Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Lampenius näyttää tosi vanhalta

Vierailija
16.01.2008 |

Oli äsken 45 minuuttia ohjelmassa. Hiukset ovat aivan kaameat, näyttää kyllä vanhemmalta kuin 38 vuotiaat yleensä (Linda täyttää helmikuussa 38).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ihan jees, mutta siihen se jääkin.

Soittaa kaiketi hyvin, mene ja tiedä kun en ole juurikaan kuullut soittoa. Ainaista ruikutusta ja miesjuttuja vaan. Onkohan tämä kymmenes kerta kun meni kihloihin? Ei vaan voi pysyä enää mukana...

Vierailija
2/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on kyllä hyvässä kunnossa vaikka kaksikymppiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on aivan järkyt, liikaa blondannut niitä :S

Vierailija
4/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennen ohjelmaa, että voi kun se olisi nyt kerrankin ruikuttamatta!!! Että ei nyt jaksaisi hokea: " olen artisti, olen artisti. Mua kohdellaan Suomessa väärin" , mutta siihenhän se taas meni :-(

Toivottavasti on nyt löytänyt elämänsä miehen ja saa lapsia.

Vierailija
5/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hänen poikaystävänsä ovat olleet " hänen elämänsä miehiä" , kihloihin on menty kuukauden tuntemisen jälkeen ja pian erottu.

Vierailija
6/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki hänen poikaystävänsä ovat olleet " hänen elämänsä miehiä" , kihloihin on menty kuukauden tuntemisen jälkeen ja pian erottu.

Vierailija
7/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin leikkeli itseään, nyt kauneudesta ei tietoakaan.

Vierailija
8/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista ei saa todellisia kaunottaria tekemälläkään. Yritystä ei puutu (silarieita siellä täällä, vetyperoksidia, lisäkkeitä, meikkiä), mutta naamasta ei vaan saa kaunista, jos se ei sitä luonnostaan ole. Vrt. Susanna Penttilä.