Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni ihastunut tulevaan mieheeni, ärsyttää!!!!

Vierailija
03.01.2014 |

enpä olisi uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen oman siskon kanssa. Tiedän siskon olevan astetta kevytkenkäisempi tyyppi mutta että oman siskon miestä yrittäminen on mun mielestä todella todella moraalitonta. Eli siis sisko yrittää jatkuvasti milloin milläkin verukkeella kutsua miestäni yksin kylään ja flirttailee, kaulailee mieheni kanssa, tyrkyttää itseään ja haukkuu minua muiden kuullen kun olemme porukassa. Tosi rasittavaa kun ei voi luottaa omaan siskoonsa ollenkaan.

Sisko on aina ollut huonoitsetuntoinen ja pienestä pitäen varastanut minulta kaverit ja mitätöi sen mitä minulla on. Jos joku sanoo minua kauniiksi niin sisko lyttää ja alkaa nolata minua julkisesti. Miessuhteet on taas menneet miten sattuu, jatkuvasti ihastuu muihin miehiin eikä kykene olemaan uskollinen vaan on pettänyt jokaista miestään ja vaihtaa lennossa aina uuteen. Nyt se on naimisissa hyvän miehen kanssa ja kaksi lastakin on, mutta äidin rooli ahdistaa ja sisko yrittää kai saada kadonnutta nuoruuttaan takaisin. No, kuitenkin mieheni on torjunut siskon kyläilykutsut ja sanoo olevansa imarreltu kun naiset tykkää mutta pysyvänsä uskollisena minulle. Minä taas kun olen siskolta kysynyt, että miksi minä en ole tervetullut kylään niin sisko suuttui ja sanoi että saa kai sinun miehelläsi muitakin kavereita olla kuin sinä. Ei siinä muuten mitään, mutta kaikki sen suhteet on alkaneet samalla kaavalla- ensiksi vokotellaan jonkun mies ja ollaan "kavereita" ja hups sitten ollaankin suhteessa. kun tiedän siskon tarkoitusperät niin en voi kyllä antaa miehen mennä kyläilemään tai sitten saa mennä mutta takaisin ei tarvi tulla. Mitä voin oikein tehdä? Miksi joku tekee omalle siskolleen näin?:(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa mieleen narsisti, parempi pistää välit poikki. Harmittaa varmaan kun on siskosi, mutta ajattele nyt itseäsi, Siskolla oli narsisti miehenä ja se osasi myrkyttää siskoni mieleni, jotta kaikki kääntyi hänen viakseen .Tuntui pahalta katsoa varsinkin kun siskoni vielä puolusteli miestään, kun se on niin mukava ja huomaavainen. Niinpä, mutta hetkessä kaikki olikin siskoni syytä ja osasi hyvin manipuloida.

Vierailija
22/39 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvi mitään tehdä. Sun miehes homma on pysyä uskollisena ja kieltäytyä kaikesta, mikä  menee yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taas! Ap täällä. Sisko on taas lähetellyt miehelleni jotain viestejä, mutta mieheni minun nähden on hänelle vastannut että ei ole kiinnostunut tulemaan kylään ilman minua. Ja hän tietää siskoni menneisyydestä, olen kertonut siitä melkein kaiken ja hän ei todellakaan ole minua vaihtamassa siskooni. Silti tuntuu pahalle ja sisällä kaihertaa menettämisen pelko, en tiedä miksi.

En usko, että siskoni olisi vahvasti persoonallisuushäiriöinen mutta ihan varmasti narsistisia piirteitä löytyy. Sisko ei kykene ajattelemaan muita ihmisiä ja heidän tunteitaan, hän sokeasti haluaa kaikkea itselleen ajattelematta sen vaikutuksia muihin ihnisiin. Hän ei koskaan voi uhrautua toisen puolesta vaan se on aina minä joka joutuu jostain luopumaan hänen hyväkseen. Ajatusmaailma on lisäksi hyvin kapea eikä hän kykene käsittämään ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin hän. Kaikki on hyvin mustavalkoista, joko oikein tai väärin. Empatiaa on kuitenkin jonkun verran, ei paljon.

Vierailija
24/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ihminen.. Mä katkaisisin välit heti. Vaikka olisi miten munan kaipuu niin pitää pitää itsensä kurissa-sun siskosi ei kunnioita sua ollenkaan.

Vierailija
25/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:54"]

hei taas! Ap täällä. Sisko on taas lähetellyt miehelleni jotain viestejä, mutta mieheni minun nähden on hänelle vastannut että ei ole kiinnostunut tulemaan kylään ilman minua. Ja hän tietää siskoni menneisyydestä, olen kertonut siitä melkein kaiken ja hän ei todellakaan ole minua vaihtamassa siskooni. Silti tuntuu pahalle ja sisällä kaihertaa menettämisen pelko, en tiedä miksi.

En usko, että siskoni olisi vahvasti persoonallisuushäiriöinen mutta ihan varmasti narsistisia piirteitä löytyy. Sisko ei kykene ajattelemaan muita ihmisiä ja heidän tunteitaan, hän sokeasti haluaa kaikkea itselleen ajattelematta sen vaikutuksia muihin ihnisiin. Hän ei koskaan voi uhrautua toisen puolesta vaan se on aina minä joka joutuu jostain luopumaan hänen hyväkseen. Ajatusmaailma on lisäksi hyvin kapea eikä hän kykene käsittämään ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin hän. Kaikki on hyvin mustavalkoista, joko oikein tai väärin. Empatiaa on kuitenkin jonkun verran, ei paljon.

[/quote]

Kuulostaa narsistiselta...hekin voivat tuntea myös hyvin vähän empatiaa. Osaavat vuorotella hurmaavuuden ja kamalien tekojen välillä. Ottaisin etäisyyttä tuollaiseen siskoon.

Vierailija
26/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 00:21"]

Se tässä onkin vaikeaa kun sisko osaa olla niiiiin mukava ja ihana kun haluaa, niin unohtuu kaikki sen tekemät ilkeydet. Se jotenkin saa aina asian käännettyä niin että minä olen aiheetta suuttunut. Sitten kun olen antanut anteeksi niin sama touhu jatkuu. Kai olen itse liian anteeksiantavainen kynnysmatto

t.ap

[/quote]

Meillä ei ihan näin rankkaa, mutta minulla myös hallitseva isosisko, joka ei ole ymmärtänyt sitä, että olen kasvanut aikuiseksi ja isoksi ja hän ei voi enää pitää minua peukalon alla. Minulla meni viiskikymppiseksi asti, ennen kuin henkisesti uskalsin sanoutua eroon hänestä. Ole sinä viisaampi.

Yhtenä päivänä vain tajusin, että yhteudenpito siskooni on kuin kävelisi heikoilla jäillä. Välillä pitää ja sitten rysähtää aina yllättäen. Tajusin myös sen, että sukulaisuussuhteet on yliarvostettuja ja minä pärjään ilman siskoani. Siskoni on hukassa ilman minua, koska on aina peilannut itseään minuun ja elänyt sillä, että on esittänyt olevansa parempi minua. 

Siinä pitäkööt kilpailunsa. Minä en enää siihen ala, enkä pidä yhteyttä. Nykyään on niin helppo hengittää.

Vierailija
27/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten myös mun sisko "vokotteli" silloista poikaystävääni. Halaili aina tavatessa, yhteisillä uimareissuilla keikisteli poikaystäväni vieressa uikareissa jne.

Poikaystäväni halaili tietty takaisin ja oli ystävällinen siskolleni, mutta ei ajatellut asiasta sen kummemmin. Sanoin asiasta poikaystävälleni ja sen jälkeen hän suhtautui siskooni etäisemmin. En ollut vainoharhainen, vaan tunsin siskoni. Nytkin vielä nelikymppisenä siskoni on kaikkien miesten perään, etenkin kun ottaa alkoholia. Näiden vuosien saatossa on siskolleni kelvannut toisen siskoni ex-mies, minun työkaveri, meidän siskosten kaverit jne. Ikävä sanoa siskostani näin, mutta on todella miesriippuvainen ja menoa ei haittaa avomies eikä 10-vuotias tyttökään. Siskon 3 aikuista poikaa eivät voi sietää äitiään, jos ottaa alkoholia. Eipä olla juurikaan siskon kanssa tekemisissä, ainoastaan sukujuhlissa.

Vierailija
28/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 jatkaa; piti sanoa, että ymmärrän hyvin ap:n tunteet.

Vierailija
29/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep..kuten moni jo todenn, siskosi on narsku. Katkaise välit ennenkuin satuttaa sinua pahemmin. Iha sama vaikka osaisi olla kivakin ja vaikka on oma sisko, koska huomaa ettei hän välitä sinusta oikeasti yhtään. Olen elänyt itse sillä tavalla että olen kaikki ihmissaastat skipannu elämästäni ja jäljelle jäänyt terveitä ja paljon hyvää antavia ihmissuhteita. Elämä on mukavaa.. ei kannata energiaa tuhlata idiootteihin.. Silloin sulla jää vähemmän aikaa ja voimia hyville ihmisille ja kokemuksille jos annat sijaa itsekkäille ääliöille. Opetelkoon elämään ja ei ne opi jos ei saa opetusta ikinä. Ei tarkoita että tarvisi ikuisesti katkaista välit mutta joksikin aikaa.. jos ei opi sillä välin arvostusta siihen mitä on niin sitten iäksi.

Vierailija
30/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen käytös kertoo ettei ole kaikki päänupissa kunnossa, luultavasti on jonkinlainen persoonallisuushäiriö.. Sääliksi käy etenkin siskosi miestä. Entä ap, tunnetko olevasi henkisesti tasapainoinen? Onkohan syy siskon käytökseen ympäristössä vai geeneissä? Tulee mieleen että tuollainen holtiton käytös on yleistä seksuaalisen hyväksikäytön uhreille...

Hyvä ystäväni on ihana ja ns normaali ihminen mutta hänen siskonsa on saanut jostain syystä huonommat eväät, koulut jäi kesken, on lapsia kolmelle miehelle ja ainakin yhden on niistä jättänyt mummon kasvatettavaksi. Muistan että sisko oli teininä kateellinen ystävälleni ja käytös huonontui vuosi vuodelta... En tiedä mistä johtuu, toivottavasti on asiat nykyään paremmin.

Vierailija
31/39 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa miten tässä ap:n tapauksessa kävi? Todella törkeää ja kuvottavaa käytöstä siskolta...

Vierailija
32/39 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
33/39 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa jotenkin tutulta, hmm... Tukiaisten siskot?

Vierailija
34/39 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
35/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:13"]

Minusta tuollainen käytös kertoo ettei ole kaikki päänupissa kunnossa, luultavasti on jonkinlainen persoonallisuushäiriö.. Sääliksi käy etenkin siskosi miestä. Entä ap, tunnetko olevasi henkisesti tasapainoinen? Onkohan syy siskon käytökseen ympäristössä vai geeneissä? Tulee mieleen että tuollainen holtiton käytös on yleistä seksuaalisen hyväksikäytön uhreille...

Hyvä ystäväni on ihana ja ns normaali ihminen mutta hänen siskonsa on saanut jostain syystä huonommat eväät, koulut jäi kesken, on lapsia kolmelle miehelle ja ainakin yhden on niistä jättänyt mummon kasvatettavaksi. Muistan että sisko oli teininä kateellinen ystävälleni ja käytös huonontui vuosi vuodelta... En tiedä mistä johtuu, toivottavasti on asiat nykyään paremmin.

[/quote]

ap tässä taas! Kiitos viesteistä, jotenkin vaikea uskoa siskoni olevan narsisti, mutta kun järjellä miettii niin sellaisia piirteitä on hyvin paljon. En usko kotioloissa olevan kauheasti vikaa koska meidän perhe on ollut suhteellisen normaali, mitä nyt vähän köyhä mutta sellainen perusonnellinen lapsuus. Siskosta on tullut selvästi koko perheen pomo joka määrää meitä muita perheenjäseniä ja käyttää meitä hyväkseen minkä kerkiää. Minusta on tullut se kiltti sovittelija ja myötäilijä, joka on siskon tossun alla. Välillä tosiaan tuntuu siltä, että sisko elää minun elämäni pilaamisesta tai siitä että hän tuntee itsensä paremmaksi kuin minä. Tosiaan välien katkaiseminen tai ainakin välttely olisi varmasti omalle hyvinvoinnilleni hyväksi. Kiitos muiden kohtalotoverien viesteistä, ihan kuin olisin itse kirjoittanut ne. Onko kenellekään käynyt niin, että tällainen munahaukkamainen käytös on loppunut tai ainakin vähentynyt iän myötä, voiko siitä ns. kasvaa ulos?

Vierailija
36/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Ällöttävä ihminen.

Vierailija
37/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kosi miestäsi ;) Ja unohda se siskosi, parasta kun otat vaan välimatkaa häneen etkä pidä mitään yhteyttä. Mun pikkusisko kans änkesi mun miesystäväni syliin ja vokotteli sitä seurusteluaikanamme. Olin ihan ku puulla päähän lyöty miten sisko voi tehdä sellaista.

Vierailija
38/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä miehes vaan sinne siskon helmoihin, oppii siellä uusia notkeita temppuja ja opettaa sinua vastaavasti petipuuhissa ja ties missä. Win-win-tilanne lopuksi, kaikki hyötyy.

Vierailija
39/39 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan Maijalta Uudeltamaalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme