Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet pitävät naisen ulkomaalaista kumppania negatiivisena asiana?

Vierailija
02.01.2014 |

Erityisesti jos mies on siis muualta kuin pohjoisesta Euroopasta. Vaikka eivät edes tuntisi miestä? Onko kyse tiukasti istuvissa stereotypioista, kuvitelmista että naiselle ei muka "kelvannut" suomalainen, rasismista, vai mistä on kyse? Jos miehet itse vastaisivat. Vai onko täällä miehiä yleensäkään?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:29"]

Jotkut mieltävät, että ulkomailta asumaan tulijat ovat kovin todennäköisesti ns. oman tiensä kulkijan johdotuksella varustettuja.

Siinä tapauksessa kieli- ja kulttuurierojen aikaansaama hankaluuslisä keskinäisessä kommunikaatiossa aiheuttaa perhettä perustaessa sen, että lapsen on pakko sopeutua melko fakiirimaisen oloisessa ympäristössä kehittymiseen.

Asian voimakkuutta lienee vaikea käsittää, ellei ole itse sellainen oman menneisyytensä hyvin muistava, "aina valmis" yksilö.

Asian voi siis yksinkertaisesti typistää haluksi varjella omaa kotimaata, eli kyse on joukkuepelaamisesta.

[/quote]

Mitä olet ottanut että olet kyennyt kirjoittamaan noin vaikeaselkoisen tekstin? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.

[/quote]

Kirjoitin tekstin täysin selvänä, sillä minulla ei ole tapana käyttää päihteitä.

Suomessa syntyneet sekä suhteellisen hyvin toimivan suomalaisen kasvatusjärjestelmän läpi kulkeneet muistavat, minkälainen on kansakunnan läpileikkaus, ja kuinka paljon minkäkinlaista ja -lahjakkuuksista sakkia omasta ikäluokasta löytyy. Rehellisesti itseään näihin muistoihin suhteuttava kyllä "tietää paikkansa".

Muualta tulleella ja vieraassa kulttuurissa kasvaneella päivä kerrallaan eläjällä ei mitenkään välttämättä ole edes käsitystä siitä, että joillakin voi olla tällainen käsitys. He eivät välttämättä saata vain pelata omilla säännöillään, vaan he saattavat kuvitella muidenkin pelaavan heidän säännöillään. Kenties he välittävät säännöistä vain näön vuoksi ja/tai pyrkivät levittämään omaa taantumuksellisempaa sääntökokoelmaansa.

Pienen Suomen kansallisen kokonaisedun kannalta haitallisen oloisia asioita, joita ei suostuta järjellä perustelemaan, ei voi tulkita muuksi kuin tahalliseksi hajoittamalla hallitsemiseksi. Miksi palvella kättä, joka järjestelmällisesti valmistaa itselleen orjia? Väestön rauhanomainen valikoituminen jatkoon on eri asia kuin tiettyjen kansanosien epäsuora täsmäpommittaminen.

Yritä siinä nyt sitten kasvaa rauhalliseksi pitkän tähtäimen eläjäksi, kun valtakunnan johdon nuorille antama viesti on, että absoluuttisen hyvällä ja ainoastaan rakentamiseen pyrkivällä elämisellä ei ole suurta arvoa, vaan tällä vallitsee yhä enenevässä määrin hierarkinen pudotuspeli.

Jos täällä lähdetään vielä demonisoimaan onnettomia, niin vainoharhaisuus kyllä roihahtaa innokkaaseen liekkiin. Miksi ei voisi vain kertoa, että miksi? Ei tarvitsisi olettaa pahinta.

Vierailija
2/85 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamupatja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei kelvannut suomalainen. Geeneihin rakennettu ominaisuus. Sekä naisen valinta että suomalaismiehen närästys.

Vierailija
4/85 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen mies ei herätä juurikaan tunteita. Tai jos jotain, niin positiivisia. Lapsethan oppivat kaksi (hyödyllistä) kieltä kertaheitolla.

Muslimi-/ählämi-/arabi-/kurdi- tms. mamujen kanssa elävät naiset assosioin hyvin vahvasti white trashiin, nämä naiset ovat usein lihavia ja töissäkin luultavasti jossain siwan kassalla tai prisman hedelmäosastolla. Tuntuu todellakin, että nämä naiset eivät hyvää suomalaista miestä saa ja siksi turvautuvat karvakäsi-mamuun.

Vierailija
5/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reviiritietoisuus. Joku ulkomaalainen on vienyt "meidän naisen". Omasta mielestäni täysin naurettavaa, enkä ikinä olisi miehen kanssa jonka aivotoiminta on sillä tasolla.

T. Nainen

Vierailija
6/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään joillakin miehillä voi olla tällainen "ne vie meidän naiset"- ajattelu? Ei taida kovi hääppöinen mies olla kyseessä, jos täytyy pelätä että muukalaiset tulee ja varastaa naiset. :D

Vierailija
7/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:48"]

Reviiritietoisuus. Joku ulkomaalainen on vienyt "meidän naisen". Omasta mielestäni täysin naurettavaa, enkä ikinä olisi miehen kanssa jonka aivotoiminta on sillä tasolla.

T. Nainen

[/quote]

Suljet siis kaikki miehet elämästäsi.

Vierailija
8/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa noi tyypit. Miehet jotka tuomitsevat ulkomaalaisen puolison ottaneet naiset "rotupettureina" tahtovat itse hakea itselleen vaimon, koska suomalaiset naiset "eivät tiedä paikkaansa, pihtaavat ja ovat läskejä". ;)

Vierailija
9/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:53"]

Mua naurattaa noi tyypit. Miehet jotka tuomitsevat ulkomaalaisen puolison ottaneet naiset "rotupettureina" tahtovat itse hakea itselleen vaimon, koska suomalaiset naiset "eivät tiedä paikkaansa, pihtaavat ja ovat läskejä". ;)

[/quote]Siis tahtovat hakea kuuliaisen vaimon aasiasta.

Vierailija
10/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän naisetkin miehen ulkomaalaista kumppania usein negatiivisena. 

Vierailija
11/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:50"]

Miten ylipäätään joillakin miehillä voi olla tällainen "ne vie meidän naiset"- ajattelu? Ei taida kovi hääppöinen mies olla kyseessä, jos täytyy pelätä että muukalaiset tulee ja varastaa naiset. :D

[/quote]

Ihmisessä on paljon sellaista, mikä periytyy kauempaa kuin viimeisen sadan vuoden ajalta. Kyllä naisia on oikeasti ryöstetty toisesta heimosta omaan käyttöön. 

Vierailija
12/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää ihan yksi mies. Kaikki muut miehet voivat hakea vaimonsa vaikka sieltä aasiasta.

Vierailija
13/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto on varmasti ainakin yksi syy. Enkä sano tätä millään pahalla, koska olen itse huonoitsetuntoinen nainen, ja ymmärrän toisia kaltaisiani ihmisiä. 

Vierailija
14/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:48"]

T. Nainen

[/quote]

Suljet siis kaikki miehet elämästäsi.

[/quote]

Eikun menin naimisiin älykkään miehen kanssa :)

Vierailija
15/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn koska itsellä kokemusta eräästä tapauksesta. Oli siis tuttavamies joka oli minusta kovin kiinnostunut. Tunne ei kuitenkaan ollut molemminpuolinen ja kavereina jatkettiin. Hän yritti parittaa minua parille omalle kaverilleen ja kyseli myös usein onko löytynyt jotain kivaa miestä. Sitten kun kerroin, että tapailen yhtä ulkomaalaista, niin mies ilmoitti järkyttyneenä minun olevan liian hyvä tuolle miehelle ja yhteydenpito loppui kuin seinään sen jälkeen. Tuosta on jo aikaa eikä tosiaan olla oltu tekemisissä sen jälkeen. Ja mieheni on ihan normaali työssäkäyvä mies, ei mikään rikollinen tai hämärätyyppi. :)

Ap

Vierailija
16/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten pidä mitenkään huonona asiana, mutta sen tunnustan että kovasti ihmetyttää, jos suomalainen nainen on muslimin kanssa.

Siitä tulee aina sellainen fiilis, että tuo ei pääty naisen kannalta hyvin. Joku alistumisen halu siinä varmaan on taustalla, pahinkin suomalainen sovinisti on aivan liian nössö muslimiin verrattuna.

Lapsista tulee geneettisesti vahvempia, mitä kauempana vanhempien geenit ovat toisistaan. Tämä on biologinen fakta.

Paljon pahemman tuomion naisilta kuitenkin saavat miehet, joilla on esim. aasialainen vaimo

Vierailija
17/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:50"]

[/quote]

Ihmisessä on paljon sellaista, mikä periytyy kauempaa kuin viimeisen sadan vuoden ajalta. Kyllä naisia on oikeasti ryöstetty toisesta heimosta omaan käyttöön. 

[/quote]Nainen on omaisuutta? Just.

Vierailija
18/85 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:44"]

Länsimainen mies ei herätä juurikaan tunteita. Tai jos jotain, niin positiivisia. Lapsethan oppivat kaksi (hyödyllistä) kieltä kertaheitolla.

Muslimi-/ählämi-/arabi-/kurdi- tms. mamujen kanssa elävät naiset assosioin hyvin vahvasti white trashiin, nämä naiset ovat usein lihavia ja töissäkin luultavasti jossain siwan kassalla tai prisman hedelmäosastolla. Tuntuu todellakin, että nämä naiset eivät hyvää suomalaista miestä saa ja siksi turvautuvat karvakäsi-mamuun.

[/quote]

Miten niin "eivät saa ja siksi"? Herranjestas, voihan ihminen olla ihan hyvin yksinkin. Kylläpä taas saatiin tilaisuus käyttää sitä w-sanaa.

Vierailija
19/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut intialaisen mieheni kanssa 13 vuotta ja tänä aikana olen kuullut tuon "eikö sulle suomalainen kelvannut" viitisen kertaa. Ei kovin usein siis. Jotkut katseet tosin ovat olleet paljon puhuvia. Sitä, että en itse kelpaisi kuin ulkomaalaisille, en ole koskaan kuullut. Ehkä koska olen hoikka ja vielä ihan nättikin. Ja miehet, kyse ei ole siitä, etteivätkö suomalaiset miehet kelpaisi! Suurin osa suomalaisista miehistä on aivan ihania ja miesihanteeni oli aina pitkä vaalea viikinki :) Rakkaus nyt vain sattui tulemaan itsellenikin yllättävästä paikasta.

Vierailija
20/85 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni tietenkin on tuollainen hirvittävä muslimi, mutta vain syntymäkulttuuriltaan, uskonnosta jos puhutaan niin ei ole uskovainen. Muslmeistahan aina kuvitellaan, että ovat jotain Koraania sekopäisesti selaavia pyllistelijöitä ihan kaikki.

Ap