Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjotaanko teille kylässä kahvit? Ja yleensä tarjoamisesta...

Vierailija
19.12.2013 |

Onko tärkeää saada tarjottavaa? Osa kavereistani ei aina tarjoa mitään..Vaikken kuumia juomia kotona juokaan niin kummasti alkaa aina kylässä mieli tehdä :) Itse koitan aina jotain, tuntuu jotenkin juntilta jos ei mitään ole esillä. Tosin ollaan niin hyviä kavereita että osa menee itse jääkaapille suurin piirtein. Itse en vain oikein viitsi pyytää jos ei mitään tarjota vaikka ollaanki hyviä kamuja :D

Lisäksi tarjoaminen esim kaupungilla kahvilassa. Olen joskus tarjonnut mutta en oo saanu itse takaisin. Tai jos on samalla kyydillä ei ole tarjottu edes bensoista kahvit vatineeksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina tarjoan kahvia ja kahvileipää muutamaa kun sorttia jos joku tulee käymään.

Vierailija
2/3 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina tarjoan kahvia ja kahvileipää muutamaa kun sorttia jos joku tulee käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät tietävät, etten juo kahvia. Vanhemmalla väellä on omituinen tapa kaataa kahvia kysymättä valmiiksi, siitä tulee vaivautunut olo, kun ei kehtaisi kieltäytyä. Sanomista tulee. - "Meneehän se nyt yksi kupillinen". No ei mene, kahvi on mielestäni pahaa.

Kylään mennessä olen yleensä vienyt pullaa ja/ tai pikkuleipiä mukana, kotona opetettiin, ettei sitä nyt ihan tyhjin käsin kehtaa mennä.

Kahvilassa tai lounasbaarissa olen tarjonnut ja minulle on myös tarjottu. Riippuu vähän henkilöstä ja tilanteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän