Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
04.01.2014 |

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

Kommentit (427)

Vierailija
41/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:45"]

Perverssiä miesten halua alistaa naista. Kysykääpä lääkärin mielipidettä anaaliseksistä! Jos haluatte, että peräpää falskaa ja housuissa on jatkuvasti jarrujäljet tai enemmän niin siitä vaan. Anaaliseksi vahingoittaa sulkijalihasta ja sitä on todella vaikea korjata. Vaihda miestä!!!

[/quote]

Just ja homous on kuitenkin tervettä/luonnollista tänä päivänä. Miksei homoseksuaaleista ikinä puhuta tähän samaan sävyyn, että varo vaan kohta kuljet avannepussin kanssa? Eikö heidän nimenomaan pitäisi olla tällaisen "valistuksen" kohderyhmää? 

Vierailija
42/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin pidin ajatusta jopa kuvottavana, mutta ensimmäisten vastahakoisten kertojen jälkeen aloin pitää siitä ja nykyään harrastamme sitä avokin kanssa lähes viikottain. Suosittelen. N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan peppuseksiä ja viikottain miehen kanssa sitä harrastellaan :) Se riippuu niin paljon ihmisestä pitääkö vai ei, yleisyydestä en tiedä. Ystävien kanssa olemme asiasta puhuneet ja he ovat a) kokeilleet, eivätkä ole nauttineet tai b) eivät ole kokeilleet, eivätkä edes halua kokeilla.

- N22

Vierailija
44/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut olen useampaankin otteeseen, mutta kun en tykkää ni en tykkää. Peppuun saa kyllä seksin aikana laittaa anuskuulat tai tapin, se kiihottaa, mutta penis anuksessa ei ole kiva juttu. Mulla ei ikinä tule sen kokoista tavaraa edes ulos suolesta, niin voi vaan kuvitella miltä tuntuu kun sitä työnnetään vielä sisään!

Vierailija
45/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 03:36"]Olen kokeillut exän kanssa, tuntui ihan hyvälle. Nykyisen kanssa en uskalla, kun sillä on niin iso, pelkään että tulee jotain vaurioita. Haluaisin, mutta en todella uskalla.

[/quote]

Tämä voisi olla minun kirjoittama. Yleensä ottaen tykkään, ettö peppukin otetaan leikiin mukaa, mutta en tosiaan nykyisen mieheni kanssa uskalla kokeilla. Lelut ja sormet riittäää kuitenkin :)

Vierailija
46/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään naisen joka sai melkoisia vaurioita takapuoleen harrastettuaan persepanoa muutaman vuoden säännöllisesti. Piti siitä, mutta nykyään paskoo housuun päivittäin. En sitten tiedä miten homot hoitaa asiat, mutta tällä naisella meni tosiaan pidätys kyky.

Vierailija
47/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 06:46"]

Tunnen erään naisen joka sai melkoisia vaurioita takapuoleen harrastettuaan persepanoa muutaman vuoden säännöllisesti. Piti siitä, mutta nykyään paskoo housuun päivittäin. En sitten tiedä miten homot hoitaa asiat, mutta tällä naisella meni tosiaan pidätys kyky.

[/quote]

Homojen väljyydestä ei juuri puhuta. Onko miehillä parempi lihaskudos siellä? Eikö  lihasta pysty jumppaamaan?

Vierailija
48/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:51"]

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

[/quote]

Olen 48-vuioias nainen ja viimeisen 30 vuoden ajan anaaliseksi on ollut luonteva osa seksielämääni. En tajua kaltaisiasi tyyppejä, jotka tekevät omista mieltymyksistään normin ja sitten kauhistelevat sitä etteivät kaikki muut elä samoin. Miksi niin pitäisi olla? Eikö jokainen saaihan vapaatsi elää omalla laillaan?

Vierailija
49/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:45"]

Perverssiä miesten halua alistaa naista. Kysykääpä lääkärin mielipidettä anaaliseksistä! Jos haluatte, että peräpää falskaa ja housuissa on jatkuvasti jarrujäljet tai enemmän niin siitä vaan. Anaaliseksi vahingoittaa sulkijalihasta ja sitä on todella vaikea korjata. Vaihda miestä!!!

[/quote]

Yli 30 vuoden ajan anaaliseksiä(kin) harrastaneena pakko sanoa, että sinulla on sulkijalihas pahoin  vaurioitunut kirjallisen ulosannin oalta. Silkkaa paskaa siis kirjoitat.

Mutta se tuskin liittyy seksielämääsi vaan kertoo vain siitä, mitä olet sisältäsi ja pohijimmiltasi?

Vierailija
50/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4-kymppinen, enkä nyt omista ihan hirveän suurta ystäväpiiriä, mutta ne joiden kanssa seksiasioista olen voinut jutella, niin heistä kukaan ei ole kokeillut peppuseksiä eivätkä ole innoissaan sitä kokeilemaankaan. En myöskää minä.

Vierailija
51/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 05:07"]Aiemmin pidin ajatusta jopa kuvottavana, mutta ensimmäisten vastahakoisten kertojen jälkeen aloin pitää siitä ja nykyään harrastamme sitä avokin kanssa lähes viikottain. Suosittelen. N20[/quote]

Vastahakoisten? Millanen kumppani nauttii toisen vastahakoisesta seksistä?? Tai no, tarkemmin ajateltuna en tahdo edes tietää...

Vierailija
52/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä oon tykännyt satunnaisesti, mutta ei kovin usein. Siihen pitää olla oikea fiilis joka ei yritäämällä tule. Orgasmi on erilainen, voimakkaampi tietyllä tavalla. Peppuseksi voi tosin olla varsin kivuliasta jos liukastetta ei ole tarpeeksi, on liian rajua tai kestää liian pitkään.

Nykyinen ei taida sitä haluta ollenkaan, ei ainakaan ole vailla. Se tuntuu sinänsä merkilliseltä, kun kaikki edeltävät ovat halunneet. Sopii mulle kuitenkin, koska ei anaaliseksi nyt ihan parasta seksissä ehlä ole.

Vierailija
53/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellanen olotästäkin ketjusta et moni niistä jotka tota harrastaa ei edes erityisemmin nauti puuhasta, eikä halua "vakio-ohjelmaan" ja silti tekee sitä. Miksi näin? Tämä ei koske muut jotka aktiviteetista tykkää.  Lisäksi tollaset sanat ku "vastahakoinen" saa jotenki karmivan olon.

itse en ole koskaan kokeillut enkä kokeile. N 28

Vierailija
54/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin suuseksin kautta voi saada papilloomaviruksen ja sitä kautta kurkkusyövän ja pinpin kautta saman ja sitä kautta munasarjasyövän niin anaalin kautta voi saada papillooman sinne ja sitä kautta suolisyövän. Tutulla kävi näin koska oma ukko pani ahteriin. Ilman kumia tietty, koska hei, eihän naimisissa olevien tarvitse suojata itseään.

MIehen alistusfantasioiden takia siis nainen tekee nyt kuolemaa seitsemättä vuotta paksusuolisyövän takia.

Kannatti?

Tytöt, älkää suostuko ainakaan vain siksi, että nykyään nyt vain on pakko antaa vaikka nenäreikään. Käyttäkää edes kumia.

Vierailija
55/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko paskanhajuisella mulkulla itseäsi? mene suihkuun

Vierailija
56/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimukseni ja testaukseni kautta olen havainnut että noin 90% naisista haluaa suuseksiä, anaalia noin 30-40%

Vierailija
57/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Per%C3%A4suoli

ei sielä ole koko ajan paskaa...

Vierailija
58/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh vai että paksusuolisyöpä perspanoista... Ja että pidätyskyky katoaa. :D Olette te kyllä hauskoja "asiantuntijoita".

Vierailija
59/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 11:28"]

Heh vai että paksusuolisyöpä perspanoista... Ja että pidätyskyky katoaa. :D Olette te kyllä hauskoja "asiantuntijoita".

[/quote]

oikeastaan nämä ovat asian tuntioita

Vierailija
60/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut eikä oikeastaan huvitakaan. Jotain tappia tmv vois harkitakin, mutta eipä oo tullut sitäkään tehtyä.

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi