Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Banaanirahkaa
Rainbow-banaanirahkaa myydään ainakin isoimmissa s-ryhmän kaupoissa.
Pakastekuivatut granaattiomenan siemenet. Vielä viime vuonna sai joistain Cittareista, nykyään ei mistään, edes Ruohonjuuresta tai vastaavista luomu/terveyskaupoista. :(
Mangorajamajoneesia. Ei löydy. Kesällä oli Lidlin kesävalikoimassa. Mutta kun tykätään syödä sitä talvellakin.
Ihmiselle tehtyjä nahkaluita jota myydään koirille ja kaikkia muita puruluita. Ilman natriumglutamaattia ja ei mitään epäterveellisiä lisäaineita, jos on maustetta. Saisi jotain kunnon jyrsittävää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanirahkaa
Rainbow-banaanirahkaa myydään ainakin isoimmissa s-ryhmän kaupoissa.
Laktoositonta banaanirahkaa, unohtui mainita.
Laktoositonta kiwi-jugurttia, laktoositonta pähkinäjugurttia.
Itse tehtynä saa tietysti ja voi maistua paremmaltakin, aina ei vain ehdi tai jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Pakastekuivatut granaattiomenan siemenet. Vielä viime vuonna sai joistain Cittareista, nykyään ei mistään, edes Ruohonjuuresta tai vastaavista luomu/terveyskaupoista. :(
Joissakin Citymarketeissa on edelleen, kirjoita kauppiaalle toive.
Oikeasti väkevää sinappia, mielellään myös makeaa. Kaikki tulisena ja väkevänä mainostetut on täysiä vitsejä. Ja sitten on ne missä on chiliä, mutta en minä chilin tulisuutta sinappiini halua vaan ihan sitä itseään. Myydäänkö tällaista missään ollenkaan vai pitääkö tehdä itse jatkossakin?
Vierailija kirjoitti:
H&m:n trikootoppeja joita myytiin n 2008, viimeinen kulumassa puhki ja samanlaisia spagettiolkaimia ei enää ole eikä kangas yhtä napakkaa. Hyvän trikoomekon, millaista en oo mistään löytänyt. Motivaatiota ja uudet hermot.
Minäkin haluaisin ostaa kunnollisesta puuvillasta valmistettuja pitkiä spagettiolkaintoppeja kivoissa väreissä (eli muutakin kuin musta, valkoinen ja beige), mutta ei saa mistään, olen kolunnut kaikki mahdolliset paikat. Kohta kaikki kuluneet puhki:(
Joskus 80-90-luvuilla oli kaupoissa saatavilla keski-ikäisille sopivia puuvillavaatteita - laadukkaita ja edullisia kesähameita- ja paitoja. Ihan peruskaavoilla valmistettuja. Nykyisin voi löytyä hyvä hame, mutta se onkin ihmeellisesti edestä lyhyempi kun takaa tai sivuilta pidempi kun edestä tai takaa. Tai muuten hyvä paita on rintojen kohdalta niin syvään uurrettu, että isorintainen täti-ihminen saisi tälläisessä aikaan pienen kohun. Ihan yksivärisiä - esim. tummansinisiä puuvillaisia laadukkaita kesävaatteita etsin. Ei mitään nuorisohepeneitä.
Näin joulun lähestyessä olen pohtinut jälleen, että kerran kun elämänsä aikana löytäisi sellaisen kokonaisuutena oivallisen hyvän suklaakonvehtirasian, jossa kaikki maut olisivat tasapainossa keskenään! Kaikissa malleissa tuppaa olemaan yksi tai muutama onneton, jotka ei vain yksinkertaisesti kelpaa kenellekään, eli hävikkiä syntyy aivan turhaan.
Ja nimenomaan tämä on mielestäni ongelma juuri niissä paperittomissa konvehtirasioissa!
Tätä puolta voisi kehittää enemmänkin sinne "irtokarkkimaisen" myynnin suuntaan, jolloin voisi itse valita ne omat suosikkinsa. Tiedän, että tällaista on tarjolla jossain muodossa joissain paikoissa, mutta näin joulusesongin aikaan voisi ottaa laajempaankin käyttöön. Nyt on ihan tuurista kiinni, milloin ja missä osuu tällainen palvelu kohdalle, ja homma menee neulan etsimiseksi heinäsuovasta. Omasta lähielinpiiristä tällaista ei löydy.
Soivia saippuoita lisää.
Tuotevalmistajille ei ole tullut mieleen että aikuisetkin voi nauttia niistä.
Miettikää joku käsisaippua-pullo mikä soittaa jotain lempibiisiä.
Ennustamisen lahjan. Siis siitähän olisi niin iso apu elämässä, ettei oo tosikaan. Sen ansiosta tekisi aina vain oikeita valintoja ja jäisi kaikki tietämättömyydestä johtuvat pölhön valinnat tekemättä, joilla on vieläpä hyvin ikävät ja kauaskantoisemmat seuraukset kuin ydinvoimalaonnettomuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiita settejä, joissa olisi laatikossa esim. maitopurkki, margariini, juusto, leikkelepkt, jauhelihapkt ja näitä myytäisiin kaupan ovensuussa. Vieressä olisi leivät ja setit hedelmiä ja kasviksia. Nämä olisivat kiireisten perustarvikkeita hakevien osastolla oven ja pikakassan välissä.
Ymmärrän, että maidot sijoitetaan peränurkkaan, jotta siitä matkalta kerättäisiin kärry täyteen muita ostoksia, mutta jos on kiire, arvostaisin tuollaista perussettipalvelua yli kaiken.
Siis oikeastiko ostat nämä samat tuotteet aina samaan aikaan? Kulutat kaiken edeĺämainitsemasi yhtäaikaisesti...?...
Aika outoa olisi, enkä usko että olisi suurta menekkiä. Kuka ostaa aina samat tavarat? Ja entä jos kaikki muu olisi ok, mutta tarvitsisitkin sitä maitoa kaksi purkkia? Ja olisit kiireessä, joten ostaisitko kaksi tarvikepakkausta?
Ja aina samat leikkeleet, aina samat samanmerkkiset juustot ja jauhelihat, joo en usko menekin olevan hyvä. Joku toinen kaipaisi edamia ja joku toinen cheddaria, jollekin kelpaa vain punainen maito jne.
Aika lailla kuollut ajatus.
1700-luvun tyylisiä pukuja korsetteineen.
Omena pastiroleja.
Kunnollisia mekkoja aikuiselle naiselle, siis myös koossa xl. Puuvillasta tai pellavasta tai villasta. Riittävä pituus ja väljyys, ei tarvitse olla teltta.
Pienet (sydän muoto, pyöreä tms) ruusukuvat päällä- ja kukkakorurasiat, johon voi laittaa pieniä esineitä ja aarteita. Muitakin aiheita. 80-luvulla oli eri materiaaleista.
Kannabista. Voisi alko jo ottaa valikoimiinsa.
Banaanirahkaa