Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisettomuudesta valittavat miehet!

Vierailija
01.01.2014 |

Ihmettelen kovasti sitä, miksi valitatte naisenpuutetta? Olen itse 19-vuotias sinkku kokoa 36, hiukset lapaluihin saakka ja klassinen pukeutumistyyli. Opiskelen ja luen muutenkin vapaa-aikana. En meikkaa sen enempää kuin että laitan ripsiväriä ja huulikiiltoa.

Olen aina ihmetellyt, miksei yksikään normaali mies tee aloitetta selvin päin? Kerran yksi noin viisikymppinen vonkasi seuraani ja katseli sääriäni silmät kiiluen. Pääsin hänestä eroon ihan sovinnolla ja kohteliaasti.

Olen huomannut bileissä, että tylyimmät tytöt saavat eniten seuraa. Pitäisikö minunkin alkaa nöyryyttämään ja tylyttämään miehiä ihan vaan saadakseni edes yhden mieskokemuksen? Kohteliaisuus ei ainakaan tehoa suomimiehiin eikä kukaan ole myöskään kiinnostunut keskustelemisesta.

Otan kaikki neuvot vastaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:34"]

Miten voin liueta jos en saanut elämäni aikana yhtään ehdotusta selvin päin olevan miehen suusta? 

Olen tavallisesti liikkeellä julkisen liikenteen kulkuneuvossa yksin eli minulla ei ole seuralaislaumaa mukanani. Minulla ei ole tekokynsiä, hiuslisäkkeitä eikä kasvoihin ja huuliin ole laitettu pistoksia. Hammaslääkärin mukaan hampaani ovat terveet ja asteikon vaaleimmasta päästä.

Minusta tuntuu, että minusta säteilee kiltteys. Jos kykenisin  antamaan itsestäni vaarallisemman vaikutelman voisi seuraakin irrota tänä vuonna. Vastapuoli haluaa ilmeisesti saada pulssin hakkaamaan ja kysyä hieman pelonsekaisesti minua kahville? Odottaa vähintään räkäisyä päin näköä tai litsaria vastaukseksi?

Hmmm, tässä hommassa taitaa riittää haastetta koko vuodeksi. Voi käydä niin, ettei oma äiti tunnista minua joulukuussa. Sukulaiset eivät ilkeäisi kysellä poikakaverista kun tällä uudelleen koodatulla typykällä rynnisi miehiä ovista ja ikkunoista. 

[/quote]

Jos nyt vaikka alkuun värjäisit hiuksesi ja vaihtaisit kampausta jos sinusta yhtään tuntuu, että siitä voisi olla apua? Ainakin siitä saisit hieman itseluottamusta lisää. Hymyilisit ja ehkä sopivan näköisen miehen ilmaantuessa näköpiiriin harkitsisit pientä varovaista flirttiä? Oleellisinta voisi olla, ettet vaikuta passiiviselta vaan ainakin kontaktista aktivoituvalta. Että kanssasi voisi syntyä mielenkiintoinen keskustelu.

Kiltteys tai kiltti olemus on vain plussaa. Vaarallisemman vaikutalman antavat jättäisin itse väliin. Minkälaisissa paikoissa liikut, jotta miehet etsivät vain vaarallisen oloisia naisia? Ehkä kannattaa valita toisenlainen paikka ensi kerralla.

9

Vierailija
22/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo 19 vuotias tuntuu tosi pikkuvanhalta. Luultavasti häntä ei ole edes olemassa vaan , ehkä joku äiti kirjoittaa millainen tyttärensä luulee olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan