Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
04.01.2014 |

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

Kommentit (427)

Vierailija
1/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kavereista kaikki ne, joiden kanssa on asiasta juteltu, ovat ainakin koklanneet. Olen 40v.

Vierailija
2/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä satunnaisesti tulee harrastettua. Ja kyllä tykkään, muuten en sitä tekisi. T. N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19, kukaan lähemmistä ystävistä (3) ei ole halunnut kokeilla, minä olen kokeillut enkä yhtään tykännyt. Tosi haisevaa ja inhottavaa hommaa.

Vierailija
4/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee sukupolvesta. Luulen, että 30 + ei ihan niin yleistä ja mitä vanhempi pari, sitä harvinaisempaa. Sitten noin parikymppisissä ja alle monet haluavat kokeilla tai osa painostetaan kokeilemaan. 

Vierailija
5/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä lähes kaikki ovat sitä ainakin kokeilleet. Meillä harrastetaan satunnaisesti (2-3 kk välein). N36

Vierailija
6/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläpäin N28

Vierailija
7/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä moni on sitä mieltä, että ei todellakaan, eivätkä halua kokeillakaan. Itse olen kokeillut muutaman kerran, mutta ei se ole jäänyt mitenkään osaksi suhdetta. Satunnaisesti ehkä, mutta ei jatkuvasti.

N22.

Vierailija
8/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, viimeksi tänään. N22

Vierailija
9/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22, muutamaan otteeseen avomieheni kanssa olemme kokeilleet. Ei herätä minussa suuria tunteita mutta en missään nimessä ottaisi sitä vakituisesti osaksi ohjelmaa. Samanikäisestä tuttavapiiristä muutama kokeillut, pääosin neutraalein kokemuksin.

Vierailija
10/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se harvinaista aktiivisena osana seksielämää lienee. Paljon puhetta, vähän villoja.

Vierailija
11/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 55 ja on tullut kokeiltua, ensimmäinen kerta kun olin n. 25 ja muutamia kertoja tuli harrastettua. Kolmen eri miehen kanssa olen anaalia kokeillut. Yksi hyvä kokemus ja muut olisi saanut jäädä kokematta.

Ei ole minun juttu. 

Vierailija
12/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi kokeilla ja miksi edes pitäisi. En edes tajua miksi mies haluaisi sellaista kun yleensä ruskean reiän hommat on ihan homojen puuhaa. Ellei sitten ole kaappihomi ja halua kuvitella että vetää peppuun jotain miestä :)

Ja koska (perä)suolessa on oikeastaan aina kakkaa, on se melkein sama kuin paskakasaan vetäisi.

Olen sitten 29 vee.

Vierailija
13/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään peppuseksistä, samoin mieheni :) on osa meidän seksielämää. Peppuseksistä joko pitää tai ei

Vierailija
14/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään peppuseksistä, samoin mieheni :) on osa meidän seksielämää. Peppuseksistä joko pitää tai ei

Vierailija
15/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan naisista kokeillut tota prolapsea?

Vierailija
17/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa ettei sulkijalihas repeä, sitten sattaa vaivata paskanpidätyskyvyttömyys. Perseeseen kun ei ole tarkoitus tunkea mitään. Exit only!

Vierailija
18/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen yleistä. Yhtä yleistä kuin suuseksi. Usein suuseksiä harrastavat harrastavat myös anaaliseksiä, koska ovat vähän innokkaampia kokeilemaan erilaisia juttuja, kuin pelkästään yhdyntää perinteisesti.

Vierailija
19/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin oikeastaan vain anaaliseksissä, joten taidan pitää siitä. Olen kyllä valinnut kumppanini huolellisesti, sen riittävän hellän kumppanin löytää varmasti. Sitten voi alkaa harrastamaan.

N.39

Vierailija
20/427 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut jutelleeksi asiasta kenenkään kaverini kanssa, mutta itse olen harrastanut alle 10 kertaa tässä 16v avioliiton aikana. Enemmän silloin nuorempana, synnyttämisen jälkeen se ei ole oikein enää tuntunut hyvältä kun taas ennen sain taatusti orgasmin parin minuutin sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi