Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen seksikumppanien määrä ja miehen mieli

Vierailija
30.07.2015 |

Näyttää siltä, että naisen seksikumppanien määrä on aina yhtä mielipiteitä jakava asia. Kiinnostaisikin tietää millaisia miehiä mielipiteiden takana löytyy? :)

Mitä ajattelet naisten seksikumppanien määrästä? Onko sillä merkitystä? Ja jos on, millä tavoin? Mikä on "ihannemäärä" sinun mielestäsi eri ikäisillä naisilla?

Onko sillä kumppaneiden määrää enemmän merkitystä, minkälaisia naisen seksikokemukset ovat olleet?

Montako seksikumppania sinulla on ollut? Montako haluaisit elämäsi aikana? Ikäsi, onko parisuhteita takana tai parhaillaan?

Kertokaa ajatuksia :)

-Kolmekymppinen nainen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei todellakaan kiinnosta tietää kuinka monen/kenen kanssa nainen on harrastanut seksiä enkä naiselle kerro omistanikaan.On huonoja kokemuksia liiasta avoimuudesta seksiasioissa kun nainen oli sairaan mustasukkainen. M44

Vierailija
2/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ihmisestä kannattaako puhua.

Minusta oli mielenkiintoista jutella miehen kanssa puolin-toisin kokemukset. Aika hurjiakin juttuja tuli ilmi molempien taustoista. Meillä lisäsi kiihotusta ja kipinää suhteessa, näen hänet jollain tavalla entistä miehekkäämpänä ja seksuaalisempan. Samoin hän kuulemma kokee naiseudestani.

Avoimuus myös helpotti oloa, on kiva tuntea myös sitä puolta puolisosta. Ja mikä vapaus, kun ei tarvitse mitään salata omalta rakkaalta.

-Kolmekymppinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan terveys on kunnossa, minusta runsaasti kumppaneita tai muuten runsaasti kokemusta on erittäin hyvä, se ehkä jopa kiihoittaakin. Itse olen nelikymppinen mies, nykyinen suhde kymmenen vuotta. Itsellä seksikumppaneita noin 150.

Vierailija
4/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kolmekymppinen nainen. Mulla on ollut useita seksipartnereita, ja nykyisen mieheni kanssa olen joutunut kaunistelemaan totuutta alakanttiin, koska mies on kokemattomampi ja hänellä ollut alle 10 partneria koko elämänsä aikana, vaikka on minua muutaman vuoden vanhempi. Mustasukkaisuutta ja pelkoa osaamattomuudesta hänen puoleltaan on ollut.
Monen asian kohdalla olen "joutunut" sanomaan, että kokeillaanko tuota tai tätä, en ole aiemmin kokeillut, koska en ole halunnut pahoittaa hänen mieltään. On ollut meidän suhteesssamme lähinnä negatiivisia vaikutuksia sillä, että mulla ollut enemmän kumppaneita ja seurustelusuhteita. Mies ei aiemmin ole pitkää aikaa seurustellut ja sen huomasi kyllä miehen seksitavoista; oli kiireinen, ei lämmitellyt (no ei tietenkään ole oppinut pikasuhteissa, kun nainenkin yleensä niin kiimainen ettei tarvitse juuri lämmitellä) ja oli raju. Pitkä taival kuljettu yhdessä opetellen ja vielä on aika paljon miehen itseään työstettävä, että ymmärtäisi esileikin tärkeyden.
Olisin kyllä toivonut miehen seurustelleen pitempiä suhteita, joissa olisi jo valmiiksi oppinut tärkeitä juttuja, koska itselle moni asia on ollut itsestäänselvyys ja samoin entisille partnereilleni.
Kokematon mies ei ole mukava, ellei ole luonnonlahjakkuus ja oppimishalu kova.

Vierailija
5/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ono sillä oikeesti mitään väliä?

Vierailija
6/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksipartnereiden määrällä ole merkitystä, mutta en haluaisi parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, jolla on paljon yhden yön juttuja taustalla. Minulle seksi ei ole vain seksiä, joten en toivo, että se on sitä kumppanillenikaan.

Vierailija
7/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ainoa asia mitä naisen kannattaa kertoa on, onko niitä seksikummpaneita ollut nolla vai enemmän kuin nolla. Sillä ei sitten ole väliä onko niitä ollut yksi vai tuhat, jos ei ole enää neitsyt.

Nykyinen naisystäväni vuoti verta ensimmäisen kerran jälkeen. Hän oli kuitenkin omasta mielestään rehellinen ja kertoi, että hänellä oli ollut yksi yhdenillan kumppani viisi vuotta aikaisemmin. Ei olisi kannattanut kertoa, sillä puhe neitsyydestä olisi mennyt veristen lakanoiden vuoksi täydestä. Joko se hemmo oli tosi pienikaluinen tai sitten vanhat haavat olivat umpeutuneet sen verran, etten minä mahtunut immenkalvoa uudelleen puhkaisematta sisään. Hän oli tosi hämillään verestä. Kosteudesta ei ollut puutetta, kyllä meillä oli pitkä esileikki ja käytimme liukastettua kondomiakin. Dildoilua hän ei ollut harrastanut, vain oman käden leikkiä klitoriksella.

Vierailija
8/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias mies

Mielestäni tämä on täysin subjektiivinen asia. Ihminen, joka on itse sekstannut usean kanssa, todennäköisimmin pitää sitä myös kumppaniltaan täysin normaalina. Kyseessä siis mielestäni enemmänkin ihmisten erilaisuudesta kertova asia, joskin vanhemmaksi tullessa erinäiset tekijät tuovat määrään satunnaisuutta.

Kokemusten tyyli on oleellisempaa kuin määrä. Senaatintorilla viikoittain rymäseksiä harrastaminen, mutta kuitenkin vain 5 kumppanin kanssa, on "pahempi" kuin 20 seurustelusuhteessa ollut kumppania. Raja on häilyvä, mutta ymmärsit varmaan idean.

Ideaalia määrää tuskin on, kunhan molemmat voivat asian kanssa elää. Jos joku seksielämäänsä haluaa etukäteen suunnitella, niin kannattaa muistaa, että vähät kumppanit voivat pelottaa pois kaikkein kovimmat pojat, kun taas useat kumppanit todennäköisimmin herättävät epäilyksiä ujommissa miekkosissa. Jälleen kerran, kyse siis enemmänkin luonteenlaatujen ja elämänkatsomusten eroista.

Vierailija
9/9 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:27"]

Uskoisin, että ainoa asia mitä naisen kannattaa kertoa on, onko niitä seksikummpaneita ollut nolla vai enemmän kuin nolla. Sillä ei sitten ole väliä onko niitä ollut yksi vai tuhat, jos ei ole enää neitsyt.

Nykyinen naisystäväni vuoti verta ensimmäisen kerran jälkeen. Hän oli kuitenkin omasta mielestään rehellinen ja kertoi, että hänellä oli ollut yksi yhdenillan kumppani viisi vuotta aikaisemmin. Ei olisi kannattanut kertoa, sillä puhe neitsyydestä olisi mennyt veristen lakanoiden vuoksi täydestä. Joko se hemmo oli tosi pienikaluinen tai sitten vanhat haavat olivat umpeutuneet sen verran, etten minä mahtunut immenkalvoa uudelleen puhkaisematta sisään. Hän oli tosi hämillään verestä. Kosteudesta ei ollut puutetta, kyllä meillä oli pitkä esileikki ja käytimme liukastettua kondomiakin. Dildoilua hän ei ollut harrastanut, vain oman käden leikkiä klitoriksella.

[/quote]

Olen vuotanut verta vielä kolmannen seksikuppanini kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi