Saako työttömänä olla ihan rauhassa (liiton rahoilla), jos on ammatti?
Kommentit (23)
Keskenmenojen jälkeen höpisin suuresta surustani työterveydessä. Sitähän se alkuun olikin. Kun töissä mätti "pidin" oman kesäloman järjestelessäni päätäni uuteen uskoon. Vihdoinkin jälleen raskauduttuani olin tosi vauhko ja onneksi myös aneeminen. Työskentelin lastensuojelualalla, enkä ollut halukas ottamaan yhtään iskua vatsanseudulle. En nyt kyllä muista, mitä saikku diagnoosissa oli, mutta suorastaan luvattoman helposti se kävi.
Käykö teillä vain työterveyden saikkulappu? Jostainhan saatat kuulla pikkulintujen laulavan, kenen vastaanotolle kannattaa mennä :)
Tsemppiä valtsemallasi tiellä ;) Kyllä meitä omanloman pitäjiäkin tarvitaan!
Kun kerroit omasta taustastasi!
Onhan se ihan oikeastikin niin, että raskaus ei jatku onnellisesti, jos ei rauhoita elämäntilannettansa ja ota ihan rauhallisesti. Harmi vaan, kun lääkäreissäkin on niitä, jotka vetävät firmaan päin.
Katsotaan miten käy ;o).
Kiitos kaikille kokemuksista, ja osallistumisesta! Olen kiitollinen.
Ap.
Älä nyt missään nimessä irtisanoudu. Hae saikkua pitkäksi aikaa. Äippälomalla sulla on huomattavasti paljon paremmat edut ollessasi vakipaikassa. Saat mahd. 3kk palkan aluksi, lomarahat jne...
Taisin olla muutamia vuosia sitten melkoinen luuseri jäädesäni saikulle raskauden puolivälissä. Vauvan ollessa 5 kk olin uudelleen raskaana, yrittämällä, ei vahingossa. Äitiyslomien välillä oli töissä kokonaiset 2 viikkoa ja sain kaikki edut. Irtisanouduin toisen ä.loman loputtua. Oikea kultakaivos työnantajalle :)
Myöskin takana 2 keskenmenoa, joten ymmärrän huolesi.