Tuija Siltamäki löylyttää Tuomas Enbuskea
Orgioissa kylvimme shampanjassa rock-tähtien, huippumallien ja muiden siistien ihmisten kanssa. Illan aikana saattoi palaa biljardi euroa. En edes muista, kuinka monen rikkaan ja kuuluisan ihmisen kanssa olen muhinoinut. Varmaa on vain se, että heitä on pal-jon. Olen varmasti harrastanut enemmän seksiä kuin kukaan muu ihminen Suomessa tai jopa koko maailmassa.
Myöhemmin olen tajunnut, ettei siinä ollut mitään hienoa. Se oli pinnallista ja tyhjää elämää. Häpeän sitä. Siksi kerron siitä kaikille.
https://www.apu.fi/artikkelit/tuija-siltamaen-kolumni-je-suis-tuomas-en…
Kommentit (40)
Miten tämä ei nyt minusta vaikuta kovin uskottavalta. Sekoillut on ja varmasti huimeitakin vetänyt, mutta nuo julkkisten kanssa muhinoinnit ja muut loputtomat rietastelut taitavat olla pitkälti oman mielikuvituksen tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ei nyt minusta vaikuta kovin uskottavalta. Sekoillut on ja varmasti huimeitakin vetänyt, mutta nuo julkkisten kanssa muhinoinnit ja muut loputtomat rietastelut taitavat olla pitkälti oman mielikuvituksen tuotetta.
Ei, vaan sairaus etenee - siitä nuo höpinät kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sairaus etenee - siitä nuo höpinät kertoo.
Kummasta puhutte, Tuomaksesta vai Tuijasta?
Koira koiran tuntee jne. eli Tuijalla meni tunteisiin kun joku muu kehuskeli tällaisella, itselläni ei mennyt, mielestäni viihdyttävää tuo Embusken tarinointi kun on hänen elämäänsä vähän seurannut ja ymmärtänyt millainen hänen persoonansa on.
Ainut juttu nimittäin minkä olen Tuijalta lukenut kokonaan oli urputus siitä kuinka miehet kehtaavat tulla häntä iskemään ihan jatkuvasti, edes kaupassa ei saa olla rauhassa kun hänen kaltaistaan kaunista naista nyt isketään koko ajan. Yhteen aikaan kun kirjoitti johonkin muuhun lehteen, kolumnit olivat aina niin vihaisia ja omahyväisiä etten pystynyt lukemaan niitä.
Entä jos Tuomas olisi Tanja näyttäisikö Tuijan pilkkakirjoitus samanlaiselta?
Ei tuo nyt mitään kovin kekseliästä kirjoittele. Tätä Mattiesko Hytösen jalanjäljissä kulkua, muuttaako joidenkin randomjulkimoiden rienaaminen mitään suuntaan tai toisen lopulta? Millainen eläminen liberaali-Tuijalle sitten kelpaisi? Pintaa syvemmälle näissä ei pyritäkään.
Vierailija kirjoitti:
Koira koiran tuntee jne. eli Tuijalla meni tunteisiin kun joku muu kehuskeli tällaisella, itselläni ei mennyt, mielestäni viihdyttävää tuo Embusken tarinointi kun on hänen elämäänsä vähän seurannut ja ymmärtänyt millainen hänen persoonansa on.
Ainut juttu nimittäin minkä olen Tuijalta lukenut kokonaan oli urputus siitä kuinka miehet kehtaavat tulla häntä iskemään ihan jatkuvasti, edes kaupassa ei saa olla rauhassa kun hänen kaltaistaan kaunista naista nyt isketään koko ajan. Yhteen aikaan kun kirjoitti johonkin muuhun lehteen, kolumnit olivat aina niin vihaisia ja omahyväisiä etten pystynyt lukemaan niitä.
Sulla on tainnut mennä Tuijan juttujen pointti yli ymmärryksen.
Olihan tuo terävä parodia Embuskesta. Jos ette tajunneet.
On varmasti rankkaa olla narkomaani ja huöra. Sukupuoleen katsomatta.
Tuomas E:n pitäisi suhtautua naisiin kunnioittavammin. Ihme, että nykyaikana on vielä tuollaisia miehiä.
Mun mielestä Siltamäellä on välillä ihan osuvia juttuja, mutta tää nyt tuntuu vaan autistin pilkkaamiselta tämän autismista, mikä ei oo kauhean hauskaa mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Siltamäellä on välillä ihan osuvia juttuja, mutta tää nyt tuntuu vaan autistin pilkkaamiselta tämän autismista, mikä ei oo kauhean hauskaa mun mielestä.
Joo. Tunnen autisteja ja eivät ole koskaan lyöneet muita tai vetäneet yli.
Ei kaikkea voi autismin, alkoholismin tai kokkeleiden syyksi pistää. Suomessa huumekeskustelu on edelleen sellaista, että osa käyttää sitten hyväksi huonoa käytöstään ja tekojaan, että olin pilvessä, olin kännissä, koska kokkeli teki sen.
Ei. Sinä teit sen. Ei aineet tee ja jos ne saa tekemään, niin sinä teit sen kaiken, kun päätit vetää ja tiesit mitä se tekee.
Suurin osa kokkelin käyttäjistä tai alkoholin vetäjistä ei hakkaa muita. Pitäisi muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas E:n pitäisi suhtautua naisiin kunnioittavammin. Ihme, että nykyaikana on vielä tuollaisia miehiä.
Siis ihmisiin kunnioittavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tunnen autisteja ja eivät ole koskaan lyöneet muita tai vetäneet yli.
Ei kaikkea voi autismin, alkoholismin tai kokkeleiden syyksi pistää. Suomessa huumekeskustelu on edelleen sellaista, että osa käyttää sitten hyväksi huonoa käytöstään ja tekojaan, että olin pilvessä, olin kännissä, koska kokkeli teki sen.
Ei. Sinä teit sen. Ei aineet tee ja jos ne saa tekemään, niin sinä teit sen kaiken, kun päätit vetää ja tiesit mitä se tekee.
Suurin osa kokkelin käyttäjistä tai alkoholin vetäjistä ei hakkaa muita. Pitäisi muistaa.
Luitko sä ton Siltamäen kolumni? En mä puhu mistään sellaisesta mikä liittyy väkivaltaan tai huumeiden käyttöön, vaan noista osioista, joissa hän pilkallisesti liioitellen kuvaa autistin lapsuutta erilaisena lapsena aivan kuin sekin olisi jotain erikoisuudentavoittelua tai epäaitoa.
Mä olen ollut se autistinen lapsi, ja mun mielestä noi kohdat tuossa kolumnissa tuntui tosi ikäviltä. Niissä pilkattiin autistisia LAPSIA.
Kiitos aloituksesta. Nauroin tälle välillä ihan ääneen. Aivan loistava kolumni Siltamäeltä.
Vierailija kirjoitti:
Autismi ei ole hauskaa, autismin lapsena oleminen ei ole hauskaa, vaan minunkin kohdallani se on ollut täyttä h*vet*iä. Huono, epäkunnioittava käytös toisia kohtaan on tuomittavaa, oli käyttäytyjä sitten autisti, tai ei.
Eräänkin ystävä ja kuvakin oli .