APUA tulossa hulluksi?? :(
Auttakaa hyvät ihmiset, mikä mulla on.. Ehkä kuluneen kk aikana pahentuneet nämä "oireet" ihan sietämättömiksi hetkittäin. Eli: jatkuva kuoleman ja sairastumisen pelko..kokoajan jossain kipuja, puutumisia, nipistelyitä, painetta jne. Olen ihan varma että kohta tulee aivoverenvuoto, tulppa tai muuta kamalaa. Päätä puristaa, niskat aivan jumissa ja vasemmalta puolen hetkittäin rintaan pistää ja painaa. Olen aivan äärimmäisen ahdistunut tästä mikä mulle on tulossa?
Kuljen kuin zombi kotona ees taas ja lapsille vaikea yrittää esittää iloista ja normaalia..miehelle en uskalla puhua kun hän niin stressaantunut muutenkin kaikesta mahdollisesta.
Olenko sairadtunut/sairastumassa vakavasti? En halua sairastua/kuolla, haluan olla rakkaitten lasteni ja mieheni kanssa ilman tätä jatkuvaa pelkoa ja ahdistusta ja elää elämääni onnellisena ilman mitään pelkoja:(
Tälläkin hetkellä päässä ihmeellinen paine ja oikeaa jalkaani särkee ihmeellisesti ja pistelee :(
Hei Ap!
Sua hävettää ja nolottaa mennä lääkärille kertomaan, mutta muista että sinä et kuvittele noita oireita. Siinä mielessä et ole hullu. Ne ovat täysin todellisia oireita ja tuntemuksia - joiden syy on ahdistuksessa! Esim. tuo käsien puutuminen on mallia koulukirjaesimerkki ahdistuksen oireista.
Minä siis jälleen yksi uusi, jolla nuorena aikuisena eron myötä puhkesi paniikkikohtaukset ja sellainen pitkäkestoisempi ahdistunut olotila, vähän niinkuin olisi elänyt painajaisessa koko ajan.
Pelkäsin skitsofreniaa, syöpää, aivokasvainta ja ties mitä. Tosiaan muakin auttoi se, ettei paniikkikohtauksen saava oikeasti menetä järkeään. Se on VAIN tunne. Ja tunteeseen ei kuole. Mulla paha oireilu kesti puoli vuotta, kokonaan paraneminen 2 vuotta ja kävinpä myös 3-vuotisen psykoterapian.
Loppujen lopuksi, olen ollut kiitollinen sairastumisesta, se pakotti aloittamaan alusta, rakentamaan identiteettiä ja olen todella onnellinen ihminen nykyään!
Ahdistus on pelkoa. Ja siitä todella voi vapautua.
PS. Kannattaa lopettaa kofeiinin käyttö, kunnes oireet ovat ohi!