Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkiirin vaimo

Vierailija
04.01.2014 |

Hei,

Voisiko joku paremmin Helsinkiä tunteva auttaa? Mieheni on töissä investointipankissa Helsingissä. Perheemme asuu Lahdessa. Meillä on kaksi pientä lasta.

Lähes joka torstai mieheni jää Helsinkiin. Heillä on kuulemma "tiimi-ilta Kallessa." Joskus hän tulee "tiimi-illasta" kotiin vasta perjantaina töiden jälkeen. Hän nukkuu kuulemma toimistolla, työkavereiden luona tai hotellissa. Hänen mukaansa Kallessa käy vain pankkiireja ja lakimiehiä ja "sinun ei tarvitse olla huolissaan, että siellä olisi mitään naisia."

Pitäisikö minun olla huolissaan? Olen ajatellut palkata yksityisetsivän valvomaan miestäni tammi/helmikuuksi. Minua pelottaa, että hän etsii naisseuraa Kallesta ja pettää minua. Hänen mukaansa sitä sieltä ei ainakaan löydä.

Mielipiteenne? :-)

Ps. Olen valvonut jo 8kk mieheni Facebookkia. Sinne on ilmestynyt paljon naiskavereita viimeisen 6kk aikana ja he peukuttavat lähes jokaista mieheni postausta (vaikka postaus oli tylsä ja surkea.)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin toista mieltä!!!! Mies on parempi päästää Kalleen torstaisin, koska:

a) silloin ei halua lähteä poikien kanssa ulos viikonloppuisin vaan on minun kanssa! :-)

b) Kallen naiset on hirveitä, että eivät kelpaa mun miehelle! Pelkäisin enemmän jos kävisi jossain Teatterin vipissä viikonloppuisin ;-)

Vierailija
22/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko te naiset mietitte, että pettävää puolisoa kannattaa rahan takia  sietää? Samanko te opetatte lapsillenne, etenkin tytöille. Olenko minä nyt ihan väärässä, kun minusta se tuntuu maailman vanhimman ammatin harjoittamiselta. Jos puoliso pettää, asia puheeksi, jos mies todella katuu ja jättää kertaan, anteeksi voi opetella antamaan, mutta jatkuva pettäminen ja sen sitäminen? Eikö teillä ole itsekunnioitusta?

Ja se "lasten takia jatkan" -kortti heti alas, työni vuoksi tiedän, ettei se koskaan ole hyvä teko lapsia ajatellen. Petetystä tulee AINA jossakin vaiheessa katkera, ja sitäpaitsi, lapset, kun vähän kasvavat, huomaavat kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rahvaiden paikka..ja vanhusten. Otsikosta huomaa että trolli

Vierailija
24/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:54"]

Täysin toista mieltä!!!! Mies on parempi päästää Kalleen torstaisin, koska:

a) silloin ei halua lähteä poikien kanssa ulos viikonloppuisin vaan on minun kanssa! :-)

Voi, kyllä ne kelpaavat, jos ei, niin miksi menisi, Kallessa ei muuta tarkoitusta varten kannata käydä! Se takia se ukko juuri jaksaakin sen pakollisen sinun kanssasi olon, kun torstaina on taas kivaa ja hyvää seksiä!

Mutta kiva kun jaksa vetää säkkiä päähäsi.

b) Kallen naiset on hirveitä, että eivät kelpaa mun miehelle! Pelkäisin enemmän jos kävisi jossain Teatterin vipissä viikonloppuisin ;-)

[/quote]

Vierailija
25/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako se mies muulloin arki-iltasin tulee kotiin?

Vierailija
26/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallessa on torstaisin myös sun miehesi asiakkaat. Pidit tai et, noi torstait kuuluu tolla alalla myyntipuolen toimenkuvaan. Kyse on luottamuksesta. Jos se ei riitä, niin ala, mies tai kotikaupunki vaihtoon. Vierasta naista saa investointipankkiiri muualtakin, Kallessa ei pelkän fjoosan takia tarvitse ravata.

Vierailija
27/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallessa testataan markkina-arvoa ja tutkitaan, onko tulevan kvartaalin nousukulma oikea ja kasvu tanakka. Siellä voi myös tutustua moneen tulevaan asiakkaaseen, joilla on rahaa ja mielessä pano. Tilimuotoa vain pitää miettiä.

Vierailija
28/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Investointipankkiiri... vau, kuulostaa mageelta. Mitä muuta se tekee kuin panee lentoemoja kallen vessassa?

Mäkin haluisin sellaisen, tai tarkemmin sen kanssa yhteisen käyttelytilin. Mutta tienaako ne nykypäivänä oikeasti hyvin vai onko vain hienonkuuloinen titteli vailla varsinaista katetta?

Vierailija
29/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on ihan hirveä paikka. Kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran viime syksynä. Olin baaritiskillä ja joku pukumies tuli puristelemaan minua (miehellä sormus). Näin myös erään mieheni tutun (naimissa) suutelemassa jotain nuorta tyttöä.

Minun äijä ei pääse enää koskaa siiheen baariin. NAISET ITSETUNTOA JA EDES JOTKUT SÄÄNNÖT PARISUHTEESSA.

Asiakkaita Kallesta, paskapuhetta!!!!!!

Vierailija
30/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko trolli.

Mutta ei sun tartte huolehtia, kallessa on vain rumia lentoemäntiä ja sun eläkevakuutusmyyjämiehesi ei kiinnosta heitä.

Vierailija
31/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos avusta! Mukava, että syytät heti trolliksi, kun vain pyysin tietoa ja apua.

Vierailija
32/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuota... kyllä kaikki kallen torstait nähneet tietävät tasan tarkkaan mitä sieltä haetaan - ja saadaan...

Vierailija
33/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua, älä petä itseäsi luulemalla muuta. Kalle on Kalle ja pojat poikia.

Nyt meitit seuraavaa:

1. kannattaako silti pysytellä hyvin toimeentuevan miehen vaimona ja katsoa hommaa sormien läpi

vai

2. ottaa ero ja päätyä suhteeseen jonkun vähemmän tienaavaan mutta mahdollisesti yhtä pettävän tyypin kanssa?

Sinulla on montakin etua siinä, että pysyt suhteessa, tiedät tilanteen ja otat irti sen hyödyn mitä voit.

Vierailija
34/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toi  Facebook on paha merkki. Omalle ex-miehelle rupesi tulemaan noin vuosi ennen eroa paljon uusia kavereita, jotka tykkäs kaikesta mitä ex tekee. 

Veikkaan, että miehesi on sika ja pettää sua sen minkä ehtii.

Vierailija
35/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et tää on trolli. Mun ex-ukko oli pankkiiri ja kävi aina Kallessa kunnes jäi kiinni pettämisestä Kallesta löydetyn 25v. vantaalaisen hutsun kanssa. Huhujen mukaan metsästää nyt sieltä uutta vaimoa.  :-(

Vierailija
36/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Kalle torstaisin ei valitettavasti ole koskaan hyvä juttu. Olen pahoillani ap. 

Mutta kuten joku jo sanoikin niin nyt kun tiedät missä mennään voit rauhassaan miettiä vaihtoehtojasi. mitä sinulle merkitsee se että miehesi pettää sinua? Onko se siedettävää jos hän muuten on ns. hyvä puoliso/isä ja elintasonne on hyvä? Haluatko erota? Mitä se tarkoittaisi käytännössä sinulle? Eroaisitko heti vai myöhemmin? 

Itse se en lähtisi kertomaan miehelleni vastaavassa tilanteessa että tiedän missä mennään. Pohtisin rauhassa tilannetta, tekisin omat päätökseni ja toimisin hissunkissun sen mukaan.

Henk.koht. en usko että miehen seuraamisesta olisi mitään hyötyä. Asia on selvä jo nyt. Sen lisäksi en usko että raivareiden veto auttaa. Jos mies on pahoillaan hän on pahoillaan siksi että ymmärsit mitä hän puuhaa. Ei muusta syystä. Hän tuskin lopettaa käytöstään ainakaan kokonaan. 

Siispä: onko miehessä niin paljon hyviä kompensoivia puolia että pettäminen ei haittaa tai sen voi sietää? Vai haluatko erota? Välimuotoja tuskin on. Joka tapauksessa rupeaisin sinuna varmistelemaan omaa selustaani rahamiekesä säästämällä omalle tilille/uudelle salaiselle omalle tilille mahdollisimman paljon rahaa joko eron tai sen varalle, että mies löytää Kallesta uuden. 

Vierailija
37/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:52"]

En usko et tää on trolli. Mun ex-ukko oli pankkiiri ja kävi aina Kallessa kunnes jäi kiinni pettämisestä Kallesta löydetyn 25v. vantaalaisen hutsun kanssa. Huhujen mukaan metsästää nyt sieltä uutta vaimoa.  :-(

[/quote]

Näköjään sinä päädyit eroon pettämisen tultua ilmi. Harmittiko koskaan jälkikäteen, että talouden rahavarat puolittuivat vai olitko vain yksiselitteisen tyytyväinen siihen, että ero tuli?

JOs tilanne olisi nyt päällä ja tietäisit, mitä erosta sinulle seuraa, ottaistko eron vai jäisitkö?

en kysele vihamieliesti vaan uteliaasti, vähän niin kuin vastaisen varalle

Vierailija
38/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei harmittanut kun ex-ukko maksaa hirveitä elareita ja meillä ei ollut avioehtoa. Eli taloudellisesti ihan ok. :-) Löysin myös alle vuodessa uuden, joka ei käy Kallessa eikä petä (koputan puuta).

eli mulle kävi hyvin. Kannatti erota, mutta riippuu varmaan tilanteesta tosi paljon. :-)

Vierailija
39/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kympille vastauksesta!

Vierailija
40/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ottaa joka viikko ylimääräisen vapaaillan perheeltään, kuinka tärkeää se on, onko se oikeudenmukaista perhettä kohtaan. Pettääkö tai ei, vaatii oman keskustelun.

Mutta haen ensin itsellesi jutteluapua ja mieti tilannetta. Pettäminen pienten lasten ja haastavan työn kanssa on aika tavallista. Ei kaannata provosoitua liikaa. Mutta suhteenne ei ole reilulla pohjalla, ja lähde mietii sitä. Ala vaatia itsellesi vapaailtaa ja tule vasta aamulla kotiin jne. Mutta älä haudo liian pitkään yksin, ammattiapu voi tehdä ihmeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi