Miksi jotkut miehet pitävät naisen ulkomaalaista kumppania negatiivisena asiana?
Erityisesti jos mies on siis muualta kuin pohjoisesta Euroopasta. Vaikka eivät edes tuntisi miestä? Onko kyse tiukasti istuvissa stereotypioista, kuvitelmista että naiselle ei muka "kelvannut" suomalainen, rasismista, vai mistä on kyse? Jos miehet itse vastaisivat. Vai onko täällä miehiä yleensäkään?
Kommentit (85)
Mulle on ihan sama mistäpäin ne naiset sen kumppaninsa ottavat, kunhan eivät tule tänne loisimaan!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:39"]
Erityisesti jos mies on siis muualta kuin pohjoisesta Euroopasta. Vaikka eivät edes tuntisi miestä? Onko kyse tiukasti istuvissa stereotypioista, kuvitelmista että naiselle ei muka "kelvannut" suomalainen, rasismista, vai mistä on kyse? Jos miehet itse vastaisivat. Vai onko täällä miehiä yleensäkään?
[/quote] No jos mies on;
-ei-valkoihoinen, niin mies ei välttämättä halua ikinä sopeutua tai pysty siihen (näin on monien kansojen kohdalla) . Esim.Saksan turkkilaisista suuri osa ei halua olla tekemisissä saksalaisten kanssa ja islam maistuu nuorille yhä enemmän.
-ulkomaalainen kumppani voi kertoa matkustelusta ja laajoista sosiaalisista ympyröistä; eihän siinä muuten mitään, mutta se voi myös tarkoittaa naisen altistuneen sitä suuremman miesmäärän makaamisille ja liehittelyille. Miehet tykkäävät mahdollisimman kokemattomista naisista.
-voi kertoa naisen mahdollisesta hyväuskoisesta eksotiikan halusta ja vähän lapsellisesta kotimaan halveksimisesta; tämä nyt ehkä lähinnä teineillä ja parikymppisillä.
[/quote]
Erittäin omituinen vastaus mieheltä jolla ei ole hajuakaan maantiedosta. Mistäs lähtien turkkilaiset ovat muka muita kuin valkoihoisia? Itselläni ei ole turkkilaista miestä, mutta olen nähnyt itseäni vaaleampia turkkilaisia ja olen ihan suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:17"]Miksi murehdit vieraiden ihmisten mielipiteistä? Mulla on köyhä latinomies, joka ei ole edes komea, mutta olen oikein tyytyväinen elämääni hänen kanssaan. Jos joku suomalaisukko tuijottaa mua vihasta kihisten bussissa (mitä tapahtuukin) niin mitä sitten? Tärkeintä tässä elämässä on oppia elämään sellaista elämää kuin itse haluaa, muiden mielipiteistä huolimatta.
[/quote]
Aika usein tulee tota tuijotusta vastaan. Luuleekohan ne äijät oikeasti, että kiinnostaa? Huh oikein sydämestä ottaa! ;D
T: Albanialaisen muija
[/quote] Satoja vuosia Suomessa elettiin sellaisessa tilanteessa, jossa tummat piirteet kertoivat mustalaisjuurista ja mustalaiset tekevät 60% Tsekin rikoksista; mikään muu etninen ryhmä ei ole yltänyt tällaisiin saavutuksiin roistouden saralla. Vanhat ihmiset saavat varmasti edelleen vatsanväänteitä nähdessään albaaneja sun muita 'sekarotuisia' ei-eurooppalaisia tai pseudoeurooppalaisia, jotka muistuttavat nuoruusaikojen monikulttuurista ja kantavat ulkonäöllisiä varoitusmerkkejä.
Valitettavasti nuo ulkonäköpiirteet (musta tukka, ylpeä olemus, tummat silmät, ruskehtava iho, paksut kulmakarvat jne.) assosioituvat myös suuressa maailmassa suhteellisen negatiivisiin ominaisuuksiin (ei-länsimaiset miehet 90-100% Oslon raiskaajista, muslimit 70% Ranskan vangeista jne.) ja aiheuttavat siksi vatsanväänteitä ja vastenmielisyyttä täällä lännessä myös nuorille ihmisille, joiden keskuudessa vallitsee aivan erilainen rehellisyyden, liberaaliuden, järjestyksen ja hyvinvoinnin kulttuuri kuin melkein kaikissa muissa maailman maissa. Suuressa osassa maailman maita ihmiset tarkastelevat maailmaa edelleen oman perheyhteisönsä kautta ja tuntien epäluuloa kanssakansalaisia kohtaan, joihin ei usein voikaan luottaa hetkeäkään.
Jos mies haluaa kuitenkin 'pelastaa' naisen itselleen tuollaisesta kulttuurista, niin se on eri juttu kuin että sellaista kulttuuria aktiivisesti luova mies tulee Suomeen ottamaan suomalaisen naisen. Vaikka Suomessa vallitsee laillinen ja sosiaalinen tasa-arvo, niin nainen kuitenkin paljon suuremmalla todennäköisyydellä omaksuu miehen piirteitä ja ajatuksia kuin päinvastoin ja tämä on evoluutiobiologisessa mielessä täysin ymmärrettävää; nainen etsii miehestä johtajaominaisuuksia mutta mies naisesta ihan muita asioita. Ulkomaalainen nainen ei voi pelotella suomalaista miestä liittoon itsensä kanssa ja sitten pitää miestä häpeän ja pelon otteessa viheliäisten sukulaisten voimalla mutta Suomen mediakulttuuri (mamuleffoja itsenäisyyspäivänä jne.) ja lainsäädäntö on levittänyt ulkomaalaisille miehille punaisen maton suomalaisten naisten luo, jossa suomalaiset miehet katsovat passiivisena kun aggressiivisesti iskevät ja pelottavat miehet tulevat hakemaan itselleen naista, josta voidaan sitten yrittää muokata yksi oman suvun jäsen ja ikään kuin käännyttää nainen suomalaista yhteiskuntaa vastaan sepittämällä tarinoita rasismista, joita media tietysti tukee. Samalla oman heimosuvun naiset tietysti suojataan aggressiivisesti suomimiesten katseilta. Osa naisista on myös puhtaita masokisteja ja nämä naiset sitten auttavat pyöräyttämään maailmaa identiteettiskitsofreenisia lapsia, joihin juntataan miehen kantaväestövihamielinen ajattelu ja rotuidentiteetti ja joidenka valmiudet menestyä yhteiskunnassa ovat alentuneet etnisesti suomalaisiin lapsiin verrattuna.
Naiset eivät ole mitään taistelijoita eivätkä läheskään kaikki uskalla sanoa vastaan vahvatahtoisille ja käytännössä eri ihmislajia edustaville miehille. Ei ole myöskään yhteiskunnan edun mukaista, että masokistinaiset toteuttavat fantasioitaan edistämällä ghettoutumista lisääntymisen kautta. Näiden tosiasioiden tunnustaminen ja sen mukaan käyttäytyminen nyt vain sallitaan enää sellaisille miehille, joidenka naisista länsimaiset miehet eivät ole edes kiinnostuneet. Suurin osa naisista olisi varmasti salaa helpottuneita, jos joku heitä 'korkeampi' voima estäisi tiettyjen kansojen miesten lähestymiset heidän puolestaan, kuten joissakin valtioissa aiemmin mm.rotuerottelun avulla tehtiin.
Te olette rasisti wallah mie vannon . Kasvakaa jo saatanan nulikat ja lukekaa historiaa .. Tummat piirre on manipuloiva geeni esintyy koko euroopaassa pohjois maissa on hieman uudempi juttu koska kansa on ollut omillaan ilman geeni sekoituksia ja jos multa kysyy niin olen huomannut et karjalaisilla on tummat piirteet ja oikeilla suomen asukkeilla esim saamelaisilla mutta kysynkin nyt mist suomalainen on jos osaat vastata tohon niin sanon et ok sie oot oikeessa.
Mulle on ihan sama mistäpäin ne naiset sen kumppaninsa ottavat, kunhan eivät tule tänne loisimaan!