Alapeukuttaja on huumorintajuton eli tosikko
Kommentit (23)
Eiih tsiisös nyt se alapeukutus taas alkaa
EI OLE. Itse teen niin vain kun juttu on huono tai joskus kun mielipide on jyrkästi erilainen kuin itsellä. Tosin jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja teenkin sen vain osoittaakseni olevani eri mieltä.
Mutta kuka nämä nyt ottaa tosissaan?
4. Mun sarkastiset jutut eivät sua sitten vaan nähtävästi miellytä.
Voi herrajumala nähköön, ja mä oon seinähullu neurootikko, mutta nähtävästi täällä on jollain vielä pahempia neurooseja jostain v**un peukuista :O
6. Äläs irvuile, tää on vakava asia. :D
2:lle tullut ainakin yläpeukkuu =)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:55"]
[/quote]
Alapeukutus, tuo nettikiusaamisen raadollisin, julmin muoto, henkisen pahoinpitelyn vertauskuva.
6
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:00"]
[/quote]
Alapeukutus, tuo nettikiusaamisen raadollisin, julmin muoto, henkisen pahoinpitelyn vertauskuva.
6
[/quote]Nii, pahimmat alapeukuttajat peukuttavat jopa vain pelkästä kirjoitusvirheestä. Argh. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:02"]
[/quote]
6
[/quote]Nii, pahimmat alapeukuttajat peukuttavat jopa vain pelkästä kirjoitusvirheestä. Argh. ;)
[/quote]
Joo, eivätkä edes kerro peukuttavansa kirjoitusvirheen vuoksi, joten alapeukutuksen uhri jää ikuiseen tietämättömyyteen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:02"]
[/quote]
6
[/quote]
Joo, eivätkä edes kerro peukuttavansa kirjoitusvirheen vuoksi, joten alapeukutuksen uhri jää ikuiseen tietämättömyyteen.
[/quote]Voisit muuten valittaa vaikka ylläpitoon, mä en näes pysty puhelimella kirjoittamaan, joten yleensä jää peukutuksen syy ikuiseksi arvoitukseksi sen saaneelle, kun en palaa kertomaan sitä sen 3 kertaa vuodessa kun on tietokone käytössä :)
Tää on mielenkiintoinen ketjun alku, mut taidan silti pitää elokuvaillan kuten aiemmin suunnittelin.
Tuntuu, että tuo alapeukutus otetaan henkilökohtaisena loukkauksena. Omaa viestiä lainataan myöhemmin ketjussa ja vaaditaan selitystä kahdelle alapeukulle. Itse alapeukutan selvää trollia tai täysin omastani poikkeavaa mielipidettä, mutta myös sellaisia henkilöitä, joiden näen jo viestin perusteella provosoituvan alapeukusta >:D
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:52"]
[/quote]
Sarkasmi on taitolaji, harjoittele lisää, niin ehkä se alapeukutus vähenee.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:52"]
[/quote]
Sarkasmi menettää tehonsa kirjoitettuna.
Sarkasmia joko ymmärtää tai sitten ei, ehkä sen voi helposti tulkita tahalliseksi kettuiluksi, jos ei käytä hymiötä lopussa, mutta sen käyttö on myös osan mielestä hoopoa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:40"]Olen tehnyt sellaisen havainnon
[/quote]
Äläs höpsi, peukkuja ylös on tullut tässäkin ketjussa hiiiiirveeeesti =)
Peukku ylös ja peukku alas, lal lal laaa lälläti lälläti lää.
Up