co.uk/ShowDetails.asp?id=199

Huh enpä kaipaa tuota I-kokoa...

Vierailija
6/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KapHalilta! Mullakin isot tissit DD ennen raskautta ja aina käyttänyt tukevia kaarellisia liivejä ja vähän skeptisesti suhtauduin tollasiin pehmeisiin liiveihin.. Mutta nää on ihanat mukavat 2kpl paketissa ja tais olla 19.90e. Ennen raskauttakin jo käytin ku niin mukavat ja vauva jo 9kk ja edelleen käytän ostin 4kpl ja pesen noin joka toinen päivä ja hyvinä on pysynyt :) suosittelen!

Vierailija
7/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhl... Hihi :D

Vierailija
8/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt ihan isoista Prismoista Triumphin imetysliivejä koossa 80F. Minulla oli sekä valkoiset että mustat ja hinta oli siinä n.30€

Vierailija
9/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon avustanne! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme