Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?

Vierailija
10.10.2020 |

Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.

Kommentit (2614)

Vierailija
881/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianteria ja muita yrttejä, jotka maistuisivat joltain! Järvikylän mauttomat yrtit täysin syömäkelvottomia. Ostan korianteria vain etnisistä kaupoista, ja jos niitä ei ole lähettyvillä niin on oltava ilman. :(

Vierailija
882/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljytöntä piparitaikinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa ja leipää aprillia

Vierailija
884/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jolt Colaa en ole nähnyt täällä Suomen kaupoissa myytävän. Kertokaa jos joku olette bonganneet.

Verkkokauppa.comissa on ainakin ollut.

Vierailija
885/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kofeiinitonta kolaa (coca cola) on silloin tällöin saatavilla esim. K-supermarketista olen bongannut joskus sivuhyllyltä erikoistuotteena (tuskin jatkuvasti sielläkään).

Vierailija
886/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti väkevää sinappia, mielellään myös makeaa. Kaikki tulisena ja väkevänä mainostetut on täysiä vitsejä. Ja sitten on ne missä on chiliä, mutta en minä chilin tulisuutta sinappiini halua vaan ihan sitä itseään. Myydäänkö tällaista missään ollenkaan vai pitääkö tehdä itse jatkossakin?

Englantilainen sinappi kokeiltu? Ei kylläkään ole makeaa (ellei itse lisäisi jotain makeutusainetta) mutta potkua on.

Itse pidän dijon-sinapista, se ei tosin ole kovin makeaa. Mutta oletko kokeillut konjakkisinappia, se oli makeampaa ja mielestäni erittäin hyvää myös.

Vierailija
887/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa silloin tällöin esim. Tigerista. Vähemmän tarjolla kyllä on kuin noita pluslaseja. Kannattaa kysellä ja pyytää valikoimiin lisää...ja miksemme voisi kysellä ja pyytää niitä muuallekin (plus-laseja myyviin liikkeisiin)...

Vierailija
888/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy joskus kirjoitti:

Kyllä kofeiinitonta kolaa (coca cola) on silloin tällöin saatavilla esim. K-supermarketista olen bongannut joskus sivuhyllyltä erikoistuotteena (tuskin jatkuvasti sielläkään).

Laitilan Rio Cola on kofeiiniton (ja säilöntäaineeton).

Vierailija
889/2614 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pork rinds vai mitä pekonisipsejä ne onkaan, oikeasta possusta eikä mitään perunapuristeita. Tanskalaisia semmoisia ainakin on. Joskus on jossain oriental-kaupoissa mutta ei aina ja usein kalliita. Oikeat oriental-kaupatkin alkavat kadota halalmarkettien tieltä ja niistä ei possua saa missään muodossa.

Vierailija
890/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan muu kuin minä ei syö ruisleipää ja ollaan todella harvoin kotonakaan. Ruisleipää joutuu jätteisiin. Itsekin pystyn syömään vain palan silloin tällöin, kuitenkin haluaisin että sitä on aina varalla pakastimessa.

Tahtoisin:

Oululainen jälkiuuni OHUT täysjyväruis sillä tavalla että nykyinen pieni pakettikoko on yhden sijaan kolmena pakettina, ne voisi kuitenkin ostaa kerralla tai kertaostos voisi olla suurempikin. Iso myyntipakkaus koostuisi parin siivun pusseista. Pakastaisin ne siis. En ehdi itse pakkailla uusiksi pakastettavaksi parin siivun pusseina.

Myös pakastemustikoita haluaisin voida ostaa Minigrip mini -pussikokoon pakattuna, voisin kuitenkin ostaa suurehkoja pussimääriä kerrallaan. Sama syy: olen hirveän kiireinen ja harvoin kotona, pitäisi voida ottaa pakastimesta minimääriä kerrallaan ilman että tarvitsee kaivella pussia jos loput haluaa takaisin pakastimeen.

Vierailija
891/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriappelsiineja. Bongasin niitä joku talvi k-kaupasta, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Tykkään niistä enemmän kuin tavallisista ja ovat pienempiäkin. Normiappelsiinit ovat niin isoja, etten meinaa jaksaa syödä kokonaista kerralla.

Vierailija
892/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti väkevää sinappia, mielellään myös makeaa. Kaikki tulisena ja väkevänä mainostetut on täysiä vitsejä. Ja sitten on ne missä on chiliä, mutta en minä chilin tulisuutta sinappiini halua vaan ihan sitä itseään. Myydäänkö tällaista missään ollenkaan vai pitääkö tehdä itse jatkossakin?

Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä ainakin on juuri tuollaisia aivan huippuhyviä sinappeja!

Ehkä kannattaa etsiä Viro-elintarvikemyymälöistä, tai hyvin varustetuista kaupoista, missä on "venäläinen" osasto. Oi onnen aikaa kun vielä parisen vuotta sitten sai ihan S-marketista ostaa venäläistä seljankaa ja borshia!

Nyt ei löydy enää mistään 😢

Vierailija
893/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kukaan muu kuin minä ei syö ruisleipää ja ollaan todella harvoin kotonakaan. Ruisleipää joutuu jätteisiin. Itsekin pystyn syömään vain palan silloin tällöin, kuitenkin haluaisin että sitä on aina varalla pakastimessa.

Tahtoisin:

Oululainen jälkiuuni OHUT täysjyväruis sillä tavalla että nykyinen pieni pakettikoko on yhden sijaan kolmena pakettina, ne voisi kuitenkin ostaa kerralla tai kertaostos voisi olla suurempikin. Iso myyntipakkaus koostuisi parin siivun pusseista. Pakastaisin ne siis. En ehdi itse pakkailla uusiksi pakastettavaksi parin siivun pusseina.

Myös pakastemustikoita haluaisin voida ostaa Minigrip mini -pussikokoon pakattuna, voisin kuitenkin ostaa suurehkoja pussimääriä kerrallaan. Sama syy: olen hirveän kiireinen ja harvoin kotona, pitäisi voida ottaa pakastimesta minimääriä kerrallaan ilman että tarvitsee kaivella pussia jos loput haluaa takaisin pakastimeen.

Miksei niitä paria siivua voi ottaa yhdestä isosta pussista..? Niin minä ainakin teen Ruispalojen kanssa, koko säkki pakastimeen ja sieltä otan pala kerrallaan sulamaan, sitä mukaa kuin syön.

Vierailija
894/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyviä suolasia paistopisteeltä.

On mehevää pullaa, omarmunkkia, vaniljaviineriä, kierrettä ja rasvaista puustia. Mutta suolaisissa karjalanpiirakkaa tai croisantteja (onko croissant edes suolainen)? Lidl vähän parempi, mutta heidän paras suolainen eli mozzarellaleipä ei ole sitä mitä ajan takaa. Tampereen Tahmelan Valinnasta sai joskus sellaisia erikoisia pasteijoita, jonka sisässä oli jokin ihana juustosula. Vähän kuin iso hillopossu, mutta suolainen ja sisällä sitä juustoa. 😍

Vierailija
895/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joku mainitsi Latvian, niin siellä oli hyviä suolaisia kahvin kanssa. 🥰

Vierailija
896/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia maustettuja riisipalloeväitä, joita Japanin kioskit on pullollaan. Aivan parhaita eväitä välipalaksi/pikkunälkään. Japanin reissuilla suurinpiirtein elän näillä, kun yritän nauttia niistä niin paljon kuin voin loman aikana.

Vierailija
897/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarilaista paprika- ja gulassitahnaa tuubissa. Jostain kumman syystä ei ole myynnissä Suomessa.

Vierailija
898/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarilaista paprika- ja gulassitahnaa tuubissa. Jostain kumman syystä ei ole myynnissä Suomessa.

TÄMÄ!

Kauhea tappio kun ei löydy näitä mahtavia tuotteita. Ovat siis niiiiiin hyviä!

Vierailija
899/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa.

Vierailija
900/2614 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lasagnetuorepastaa, jos saisi. Nopeuttaisi aika lailla lasagnen tekoa.

Ja sitten sellaista valmista kassleria, jota saa Ruotsissa. Siistit viipaleet. 

Ja oikein hedelmäistä limonadia, siis sellaista, jossa on oikeasti hedelmän maku, ei esanssin.

Ja sitten sellaista jäätelöä, jossa olisi paksut kahvinmakuiset raidat.  Oli joskus muistaakseni Pirkka-merkissä. Ja sama appelsiinin makuisena. Ei siis mitään pliisua "onko tässä raita vai ei", vaan kunnon maut.

Ja luomu-Somersby-siideriä, sitä en ole enää kaupoissa nähnyt. Oli eri maailmasta kuin tavallinen.

Voisinpa ostaa myös joskus sitruunamuffinijauhetta, jos olisi. Löytyisi ihana ruotsalainen resepti mustikkatiikerikakkuun, johon sitä tulisi, mutta ei Suomesta ainakaan ole silmiin osunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme