Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa vs. Koira

Vierailija
02.01.2014 |

Kumman ottaisit/olet ottanut ja miksi? Itse olen kissaihminen ollut lapsuudesta saakka, koiria hieman pelkään. Kissa on itsenäinen, viisas, siisti, käyttää hiekkalaatikkoa, tulee syliin siliteltäväksi ja on kaikin tavoin ihana olento :)

Kommentit (242)

Vierailija
41/242 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän oikeastaan kaikista eläimistä, mutta kyllä koirat ovat varmasti lähinnä sydäntä. Yksi pieni karvakorva kotoa löytyykin ja en voisi enempää tätä eläintä rakastaa. Vaikka koirista on vaivaa enemmän kun kissoista niin kyllä se että joku ilman mitään vastapalvelusta rakastaa pyyteettömästi on ainutlaatuista. Joku odottaa joka päivä kotona kun tulen töistä. Vaikka minulla olisi kuinka huono päivä niin koira on aina onnellinen minut nähdessään. Ikinä ei tarvitse edes vessassa käydä yksin. :D Ainakin meidän kotona asuneet kissat eivät viihtyneet kuin yhden ihmisen sylissä ja koko perhe tuntui olevan vain kissan palvelijoita.

Vierailija
42/242 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tollasta edes kysyä? Eikö se ole aika itsestään selvää, että kissa tietenkin. :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/242 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_SBB5.html

koirat vie, jos tälläset ostat

Vierailija
44/242 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmat. Koira on iso ja kissa kissan kokoinen :) Koira vie minua lenkille raittiiseen ilmaan ja kissa tarjoaa pehmeää kehräävää lämpöä päivittäin. 

Molempi parempi :)

Vierailija
45/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:22"]Kissa. Ehdottomasti. Ne ovat sulokkaita eläimiä, eivät huohota eivätkä haise, eivätkä pidä kovaäänistä meteliä, joka häiritsee naapureita. Kissat ovat yleensä kauniita (no joo, monet koiratkin kyllä) ja ennen kaikkea ne ovat helppohoitoisia. Liikun itsekin, mutta en haluaisi nousta aamuisin tuntia aiemmin koiran takia joka aivan ainoa aamu.
[/quote]Näin 5 koiraa omistaneena, jos koira haisee, koira pitää pestä, mitä huohottavia koiria olet nähnyt, voisi olla eläinlääkärikäynti paikallaan? Koirat yleensä koulutetaan, näin ne eivät metelöi, ei ainakaan meillä. Sinun kirjoituksestasi saa vain laiskan ihmisen kuvan: Et jaksaisi kylvettää, et kouluttaa taikka lenkittää koiraa. Ehkä ihan hyvä että pysyt siinä kissassa. Itse aiheeseen, yhtään kissaa en ole omistanut, suloisia otuksia, ei mitään pahaa sanottavaa. Koirista pidän niiden antaman seuran vuoksi, pidän lenkillä käymisestä ja siinä samalla tutustuu uusiin ihmisiin kun haluavat koiraa silittää ja tietysti myös muihin koiranomistajiin. :)

Vierailija
46/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:09"]Pidän oikeastaan kaikista eläimistä, mutta kyllä koirat ovat varmasti lähinnä sydäntä. Yksi pieni karvakorva kotoa löytyykin ja en voisi enempää tätä eläintä rakastaa. Vaikka koirista on vaivaa enemmän kun kissoista niin kyllä se että joku ilman mitään vastapalvelusta rakastaa pyyteettömästi on ainutlaatuista. Joku odottaa joka päivä kotona kun tulen töistä. Vaikka minulla olisi kuinka huono päivä niin koira on aina onnellinen minut nähdessään. Ikinä ei tarvitse edes vessassa käydä yksin. :D Ainakin meidän kotona asuneet kissat eivät viihtyneet kuin yhden ihmisen sylissä ja koko perhe tuntui olevan vain kissan palvelijoita.
[/quote]Komppaan täysin. :)

Vierailija
47/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:47"]Meillä on kissa eikä haihaise mikään muu kun naapurin koiran paska
[/quote]Meidän naapurin kissa taas käy kuseksimassa meidän teranssin ja autotallin nurkan, koiranomistajiakin löytyy muttei täällä niistä ole haittaa, keräävät kakat eikä koirat haukukaan..

Vierailija
48/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia mitä lukee niin kissanomistajat on melko puolustuskannalla haukkuvat koiria ja kehuvat katteja.

Vierailija
49/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira. ne on maailman luottettavampia otuksia. kissat taas ei. 

Vierailija
50/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiruli. :)

Vierailija
51/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Rakastan aivan kaikkia kissoja, mutta koirissa tykkään vain muutamista tietyistä yksilöistä. Ei oo mitään parempaa kun kisu tulee viekkuun nukumaan ja kehrää.

Vierailija
52/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiakin pari-kolme. :)

Vierailija
53/242 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. En juuri välitä kissoista, niihin ei saa samanlaista kontaktia/yhteyttä kuin koiriin (siis itse en ole koskaan saanut). Koirat on älykkäitä ja niiden kanssa voi kommunikoida. Koira on aktiivisen ihmisen kumppani ja perheenjäsen, tietenkin, koska se vaatii eri tavoin huolenpitoa kuin kissa. Arvostan myös suuresti työ- ja palveluskoiria.

Koira saa ihmisen liikkeelle ja sen kanssa voi harrastaa. Koiranomistajat ovat yleensä sosiaalisia. Kissan omistajat ovat monesti – oman kokemukseni mukaan – mukavuudenhaluisia ja ehkä vähän laiskoja ihmisiä. Hyväluonteinen, sylissä viihtyvä rauhallinen kissa sopii kyllä kaveriksi vanhukselle, kun sitä ei tarvitse ulkoiluttaa (vaikka olisi tosi hyvä etenkin vanhuksille liikkua, esim. pienet koirat eivät tarvitse päivittäin mitään himolenkitystä). Mielestäni on kuitenkin sääli, että kissa, jota pidän puoliksi villinä eläimenä, joutuisi elämään sisätiloissa koko elämänsä. Pitäisi saada metsästää ja toteuttaa luontoaan. Taitaa vaan olla niin, että villiintyy myös helposti, eikä niitä toisaalta saa pitää vapaana. Meidänkin naapurustossa on useita kissoja vapaana, en ymmärrä!? Nehän voi jäädä auton alle, eikö omistajia kiinnosta?

Kissoja ja koiria on ilman muuta eri luonteisia. Ne on sen verran älykkäitä eläimiä, että niillä on omat "persoonansa". On typeriä ja tylsiä koiria ja sitä vastoin älykkäitä ja huumorintajuisia kissoja. Myös omistajalla on rooli eläimensä käytöksessä.

Enkä tarkoittanut pahalla mitään yllä mainittua. Tämä koiraihminen ei vaan ihan kunnolla ymmärrä kissoja tai kissaihmisiä :)

Vierailija
54/242 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotkut voi riidellä kissoista tai koirista inhoon vaan niitä ihmisiä jotka haukkuu toisten lemmikkejä. rakastan koiria ja kissoja mut ne ihmiset jotka omistaa jommankumman niin vaan haukkuu toista :(

Vierailija
55/242 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on vaan parempi kuin koira. Koirat arvaamattomia, hyppivät, haukkuvat, tunkevat kuonon toisen alueelle (esim haistelevat vaatteita, kenkiä). Poikkeuksia toki löytyy, narun toisesta päästähän löytyy ihminenJONKA vastuulla koiran käytös on.

vaan kissaihmiset haukkuu koiria mut koiraihmiset ei hauku kissoja:( 

miks pitää olla olkee!!!!!!

Vierailija
56/242 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIERAILIJA 6.6. klo 17:02151/151

Kissa on vaan parempi kuin koira. Koirat arvaamattomia, hyppivät, haukkuvat, tunkevat kuonon toisen alueelle (esim haistelevat vaatteita, kenkiä). Poikkeuksia toki löytyy, narun toisesta päästähän löytyy ihminenJONKA vastuulla koiran käytös on.

vaan kissaihmiset haukkuu koiria mut koiraihmiset ei hauku kissoja:( 

miks pitää olla ilkee!!!!!! oho kirjotusvirhe X D

Vierailija
57/242 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ihminen 110% :D

Vierailija
58/242 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan pakko, niin kissa. Mutta molemmat on huonoja, koska kummastakin irtoaa karvaa, kummallakin voi olla loisia, kumpikin voi levittää vaarallisia bakteereja ja kummatkin haisee pahalta ja on tarpeettomia.

Vierailija
59/242 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Sitä ei tarvitse ulkoiluttaa, pestä ja trimmailla. Eikä se haise tai kuolaa.

Vierailija
60/242 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan mun koiraa niin paljon ja oon kiintynyt siihen niin että jos se kuolis kuolisin itekki:(

se on mulle niin tärkee ja se on luotettava sekä hyvä ystävä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan