Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät työstään?

Vierailija
10.10.2020 |

Eikä vain sano niin muiden mieliksi vaan oikeasti tykkää. Onko täällä sellaisia, mitä teette työksenne?

Kommentit (335)

Vierailija
221/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ja tykkää. Riippuu varmaan mitä sillä tarkoitetaan. Aika harva kai työstään niin paljon tykkäisi, että tekisi sitä vaikka palkatta. Aina kai sitä jotain muuta mieluummin.

Vierailija
222/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin työssäni vaikka voittaisin lotossa.

Rakastan työtäni. Tunnen sen merkitykselliseksi. Olen siinä hyvä. Kehityn myös kokoajan paremmaksi.

Ratkaisen IT-ongelmia: joskus kymmenen päivässä, joskus yhtä ongelmaa kymmenen päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lähihoitajan työtä ja tykkään siitä kovasti. Mukavat työkaverit ja työ on rentoa. Joskus saatamme pitää työkavereiden kanssa parinkin tunnin ruokatauon mukavia jutustellen ja yhtäkkiä hoksaamme, että hups, kylläpä aika on rientänyt. Mutta mukavassa ja rennossa työssä aika kuluu nopeasti :)

Vierailija
224/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla pienen kirjaston   kirjastoapulainen.

Vierailija
225/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut siivoajan, joka pitää työstään. Kuulemma työssä on tarpeeksi vaihtelua ja haastetta.

Vierailija
226/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vuosia koulutustani vastaavaa asiantuntijatyötä erilaisissa tehtävissä. Olen pääosin ollut kaikkiin töihin tyytyväinen, mutta tämä nykyinen tehtävä tuntuu juuri omalta. Odotan työpäiviä ja olen hyvin motivoitunut. Asiantuntijatyö asiakasohjauksessa.

Vierailija
227/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työskennellyt päiväkodissa ysäriltä asti. Ihan hemmetin nasta duuni - mukelot ovat ihania. Jonkun verran olen saanut epäluuloa ja ennakoluuloja, häirintää ja vähättelyä sukupuoleni takia, mutta ei se haittaa. 

Minä ja skidit tiedämme missä mennään. En ymmärrä tämän alan saikkumäärää, tämähän on mitä rennoin työpaikka. M48

Vierailija
228/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeisimmäksi töissä abc:llä, tykkäsin tosi paljon. Työsuhde oli ikävä kyllä määräaikainen.

Vierailija
229/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
230/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä siivoojana ja postinjakajana. Itsenäisiä töitä, tuloksen näki heti. Siistiä oli ja mainokset jaettu. Olin tyytyväinen. Vain palkka harmitti.

Vierailija
231/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni kyllä 100%

Vierailija
232/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin työtäni, koko ajan vain enemmin ja enemmin. Ihan nuorena, en sitä tiedostanut, mutta myöhemmin kyllä. Olin myös hyvä työssäni.

Lomiakaan en olisi halunnut pitää.

Vierailija
233/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 23 vuotisen palkallisen työuran olen tehnyt sellaisia hommia että tykkään työstäni, pois lukien yksi työpaikka, jonka otin vain eurot silmissä. En tykännyt siitä yhtään, olin sitten vain kaksi päivää siellä.

Näemmä joku mielenhäiriö että koneiden kanssa tykkään pelata, mutta se ei saa mennä liian yksitoikkoiseksi, oheishommineen ja ongelman ratkaisuineen oikein miellyttävää ja vaihtelevaa hommaa. Aika monta tuntia tullut vähän vastaavia hommia tehtyä suku- ja aviorasitteen kautta tavallaan "palkattakin".

Vierailija
234/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen lähihoitajan työtä ja tykkään siitä kovasti. Mukavat työkaverit ja työ on rentoa. Joskus saatamme pitää työkavereiden kanssa parinkin tunnin ruokatauon mukavia jutustellen ja yhtäkkiä hoksaamme, että hups, kylläpä aika on rientänyt. Mutta mukavassa ja rennossa työssä aika kuluu nopeasti :)

TÄMÄ jos mikä on iso vale, isompi kuin erkki-ukin kalavale!

Pari tuntia syömässä jajajahahahahaahh

Vierailija
235/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin työtäni kuvittajana

Vierailija
236/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Helpohkoa hommaa mutta palkitsevaa, ihmiset ihastelevat ammattia, voi tehdä etänä jos haluaa mutta työpaikalle tarvittaessa 10min kävely, hyvä palkka. Pidän työstäni.

Vierailija
237/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin rehellisesti sanoa, että tykkään työstäni. Olen nuoriso-ohjaaja. Silti jos voittaisin miljoonia lotossa, jäisin kotiin sillä siellä on ne kaikkein rakkaimmat ja tärkeimmät maailmassa eli omat koirani.

Vierailija
238/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän palkastani, ja työ jota sen eteen on ihan okei. Jos saisin saman rahan helpommalla tai täysin vastikkeetta, olisin tosi onnellinen. En elä tehdäkseni työtä, vaan teen työtä jotta voin elään työn ulkopuolella olevana aikana niin mukavasti kuin pystyn. 

Vierailija
239/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakimies ja rakastan työtäni

Vierailija
240/335 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, olen ihan tehdasduunari. Kuuntelen työn lomassa päivät äänikirjoja, aika kuluu siinä mukavasti ja saan olla omassa rauhassa. Ennen tein asiakaspalvelutyötä ja kuormituin siinä ihan liikaa, vaikka itse työ oli ihan mielekästä, kun sai auttaa ihmisiä.