Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
PakasteKANAA - ei broileria vaan KANAA!
Normaalin tai jopa mielenterveyden ostaisin, jos myytäisiin valmiina pakettina. Tavallaanhan tuota yritetäänkin myydä kaikenlaisten terapioiden ja lääkkeiden jne. muodossa, mutta eihän se nyt kuitenkaan mikään valmis paketti ole, eikä onnistumisesta ole takuita.
Vierailija kirjoitti:
Näin joulun lähestyessä olen pohtinut jälleen, että kerran kun elämänsä aikana löytäisi sellaisen kokonaisuutena oivallisen hyvän suklaakonvehtirasian, jossa kaikki maut olisivat tasapainossa keskenään! Kaikissa malleissa tuppaa olemaan yksi tai muutama onneton, jotka ei vain yksinkertaisesti kelpaa kenellekään, eli hävikkiä syntyy aivan turhaan.
Ja nimenomaan tämä on mielestäni ongelma juuri niissä paperittomissa konvehtirasioissa!Tätä puolta voisi kehittää enemmänkin sinne "irtokarkkimaisen" myynnin suuntaan, jolloin voisi itse valita ne omat suosikkinsa. Tiedän, että tällaista on tarjolla jossain muodossa joissain paikoissa, mutta näin joulusesongin aikaan voisi ottaa laajempaankin käyttöön. Nyt on ihan tuurista kiinni, milloin ja missä osuu tällainen palvelu kohdalle, ja homma menee neulan etsimiseksi heinäsuovasta. Omasta lähielinpiiristä tällaista ei löydy.
No suurissa kaupungeissa on suklaakauppoja, joissa saa valita valikoimasta haluamansa määrän just niitä konvehteja joita haluaa.
Kokeile esim. Neuhausia, ilmeisesti sieltä voi tilata konvehtia verkkokaupassa niin että valitsee itse sisällön.
Ehkä myös täältä
https://kultasuklaa.fi/tuote-osasto/suklaakonvehdit-ja-tryffelit/
Salmiakki aakkoset Lontoon rakeet kaakao outojen makujen sokerien takia on outoja nykyään eikä aitoja . Oikeaa kaakaota jotkut maistuu maajauholta. Ei noita irtokarkkeja saa paljain sormin pidellä yäk mitä räkää käsissä on . Kaakao likööriä ja lakkahilloa eikä 6 € purkki vaan 2-3€ purkki . Hillot on vaan mauste tai lisuke eikä pääruokaa . Miksi jauhelihat haisee mädäntyneelle ? Mätää lihaa ei saa syöttää ihmisille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiita settejä, joissa olisi laatikossa esim. maitopurkki, margariini, juusto, leikkelepkt, jauhelihapkt ja näitä myytäisiin kaupan ovensuussa. Vieressä olisi leivät ja setit hedelmiä ja kasviksia. Nämä olisivat kiireisten perustarvikkeita hakevien osastolla oven ja pikakassan välissä.
Ymmärrän, että maidot sijoitetaan peränurkkaan, jotta siitä matkalta kerättäisiin kärry täyteen muita ostoksia, mutta jos on kiire, arvostaisin tuollaista perussettipalvelua yli kaiken.
Siis oikeastiko ostat nämä samat tuotteet aina samaan aikaan? Kulutat kaiken edeĺämainitsemasi yhtäaikaisesti...?...
Aika outoa olisi, enkä usko että olisi suurta menekkiä. Kuka ostaa aina samat tavarat? Ja entä jos kaikki muu olisi ok, mutta tarvitsisitkin sitä maitoa kaksi purkkia? Ja olisit kiireessä, joten ostaisitko kaksi tarvikepakkausta?
Ja aina samat leikkeleet, aina samat samanmerkkiset juustot ja jauhelihat, joo en usko menekin olevan hyvä. Joku toinen kaipaisi edamia ja joku toinen cheddaria, jollekin kelpaa vain punainen maito jne.
Aika lailla kuollut ajatus.
Käytännössä tuo toimii jo. Menee vaan niin että tilaat ja maksat haluamasi ruoat verkkokaupassa, sitten käyt hakemassa ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Todella oikeaa kanaa kukkoa ole missään. Broiler ei ole aikuinen kana . Kananpoika kukko ei tiedä mitä ne on . Eikä kukaan kestä katsoa noita tipujen käsittely videoita eläinrääkkääjien touhuja . Munissa ollut rikkoutuneita .
Vierailija kirjoitti:
H&m:n trikootoppeja joita myytiin n 2008, viimeinen kulumassa puhki ja samanlaisia spagettiolkaimia ei enää ole eikä kangas yhtä napakkaa. Hyvän trikoomekon, millaista en oo mistään löytänyt. Motivaatiota ja uudet hermot.
Uudet hermot! Kyllä! Ostaisin ehdottomasti 😃
Leipomon joka tekee oikeeta leipää aidoista aineista . Mitään siemenhöttöjä ei haluta . Leipä on kiinteää kunnollista . Mitä nää pelkkää ilmaa olevat on ?
Pillerin joka laihduttaisi ilman haittavaikutuksia.
Fariinisokeria irtopaloina. Olisi helppo heittää sekaan glögiä kehittäessä.
vierailijaabbb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päärynäjäätelöä. Olen useamman kaupan kiertänyt mutta litran pakkauksissa (tai isommissa) ei vain ole päärynää. En tiedä onko tuutteinakaan, mutta haluaisin litran paketin.
Ingman Muumi päärynää ainakin K-kaupoissa litran pahvipaketissa
samoinkuin Pingviini päärynää.
Pingviini ei valmista enää päärynää🥺
Vierailija kirjoitti:
Ganjaa ja sellasta minttujäätelöä, jossa on suklaarouhetta. Muistan että kakarana sitä oli ja se oli parasta, mutta katosi jossain vaiheessa. Nyt on vaan minttujäätelöö, minttujäätelöö suklaakastikkeella ja minttutryffelin makuista suklaajäätelöö.
Vanilja-suklaarouhe on toinen paras jäätelö mutta sitäkään ei enää ole löytynyt kaupasta. Mikä vika suklaarouheessa?!
Ingman valmistaa suklaarouhejäätelöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rubiinisuklaata kaipaisin eli sitä, jonka väri tulee luontaisesti tietystä kaakaolajikkeesta. Miksei sitä ole missään kaupoissa? On koluttu vaikka mitä päivittäistavarakauppoja läpi ja ei löydy. Hakukoneella tuli vaan tulokseksi Fazerin sivuilla jokin rajoitettu erä Fazer Pure Ruby -suklaata. Juttu on vaan jo kohta vuoden vanha eikä sitä ole enää myynnissä. Miksi minä aina herään noihin liian myöhään? 😭
Lidlillä on edullinen vaaleanpunainen ruby-suklaa.
Pirkalla on aika kallis vastaava.
Tuurin kyläkaupasta saa
Vierailija kirjoitti:
Jos läheltä löytyy etnisiä ruokakauppoja niin kannattaa käydä katsomassa, niistä usein löytyy myös oikeaa kanaa eikä pelkkää broileria.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti väkevää sinappia, mielellään myös makeaa. Kaikki tulisena ja väkevänä mainostetut on täysiä vitsejä. Ja sitten on ne missä on chiliä, mutta en minä chilin tulisuutta sinappiini halua vaan ihan sitä itseään. Myydäänkö tällaista missään ollenkaan vai pitääkö tehdä itse jatkossakin?
Englantilainen sinappi kokeiltu? Ei kylläkään ole makeaa (ellei itse lisäisi jotain makeutusainetta) mutta potkua on.
Sellaiset kohtuullisen hintaiset muotoillut sisäpohjalliset luistimiin ja monoihin, että jalkakipu lakkaisi. Ei tee mieli mennä kun tietää että koko ajan jalkapohjiin sattuu. Teetettyihin ei ole varaa.