Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkiirin vaimo

Vierailija
04.01.2014 |

Hei,

Voisiko joku paremmin Helsinkiä tunteva auttaa? Mieheni on töissä investointipankissa Helsingissä. Perheemme asuu Lahdessa. Meillä on kaksi pientä lasta.

Lähes joka torstai mieheni jää Helsinkiin. Heillä on kuulemma "tiimi-ilta Kallessa." Joskus hän tulee "tiimi-illasta" kotiin vasta perjantaina töiden jälkeen. Hän nukkuu kuulemma toimistolla, työkavereiden luona tai hotellissa. Hänen mukaansa Kallessa käy vain pankkiireja ja lakimiehiä ja "sinun ei tarvitse olla huolissaan, että siellä olisi mitään naisia."

Pitäisikö minun olla huolissaan? Olen ajatellut palkata yksityisetsivän valvomaan miestäni tammi/helmikuuksi. Minua pelottaa, että hän etsii naisseuraa Kallesta ja pettää minua. Hänen mukaansa sitä sieltä ei ainakaan löydä.

Mielipiteenne? :-)

Ps. Olen valvonut jo 8kk mieheni Facebookkia. Sinne on ilmestynyt paljon naiskavereita viimeisen 6kk aikana ja he peukuttavat lähes jokaista mieheni postausta (vaikka postaus oli tylsä ja surkea.)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monesta firmasta käydään torstaisin kallessa ilman mitään pettämistouhuja?! Se nyt vaan on päivä jolloin sinne on tapana mennä ja paljon ihmisiä liikkeellä samaan aikaan

Vierailija
42/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi omaa pankissa työskentelevää miestäni Kalleen (tai minnekään muuallekaan ryypiskelemään ja hengailemaan) kerran viikossa. Varsinkaan niin, että hän on yön poissa. Saatko sinä vastaavasti olla yhden illan/yön viikossa baarissa bilettämässä? Aivan epäreilua. Pettämisasian suhteen, tuollainen on tietysti hyvin epäilyttävää ja fb-kaverit huomioon ottaen vielä epäilyttävämpää. Onhan siellä Kallessa porukkaa torstaisin, mutta sinne ei todellakaan ole mikään pakko mennä ja perheelliset useimmiten eivät tuollaisiin viikoittain mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemalla ketjun tiivistelmä on: "Naiset ovat rahanahneita huoria" 

Melkoista rakkautta kun tärkeintä on vaan että eihän se löydä toista vaan kun muuten loppuu rahantulo ja jos dorka ei tehnyt avioehtoa niin sitten ihan sama !

Vierailija
44/48 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monesta firmasta käydään torstaisin kallessa ilman mitään pettämistouhuja?! Se nyt vaan on päivä jolloin sinne on tapana mennä ja paljon ihmisiä liikkeellä samaan aikaan

Ai kuten sun miehes firmassa?

Vierailija
45/48 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kalles maksaa torstaisin hanajuomat?

Kiitos etukäteen!

Vierailija
46/48 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä Kallessa on bileet torstaisin olen ennen lapsia viettänyt siellä monta railakasta iltaa. Ei bileissä käynti silti vielä pettämistä tarkoita.

Vierailija
47/48 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kristus, mistä tää ketju on noussut?

Mä nimittäin tunnen ap:n ja hänen miehensä 😂😂😂

Vierailija
48/48 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mikä keskustelu :DD Hyvä nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme