Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?
Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.
N37
Kommentit (427)
Pienimunaisten touhuja. Kun on riittävän iso, ei sitä haluaisi enää perseeseen tunkea. Repeää peppu vaan turhan takia. Katkarapumiehille ja heidän vaimollensa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:34"]
Pienimunaisten touhuja. Kun on riittävän iso, ei sitä haluaisi enää perseeseen tunkea. Repeää peppu vaan turhan takia. Katkarapumiehille ja heidän vaimollensa.
[/quote]
Tosimiehen puhetta! Hyvä, että teikäläisiä löytyy!
anaaliraiskaaminen on pienimunaisten ja henkisesti pienimunaisten heiniä
Harrastamme satunnaisesti anaaliseksiä. Se orgasmi, jonka anaaliseksistä saa... Kun sen kerran saa niin siitä ei voi kieltäytyä myöhemmin. Se on järisyttävä.
Tämän kanssa on sama kuin posliinipimppien. Ne harvat pitävät kovaa melua posliinipimpeistään, koska heillä nyt on aikaa elää pimppinsä puunaamisen ympärillä ja se vain on niiiin keskeinen asia elämässä eikä seksistä Voi nauttia, ellei elämä pyöri pimpin ajelun ympärillä. Ihan valtaosa ei ole posliinipimppejä eivätkä harrasta säännöllisesti anaaliseksiä. Osalle nämä kuuluvat kategoriaan, kokeilla voi muutaman kerran ja that's it. Ja ihan oikeasti, kun miehellä on kunnollisen kokoinen vehje, ei se ainakaan mun pehvaan mahdu. Jokainen mies voi ihan omalla kohdallaankin miettiä, miltä halon tunkeminen peffaan tuntuu. Pikku hyväily sieltä tuntuu välillä hyvältä mutta hyvin harva Säännöllisesti harrastaa anaalia, vaan se on lähinnä kokeilua.
Minä pyrin vetämään aina pakariin koska se on paljon nautinnollisempaa. Suurilta osin olen tässä onnistunutkin. Terskan vakoon kun laittaa ennen vetoa vaseliinia niin ei myöskään suklaa tartu
Mä olen 37 v enkä ole kokeillut enkä tod. näk. Tule kokeilemaankaan. Kukaan ei ole kaveripiirissäni kertonut tehneensä sitä.
Mä harrastin sitä niin kauan kunnes tapasin nais-potilaan, jolla peräsuoli oli revennyt kun penis oli mennyt siitä läpi. Tai en tiedä menikö ihan läpi, vai vain repeytyi osaksi. Kirurgin mukaan sellaista tapahtuu välillä. Lisäksi (mutta tämä harvinaisempaa) voi kakkabakteerit nousta uretraa pitkin miehen eturauhaseen ja se voi tulehtua. Olen siis terveydenhoitoalalla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 06:46"]
Tunnen erään naisen joka sai melkoisia vaurioita takapuoleen harrastettuaan persepanoa muutaman vuoden säännöllisesti. Piti siitä, mutta nykyään paskoo housuun päivittäin. En sitten tiedä miten homot hoitaa asiat, mutta tällä naisella meni tosiaan pidätys kyky.
[/quote]
Homojen väljyydestä ei juuri puhuta. Onko miehillä parempi lihaskudos siellä? Eikö lihasta pysty jumppaamaan?
[/quote]
Kaikki homot eivät harrasta perspanoja, ei heistäkään osa siitä tykkää. Ja vaurioita todetaan ja korjaillaan kyllä ihan viikottain HUSissakin, niistä ei vaan puhuta.
Sulkijalihaksen löystymistäkin vaarallisempi on ns. pink sock eli peräsuoli tulee ulos. Suoli voi myös mennä tuppeen itsensä sisään. Näihin kuolee ilman välitöntä leikkaushoitoa. Ja valitettavasti korjaustulos on usein huono, sillä potilailla on usein jo valmiiksi vaurioille altistava kudostyyppi.
En ole koskaan kokeillut, eikä tee mielikään. Olen 34v. Mieskään ei ole kokeillut eikä ainakaan ole sanonut, että haluaisi. Kaveripiirissä tiedän yhden parin kokeilleen, mutta varmaan niitä on useampiakin, en ole todellakaan kaikkien kanssa sellaisia jutellut.
Luenko tässä nyt oikein että porukalla on jonkinlainen kumma käsitys että sinne kakkoseen tökätään peniksen kokoinen esine ilman sen kummempia esivalmisteluja? Kyllähän nyt normaali ihminen ymmärtää että anus kannattaa ns. "sormettaa auki" liukuvoidetta käyttäen ennen kuin sinne mitään isompaa työnnetään - ilmankos peppu repeää jos kuivana survastaan. Ja avioliitossakin peppuhommissa on hygienian takia varmaan ihan mukava käyttää kortsua.
Kaikki ei tietenkään tykkää, itse olen nauttinut (N24). Kaveripiirissä varmaan puolet on ainakin kokeillut, osalle jäänyt repertuaariin ja osalle vain kokeiluasteelle.
Olen 18v ja mieheni 19v.
Suostun kyllä anaaliin ehkä pari kertaa kuukaudessa, eli ei mitenkään useasti : :D Joskus sattuu ja joskus ei.
Kunhan osaa olla rento ja samalla hieroo vaikka itteään ni siitä pystyy nauttia!
Miehen halujen ja fantasioiden eteen voi välillä tehäkki epämiellyttäviä asioita :)
En tiedä toisten seksielämästä noin tarkkaan, mutta mua anaaliseksi ei kiinnosta. En oo koskaan harrastanu ja niin kauan ku jatkan elämääni nykyisen kanssa niin ei kiinnostakaan. Sillä on niin iso vehje että välillä tuntuu ettei sovi emättimeenkään. Sais olla paljon pienempi että alettais perseen puolelle testaan.
Ei missään määrin kiinnosta laittaa värkkiä naisen peräaukkoon. Ja menisi siinä paikat rikki kun on jykevän kokoinen kyrpä. En ole kokeillut, eikä ole vaimokaan.
Kaveripiirissä ei ole tapana keskustella seksiasioista keskenämme, en todellakaan tiedä mitä tekevät makuuhuoneissansa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:14"]
Mä harrastin sitä niin kauan kunnes tapasin nais-potilaan, jolla peräsuoli oli revennyt kun penis oli mennyt siitä läpi. Tai en tiedä menikö ihan läpi, vai vain repeytyi osaksi. Kirurgin mukaan sellaista tapahtuu välillä. Lisäksi (mutta tämä harvinaisempaa) voi kakkabakteerit nousta uretraa pitkin miehen eturauhaseen ja se voi tulehtua. Olen siis terveydenhoitoalalla.
[/quote]
Miksi luulet että näistä ei puhuta paljoakaan? Eikö ihmisten kuuluis saada näistä tietoa? Miksi niitä vaaroja ja riskejä vähätellään tai ollaan hiljaa? Olen aina ihmetellyt tätä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:04"]
Luenko tässä nyt oikein että porukalla on jonkinlainen kumma käsitys että sinne kakkoseen tökätään peniksen kokoinen esine ilman sen kummempia esivalmisteluja? Kyllähän nyt normaali ihminen ymmärtää että anus kannattaa ns. "sormettaa auki" liukuvoidetta käyttäen ennen kuin sinne mitään isompaa työnnetään - ilmankos peppu repeää jos kuivana survastaan. Ja avioliitossakin peppuhommissa on hygienian takia varmaan ihan mukava käyttää kortsua.
Kaikki ei tietenkään tykkää, itse olen nauttinut (N24). Kaveripiirissä varmaan puolet on ainakin kokeillut, osalle jäänyt repertuaariin ja osalle vain kokeiluasteelle.
[/quote]
11-13 cm eli melkein keskikokoinen (Suomessa keskim. 13,7 cm) tai sitten 18-20 cm on aika eri asia survoa sinne peppuun. Peppuposket rajoittaa sitä 11-13 senttistä uppoamasta kuin ehkä 7-8 senttiä ja siitä pidemmästä menee jo 15 senttiä sisälle.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:04"]
[/quote]
11-13 cm eli melkein keskikokoinen (Suomessa keskim. 13,7 cm) tai sitten 18-20 cm on aika eri asia survoa sinne peppuun. Peppuposket rajoittaa sitä 11-13 senttistä uppoamasta kuin ehkä 7-8 senttiä ja siitä pidemmästä menee jo 15 senttiä sisälle.
[/quote]
Mahdollisimman syvälle työntyminen ei ole anaaliseksin pointti. Mielihyvää tuottavat alueet ovat peräaukon läheisyydessä, joten pituudella ei juuri ole merkitystä.
Mun kokemuksella vaan yksi mies kymmenestä seksisuhteestani on ehdottanut sitä. Vannoi että tajuntani räjähtää ja Kokeiltiin ja en kokeile toiste, paskatti koko ajan ja lopetettiin lyhyeen. Niin loppui suhdekin. Parin naisen kanssa olen keskustellut, eivät ole kokeilleet. Eli luulen että ei kovin yleistä tasa-arvoisissa heterosuhteissa, naiselle ei anna mitään. t.N37
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:06"] naiselle ei anna mitään.
[/quote]
Jospa nyt et puhuisi kaikkien naisten puolesta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:40"]
[/quote]
Tä 13,7 keskikoko? Siis kovana?
Oho, mullon ihan järkyttävä molo! Oli se nyt lähemmäs 19 cm kun joskus katsoin.. wtf!!
Pimpsasta tulee muuten pissaa..