Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.
Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.
Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .Ei sinänsä, kirjoitustyyli ja luonnottoman nopeasti tulevat ala-ja yläpeukut vaan paljastavat trollikampanjan.
Tietysti voidaan miettiä mikä motiivi tavallisella kirjoittajalla on alapeukuttaa tätäkin viestiä. Lukuisat alapeukut paljastavat asiasisällön todeksi.
Paskaa spekulointia. Edelleen minulla olisi vaikka kuinka monta tarinaa näistä testailevista miehistä kerrottavana. Mikä siinä on niin vaikea sinun kestää,?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.
Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.
Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .Ei sinänsä, kirjoitustyyli ja luonnottoman nopeasti tulevat ala-ja yläpeukut vaan paljastavat trollikampanjan.
Tietysti voidaan miettiä mikä motiivi tavallisella kirjoittajalla on alapeukuttaa tätäkin viestiä. Lukuisat alapeukut paljastavat asiasisällön todeksi.
Älä lue tätä ketjua, jos myötä loukkaannut kaikkien muiden tuntemattomien miesten puolesta, jotka ovat käyttäytyneet idioottimaisesti.
Ei tule muuta mieleen kuln että kerran eräs pyysi mua hitsaamaan yhden sauman puolestaan kun kerran osasin. Ei valittanut lopputuloksesta.
Jos jollakulla on ollut exä vielä mielessä niin se on ilmennyt muulla tavoin kuin vertailemalla. Muuten ei kyllä ole testattu tai sitä ainakaan sanottu. Kummia tyyppejä nykyään liikkeellä,
Seurustelin aikoinaan erään tyypin kanssa, joka aluksi vaikutti aivan mukavalta. Kun suhde muuttui vakavammaksi, alkoi negaaminen. Vertasi kaikessa exäänsä (sanotaan vaikka Tertuksi). Mm. näin: Kyllä Terttu piti kodin niin kauniina, kyllä Terttu osasi leipoa, kotona tuoksui aina vastaleivottu pulla, kyllä Terttu oli niin kiltti, ettei suuttunut kun ihastuin toiseen naiseen, kyllä Terttu antoi minun käydä yksin tansseissa, kyllä Terttu osasi neuloa kauniita villapaitoja..jne.
Sanottakoon, että minullakin on kaunis koti, osaan leipoaja neuloa villapaitoja ja ukko saa ihastua kehen haluaa ja käydä yksin tansseissa, mutta ei tarvitse sitten minun ovelleni ilmestyä. Olimme seukanneet muutaman kuukauden, kun tyyppi katosi jonnekin muutamaksi viikoksi ja kun sitten otti yhteyttä, kertoi olleensa jonkun muijan luona lomailemassa. Minulla oli jo tuolloin uusi viritys käynnissä, joten kysyin, että oliko se ihana Terttu? Ei kuulemma ollut. Minä siihen, että voivoi ja goodbye! Yritti vielä roikkua, kun olisi pitänyt selvittää, missä meni vikaan, mutta en vastannut puheluihin, ja kiersin kaukaa koko äijän. Muutin sitten toiselle puolelle Suomea, joten ei tarvinnut tavata. Ei edes ymmärtänyt olleensa tollo!
Mulla oli nuorempana poikaystävä, ja oltiin interreilaamassa sen kanssa, käytiin sen veljeä katsomassa. Jostain syystä mitä en ymmärrä, se tuli mustasukkaiseksi veljelleen. Kun oltiin kaksin ulkona, se sanoi mulle, että mua pitää opettaa, ja antoi ymmärtää, että sen pitää antaa vähän avokämmenellä. Me oltiin saman pituiset, mutta hän oli tosi urheilullinen, että voimaa oli. En sitä ehtinyt miettiä, mulla sisuksissa kuohahti ja sähisin hänelle kädet nyrkissä ja silmät viiruina, että sopii kokeilla.
Hän jähmettyi siihen ja katsoi minua jonkun aikaa ihan hievahtamatta, en pystynyt lukemaan, mitä siellä päässä liikkui. Mun onneksi hän sitten perääntyi, ja tilanne meni ohi. Se tuntui testiltä, että voiko minut väkivallalla uhkaamalla saada kontrolliin.
Ei sitten toistunut, mutta lopetin sen suhteen kotiin päästyä.
Ei ole kukaan testaillut. Yksi nyki mua paidasta kun olimme baarissa ja naljaili vaatteista. Lopulta tein hänelle saman siinä baaritiskillä, nykäisin paidasta ja kommentoin. Siitähän soppa syntyi, kaamea loukkaus. Lähdimme omin nokkinemme kotiin, minä vissiin ensin. Onneksi ei asuttu yhdessä.
Oli kännissä kun oli sovittu että nähdään. Oppitunti oli että teen mitä tykkään. Niin tein minäkin, sanoin heipat ja lopetin yhteydenpidon. Suhde oli tapailuasteella.
Ekoilla treffeillä yritti "opettaa" mua sijoittamissessa. Sille ei ollut vielä selvinnyt että että toimin analyytikkona kv.pankissa:) Lähdin nauraen pois.
Vierailija kirjoitti:
Oli lukenut jostain että tunti/päiväkausien radiohiljaisuus saa naiset ajattelemaan että mies on kiireinen ja haluttu, ja siksi korkeatasoinen. Oikeasti mietin ettei häntä kiinnosta, mutta ei uskalla sanoa suoraan.
Hih, minä taas mietin, että mies ei vaan osaa keskustella tai yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa. En syty kummastakaan. Eräs mies yritti sitä, että minun pitäisi vain odottaa, että hän tekstaa minulle.
Nauroin hänelle päin naamaa ja kehotin laskeutumaan maan tasalle. Jos mies ei kerran normaaliin yhteydenpitoon kykene niin morjens hänelle. Mulla on muutakin tekemistä kuin odotella miesten yhteydenottoja, ja musta ihmissuhteet ei todellakaan ole mitään pelikenttiä.
Eipä yllätä että sama mies näkyy etsivän seuraa edelleen ja pommittaa muakin vähän väliä. Elämä on. Saa hän mulle viestiä laittaa, eipä se mun maailmaa heilauta, mutta en ole myöskään järin otettu.
Vierailija kirjoitti:
Jätti yksin kauppakeskukseen.
Mun eksä jätti minut keskelle metsää. Katosi itse jonnekin eikä vastannut huutooni. Löysin onneksi autolle yksikseni. Aiemmin oli lähtenyt kavereiden kanssa istumaan iltaa ja mennyt mökille yöksi, ilmoittamatta kellekään. Minä sitten soittelin ja ajelin kaikki tutut läpi ja kyselin missä on. Palasi kotiin ja sanoi että halusti testata kaipaisinko ja etsisinkö. Siihen loppui testailu ja kaikki muukin. Kysyn vaan että kannattaako tällainen lapsellinen leikki, miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tapailin aikanani eksyttäjää! Onpas näitä tällaisia paljon :D
Kerta nro 1. oli kun olimme kauppakeskuksessa. Mies ilmoitti käyvänsä vessassa. Minä jäin ostoskärryjen kanssa (täynnä ruokakasseja, miehen omia ostoksia) penkeille odottamaan. Kului ehkä 20-30 min ja ajattelin jo että ehkä hänellä on vatsavaivoja tms. Lopulta pyysin myyjää vahtimaan ostoksia hetken ja menin katsomaan mihin hän jäi. Ei jälkeäkään. Soitin hänelle ja hän sanoi lähteneensä kotiin ja että minun pitäisi kyllä "tietää mitä tehdä" Ilmoitin että hänen ostoksensa ovat kassalla X, hakee pois jos haluaa, minä lähden kotiin.
Jostain syystä tämä tyyppi sai minut suostuteltua tapaamaan häntä vielä kerran. Lähdimme suurehkolle ulkoilualueelle kävelylle. Söimme eväitä ja jäin viltille odottamaan kun tyyppi ilmoitti käyvänsä kusella. Meni näkökentän ulottumattomiin ja taas kesti ja kesti. Ei vastannut puhelimeen. Lähdin yksin tallustamaan kotiin ja reitin varrelta näin eräästä pusikosta hänen saappaansa kärjet. Siellä hän kyykki. Huusin häntä jolloin nousi vahingoniloinen ilme naamallaan puskasta ja sanoi "jos et sä olis löytänyt mua, tää meidän juttu olis ollut tässä" Vastasin että kyllä se nyt tässä oli, älä ota enää yhteyttä :D Ja ei ollut mikään 5-vuotias kuten käytöksestä olisi voinut päätellä vaan melkein nelikymppinen äijä.
Ja tämäkin! Ihan kuin.luelisairaslasta karannut tämäkin mies. Ei voi ymmärtää!
No eihän yksikään tervejärkinen noin toimi, täytyy olla kohtalaisia mt-ongelmia tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätti yksin kauppakeskukseen.
Mun eksä jätti minut keskelle metsää. Katosi itse jonnekin eikä vastannut huutooni. Löysin onneksi autolle yksikseni. Aiemmin oli lähtenyt kavereiden kanssa istumaan iltaa ja mennyt mökille yöksi, ilmoittamatta kellekään. Minä sitten soittelin ja ajelin kaikki tutut läpi ja kyselin missä on. Palasi kotiin ja sanoi että halusti testata kaipaisinko ja etsisinkö. Siihen loppui testailu ja kaikki muukin. Kysyn vaan että kannattaako tällainen lapsellinen leikki, miehet?
Kannattaako sinun kirjoitella näitä älytömyyksiä, kun kaikki ovat jo ymmärtäneet, että juttusi ovat keksittyä? Ja nyt äkkiä tuhat alapeukkua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä yritti "opettaa" mua sijoittamissessa. Sille ei ollut vielä selvinnyt että että toimin analyytikkona kv.pankissa:) Lähdin nauraen pois.
Mistä hän olisi sen voinut tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lue tätä ketjua, jos myötä loukkaannut kaikkien muiden tuntemattomien miesten puolesta, jotka ovat käyttäytyneet idioottimaisesti.
Ei kyse ole siitä vaan siitä, että trollit pyrkivät pikkuhiljaa vaikuttamaan mielipiteisiin. Ei homma nyt kuitenkaan mene niin, että äkkiä samana päivänä ketjuun ilmestyy lukuisia suomalaisnaisia, joiden miehet ovat pinkoneet pakoon milloin metsästä, milloin kaupan kassalta testaamismielessä.
En ymmärrä miesten logiikkaa tuon eksyttämisen ja suuttumisen, kun nainen sitten jättää, suhteen. Ei kai mies tosissaan kuvittele tapailun jatkuvan enää sen jälkeen kun jättänyt toisen yksin jonnekin metsään tai vieraseen kaupunkiin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä vaan siitä, että trollit pyrkivät pikkuhiljaa vaikuttamaan mielipiteisiin. Ei homma nyt kuitenkaan mene niin, että äkkiä samana päivänä ketjuun ilmestyy lukuisia suomalaisnaisia, joiden miehet ovat pinkoneet pakoon milloin metsästä, milloin kaupan kassalta testaamismielessä.
Edelleen, olen kirjoittanut tähän ketjuun monesta eri tapauksesta. Näitä nimittäin riittää.
Jätti mut Tallinna torilla kuin nalli kalliolle, palasin hotelliin eikä ollut sielläkään, ei vastannut puhelimeen. Palasin sit loukattuna ja hämilläni laivalla suomeen ni eikös tää idiootti soita että ettii mua siellä hotellissa! Oli kuulemma testi miten mä pärjään yllättävissä tilanteissa. Ei varmaab tartte sanoa, että kolmen kuukauden suhde oli sit siinä ja kundin antamat korvikset lensi mereen.
Laittoi mut keittämään kahvia , no panin yhden teelusikallisen kahvia per kuppi. Tän jälkeen ei oo tarvinnut pööniin koskea : D Sama ruoanlaiton kans , saan kaffeet ja valmiit ruoat nenäni alle , toki muistan kehua ja kiittää kuten kiltit tytöt. Kyllä mies voi olla tyhmä! (huokailee miten oot pärjännyt ennen häntä , huokailen takas huonosti ja hyvin menee).