Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Sitruuna Fantaa ... Tosin kuulin juuri huhun, että joissakin citymarketeissa on saatavilla .. Vielä ei omalle kohdalle ole osunut.
Aitoja ja alkuperäisiä tuotteita 1940- ja 1950-luvuilta.
Tämmösiä piparilinnoja
https://chandeliersandchampagne.com/gingerbread-castle-christmas-desser…
Malla-vanukasta! 1980-luvun herkkuani.
Keskittymiskykyä ja pitkäpinnaisuutta, ja paremmat aivot. Nykyisillä vammautuneilla ei oikein mitään tee.
Tofurky-tuotteita
M39 kirjoitti:
Seksiä.
Asioit väärissä liikkeissä.
Astioita ja sisustustuotteita SUOMENKIELISILLÄ teksteillä.
Värillisiä läpikuultavia ja kuultamattomia, muovisia, lattiaa suojaavia tuolinalusmattoja. Semmosia kuin jyskillä ja ikeassa myydään, mutta värivaihtoehtoja ja kuviollisia myös.
H&m:n trikootoppeja joita myytiin n 2008, viimeinen kulumassa puhki ja samanlaisia spagettiolkaimia ei enää ole eikä kangas yhtä napakkaa. Hyvän trikoomekon, millaista en oo mistään löytänyt. Motivaatiota ja uudet hermot.
Laadukkaampia valmisruokia. Niissä on vielä paljon kehittämistä, suurin osa on mautonta ja mössöä, hinta-laatusuhde aivan pielessä.
Hohde seerumia, olen ihastunut siihen
Vierailija kirjoitti:
Vanhan ajan pyyhenaulakon koristepyyhkeellä, taalainmaan puuhevoskoristeen, kaksiruutuisen vanhasta ikkunankarmista tehdyn peilin, koristetakan, jonka tulipesä on tyhjä, eli ei sähkötakkaa. Laittaisin tulipesän paikalle kynttilöitä. Kaikki sisustusjutut, joita mulla on mielessä, on sellaisia ettei oikein mistään ja kaupasta löydy. 😐
Minä myös tykkäisin noista puisista Taalainmaan hevosista. Ei niitä missään myydä.
Mun sisustusmieltymys olisi juuri sellainen ruotsalainen mummolatyyli. Siis kauniita perusvärejä, valkoista, punaista, vaaleansinistä jne. Ei sitä vanhaa ranskalaista rappioromanttista valkoista, mikä täällä on saanut suuren suosion. Ei, haluan kunnolla maalattuja puukalusteita, hyväkuntoisen näköisiä. Joka sisustuskauppa täällä on täynnä halvan näköistä hilettä.
Reilusti lihaisaa palvi-hernekeittoa. Palvikinkku ylivoimaisesti paras maku hernekeitossa, toivon että sitäkin alettaisiin tehdä reilusti lihaisana versiona. Nythän se "reilusti lihaisa" ei ole palvia. Tuosta palvihernekeitosta tullut niin suosikki lounaaksi nyt kun etätyöt lisääntyneet. Halpaa, nopeaa, hyvää ja terveellistäkin. Saa koko viikon lounaat halvemmalla kuin mitä 2 lounasta maksaa työpaikalla.
Muumi mustikkahunajamuroja. Lähi-lidlissä oli yhdessä vaiheessa, sitten katosi... Oli hyviä.
Valiolta tätä löytyy 500g rasiassa! Myydään ainakin K-ruokakaupoissa, joissa itse asioin.
Jos ei löydy siitä omasta lähikaupasta, aina voi laittaa viestiä kauppiaalle. :)