Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla näin ikävää miestä?

Vierailija
09.11.2013 |

Äsken, lasten mentyä ulos, harrastimme seksiä..yhtään suudelmaa ei vaihdettu, "toimitus" kesti sen 10min. Sain kyllä orgasmin, mutta.....No, sen jälkeen nopeasti sängystä ylös, pesulle ja mies paineli olohuoneen sohvalle. Sanoin että "ai että, taidan yhden oluen juoda näin lauantain kunniaksi". Mies vastasi, että "kokeile mitä tapahtuu, ne on mun oluita". Mulle tuli niin paha mieli:(. Mies juo aina minun ostamani juomat, siis aina. Muutenkin suhteesta kaikki hellyys puuttuu, ihan kylmää on. Kyse ei ole siitä ettenkö olis yrittänyt, vaan mies ei ole millään tavalla kiinnostunut läheisyydestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa edes noin ikävä nainen. Parempi kuin ei mitään.

Vierailija
2/5 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kellään olisi asiat noin huonosti.  Vaikuttaa siltä et käyttää hyväksi sua.  Miten tuollaiselle miehelle alistuu etes antamaan?  Otaha ukkos kaa puheeksi asia. Ei vaikuta et rakastaisi enään sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tommosen äijän kanssa seksiä harrastaisi, mutta sen oluet joisin varmasti. Miksi teillä ylipäätään on omat juomat? Meillä kaikki syötävät ja juotavat on perheen yhteisiä. 

Vierailija
4/5 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kävi jotenkin kun itsestään
Ei sitä pahemmin ehtiny miettimään
Kun sä tulit'siihen solkottaa
Sameilla silmilläs tujottaan
Sä et tajunut pientä tai suurta vihijettä
No et perkele tosiaan tajunu lähteä
Mutta äärettömän suurta mielihyvää mä koin
Kun sun paukkusi mä join
Mielestäni se oli käypä hinta tästä
sun korvia raastavasta pälinästä
Oi kun saiski pitää sellaset kekkerit
Josta jäis pihalle tollaset Darth Vader:it
Sä et tajunut pientä tai suurta vihijettä
No et perkele tosiaan tajunu lähteä
Mutta äärettömän suurta mielihyvää mä koin
Kun sun paukkusi mä join

Trallalaa

Vierailija
5/5 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ikävältä. Ton suudelmien puuttumisen ymmärrän, kaikki ei tykkää suudella, mutta pitää muuten hyvänä. Toi juomista nokittelu oli kyllä ihan ihmeellistä - meillä kaikki mitä kaapista löytyy on koko perheen käytettävissä (paitsi tietysti alkoholi k18).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi