Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet pitävät naisen ulkomaalaista kumppania negatiivisena asiana?

Vierailija
02.01.2014 |

Erityisesti jos mies on siis muualta kuin pohjoisesta Euroopasta. Vaikka eivät edes tuntisi miestä? Onko kyse tiukasti istuvissa stereotypioista, kuvitelmista että naiselle ei muka "kelvannut" suomalainen, rasismista, vai mistä on kyse? Jos miehet itse vastaisivat. Vai onko täällä miehiä yleensäkään?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsista tulee geneettisesti vahvempia, mitä kauempana vanhempien geenit ovat toisistaan. Tämä on biologinen fakta."

Missäköhän kyseisiä "faktoja" opetetaan? Näyttö faktaltasi puuttuu. Esimerkiksi Yhdysvalloissa väestö on yhä sairaampaa, vaikka sekoittumista on tapahtunut paljon. Toisena esimerkkinä latinoiden huono terveys ja runsaa taudit, kuten diabetes.

Lisäksi älykkyys laskee väistämättä, jos valkoinen pariutuu muihin kuin valkoisiin tai tiettyihin aasialaisryhmiin, vaikka ryhmän edustajilla olisi poikkeuksellisen korkea älykkyys omaan ryhmään nähden.

Vierailija
42/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen usein ajatellut, ettei ole suomalaiselle kelvannut, vaan joutunut hakee ulkomailta. monesti afrikkalaisiin miehiin sekaantuneet suomalaisnaiset lihavia ja siksi nälkäänäkevien mielestä himottavia. ja turkkilaiskreikkalaisitaliaanoihin sekaantuneet rumia (teko)blondeja. en muista koskaan nähneeni hyvännäköistä suomalaista naista ulkolaisen kanssa. ainakaan köyhän ulkolaisen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä se tulee se ajatus, että suomalaisuus on ylivertaista? Että esim. lihava, juopotteleva ja mitäänsanomattoman näköinen suomalainen mies on parempi, koska onhan se sentään puhdasverinen suomalainen.

Ap

Vierailija
44/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:00"]

"Lapsista tulee geneettisesti vahvempia, mitä kauempana vanhempien geenit ovat toisistaan. Tämä on biologinen fakta."

Missäköhän kyseisiä "faktoja" opetetaan? Näyttö faktaltasi puuttuu. Esimerkiksi Yhdysvalloissa väestö on yhä sairaampaa, vaikka sekoittumista on tapahtunut paljon. Toisena esimerkkinä latinoiden huono terveys ja runsaa taudit, kuten diabetes.

Lisäksi älykkyys laskee väistämättä, jos valkoinen pariutuu muihin kuin valkoisiin tai tiettyihin aasialaisryhmiin, vaikka ryhmän edustajilla olisi poikkeuksellisen korkea älykkyys omaan ryhmään nähden.

[/quote]

Tarkoitat varmaan, että älykkäimmän ryhmän eli aasialaisten keskimääräinen älykkyys laskee, jos he pariutuvat meidän eurooppalaisten tai amerikkalaisten valkoisten kanssa. Mehän emme ole edes älykkyyden geneettisen komponentin osalta maailman huippua.

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence

Tyhmyysaine lyijyn piikkiin laittaisin suuren osan älykkyyden vaihtelusta rikkaiden ja köyhien välillä. Kun lyijyn käyttö bensassa lopetettiin niin väkivaltarikosten määrä romahti samassa tahdissa.

Vierailija
45/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:05"]

itse olen usein ajatellut, ettei ole suomalaiselle kelvannut, vaan joutunut hakee ulkomailta. monesti afrikkalaisiin miehiin sekaantuneet suomalaisnaiset lihavia ja siksi nälkäänäkevien mielestä himottavia. ja turkkilaiskreikkalaisitaliaanoihin sekaantuneet rumia (teko)blondeja. en muista koskaan nähneeni hyvännäköistä suomalaista naista ulkolaisen kanssa. ainakaan köyhän ulkolaisen:D

[/quote]

Itselläni on myös Balkanilta kotoisin oleva mies ja tunnen muutamia muitakin pareja joissa toinen puoliso on ulkomailta ja toinen Suomesta. Meillä, kuten monella muullakin parilla, on käynyt niin että olemme molemmat olleet silloin nuorena tutustuessamme kauniita ja hoikkia ja nyt vähän vähemmän kauniita ja vähemmän hoikkia, mutta ongelma on kyllä iskenyt sekä minuun että mieheeni. Nähtävästi suomalaisen kanssa avioituvat naiset eivät harmaannu, rypisty, liho eivätkä menetä rintojaan iän myötä. 

Vierailija
46/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:39"]

Ei Kosovosta mutta Balkanilta kuitenkin.

Ap

[/quote]

Liian tuoreessa muistissa sellon tapahtumat, jotta osaisin suhtautua tuohon neutraalisti. Olin edellisenä päivänä ollut siellä ja tiedän siellä töitä tehneitä. Olen myös matkustanut Jugoslaviassa aikanaan ja vuosi sitten Serbiassa ja Sloveniassa. Minulla oli hyvä Slovenialainen kaverikin. Kaikki kokemukseni yhdessä vahvistavat ennakkoluulojani. Itse en pidä niitä ennakkoluuloina.

Vierailija
47/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:41"]

Ap

[/quote]

Liian tuoreessa muistissa sellon tapahtumat, jotta osaisin suhtautua tuohon neutraalisti. Olin edellisenä päivänä ollut siellä ja tiedän siellä töitä tehneitä. Olen myös matkustanut Jugoslaviassa aikanaan ja vuosi sitten Serbiassa ja Sloveniassa. Minulla oli hyvä Slovenialainen kaverikin. Kaikki kokemukseni yhdessä vahvistavat ennakkoluulojani. Itse en pidä niitä ennakkoluuloina.

[/quote]

Mitä ennakkoluuloja ne ovat?

Ap

Vierailija
48/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

[/quote]

Kaikki suomalaiset nuoretkin ovat potentiaalisia kouluampujia, kun miettii vaikka Jokelan tai Kauhajoen tapauksia.

Vierailija
49/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:43"]

Mitä ennakkoluuloja ne ovat?

Ap

[/quote]

Erot meidän kulttuuriin. Minulle ehkä häiritsevimpänä, että sovituista asioista pidetään kiinni, kun niistä on itselle hyötyä. Mm. se, että joku ei nappaa, ei ole minusta riittävä syy unohtaa, että on sanonut tekevänsä jotain.

Vierailija
50/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

[/quote]

Kirjoitatko kieroutuneesta omistamiskulttuurista, jossa kunnian ja kasvojen säilyttämisen vuoksi erotilanteissa nähdään äärimmäistä väkivaltaa turhan usein? Suomessa nainen ei ole omaisuutta, monessa muussa maassa tilanne on toinen. Suomalainen nainen ei välttämättä ymmärrä tuota kulttuurieroa etukäteen. Eihän se ero meille voi tapahtua...

Vierailija
51/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoastaan miesten typeryyttä tälläinen . Kun täällä oli aiheena miten suhtautuisit jos miehen entinen on ulkomaalainen niin moni piti sellaista miestä täydellisenä luuserina johon ei koskisi tikullakaan  :) 

Molemmilta sukupuolilta tulee tämmöistä ääliötoimintaa. Lopettakaa!

Vierailija
52/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä jos exänsä ois homo? aiheuttaako yhtäläisen inhontunteen?

Vierailija
53/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo naisen älykkyydestä... Rehti suomalainen mies on paras suomalaiselle naiselle. Ei tule kulttuurieroja ja naamatkin sopii yhteen.

Vierailija
54/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itselleni paljastui että nainen oli taannoin seukannut jonkun musulmaanin kanssa, niin kyllä se kieltämättä pisti jarrut päälle. Tulee tunne, että kelpaako sille mikä vaan. Ja itse olen siis mies.

Vierailija
55/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa!

Yksikään suomalainen mies ei ole koskaan kyseenalaistanut sitä että mieheni on ulkomaalainen tuolla tavoin, etten kelpaisi suomalaiselle miehelle. Mun kohdalla suomalaiset miehet ovat poikkeuksetta sanoneet että "sun mies tienaa varmasti tosi hyvin, muuten et varmasti olisi valinnut ulkomaalaista:DDDD Mun eksä on supisuomalainen ja hänkin on kaikille meidän yhteiseen ystäväpiiriin kuuluville sanonut että mun uusi mies on rikas että sellaisen kanssa kelpaa varmaan sitten kierrellä maailmalla;) Onhan sillä rahaa mutta se palajstui minulle vasta naimisiin mentyämme kun minusta tuli hänen pankkitilinsä toinen hallitsija hänen kanssaan. Naimisiin menin täysin rakkaudesta<3

Vierailija
56/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehdit vieraiden ihmisten mielipiteistä? Mulla on köyhä latinomies, joka ei ole edes komea, mutta olen oikein tyytyväinen elämääni hänen kanssaan. Jos joku suomalaisukko tuijottaa mua vihasta kihisten bussissa (mitä tapahtuukin) niin mitä sitten? Tärkeintä tässä elämässä on oppia elämään sellaista elämää kuin itse haluaa, muiden mielipiteistä huolimatta.

Vierailija
57/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:17"]Miksi murehdit vieraiden ihmisten mielipiteistä? Mulla on köyhä latinomies, joka ei ole edes komea, mutta olen oikein tyytyväinen elämääni hänen kanssaan. Jos joku suomalaisukko tuijottaa mua vihasta kihisten bussissa (mitä tapahtuukin) niin mitä sitten? Tärkeintä tässä elämässä on oppia elämään sellaista elämää kuin itse haluaa, muiden mielipiteistä huolimatta.

[/quote]

Aika usein tulee tota tuijotusta vastaan. Luuleekohan ne äijät oikeasti, että kiinnostaa? Huh oikein sydämestä ottaa! ;D

T: Albanialaisen muija

Vierailija
58/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on molemminpuolista, että katsotaan kieroon ja ihmetellään jos kumppanina on ulkoiselta olemukseltaan erottuva ulkomaalainen kumppani.

Itselläni on kiinalainen vaomi ja tällä hetkellä olemme Suomessa lomalla, palaamme Kiinan ensiviikolla, ja olen kuullut ihmettelyä monen suusta koskien vaimoni valintaa. Varsinkin nämä sairaat "postiennakkovaimo" kommentoijat, täysiä idiootteja. Oma vaimoni on varakkaampi kuin luultavasti yksikään tällä palstalla oleva ja hänen ei todellakaan olisi tarvinnut kelpuuttaa minua, jo pelkästään siksi, että häneen verrattuna olen täysin perseaukinen luuseri, ja kuitenkin hän on RAKKAUDESTA vaimoni!

Totta on se, että tuskin nämä miehet jotka ovat muka huolissaan naisten tulevaisuudesta heidän avioiduttuaan vaikkapa muslimimiehen kanssa, ihan tosissaan ajattelisivat niin syvällisesti, vaan taustalla on se suomalainen kateus.

Vierailija
59/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisparien tasa-arvoisuus on sellaista etta en itselleni sellaista kohtaloa halunnut. Naiset kayvat toissa, hoitavat kodin ja lapset ja viela maksavat kulut omasta pussistaan.

Mies juoksee harrastuksissaan, baareissa tai vieraissa. matkustelee ulkomailla yksin kun naisella ei ole varaa siihen. Kaiken taman olen oppinut av:lta.

t. muslimin kanssa onnellisesti 30+v., kaikki omaisuus 50/50, yhdessa matkustellaan ja mies ostaa aina ekaluokan liput meille.

Vierailija
60/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:17"]Miksi murehdit vieraiden ihmisten mielipiteistä? Mulla on köyhä latinomies, joka ei ole edes komea, mutta olen oikein tyytyväinen elämääni hänen kanssaan. Jos joku suomalaisukko tuijottaa mua vihasta kihisten bussissa (mitä tapahtuukin) niin mitä sitten? Tärkeintä tässä elämässä on oppia elämään sellaista elämää kuin itse haluaa, muiden mielipiteistä huolimatta.

[/quote]

Aika usein tulee tota tuijotusta vastaan. Luuleekohan ne äijät oikeasti, että kiinnostaa? Huh oikein sydämestä ottaa! ;D

T: Albanialaisen muija

[/quote]

Minulla on ystävä albaniasta, kouluttautunut ja Suomeen ajautunut. Hänen mukaansa albanialaiset ajattelevat niin että lasten elämä ja henki on vanhempien päätösvallan alla ja vanhemmilla on oikeus päättää lastensa elämä. Oli kieltämättä aika hiuksia nostattavaa kuulla se kesken bileiden Helsingissä hienostokaupunginosassa:) En usko että olen kovin ennakkoluuloinen jos sanon että albanialaiset ajattelevat aika lailla eri tavalla.