Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
221/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.k kirjoitti:

Oli mielenkiintoista lukea näistä eksyttäjistä, tuntuu olevan yllättävän yleistä. 

Myös minun exälläni oli eksyttäjä taipumuksia. Onneksi meidän auto oli minun, joten silloin kun hän päätti häipyä paikalta kertomatta, joutui itse ottamaan taksin.

Useammankin kerran hän "unohti" minut baariin, joskus jätti jopa piikkinsä mulle maksettavaksi. Yleensä olin mukana hänen mielikseen sillä juon alkoholia todella harvoin, siinä tunsi itsensä todella kusetetuksi jos äijä oli jo kotona kuorsaamassa, kun itse yritin kohteliaana pitää seuraa hänen kännisille kavereille.

Hänellä oli myös aina tapana lähteä kotoa kertomatta. Monesti pyysin että voisiko edes lähtiessään huutaa ovelta moikat, mutta siitä yleensä seurasi raivokohtaus joten lopulta annoin asian olla. En siis ikinä yrittänyt rajoittaa hänen menojaan millään tavalla. 

Lopulta lähdin kävelemään, mies oli aivan järkyttynyt ja yllättynyt. Yritti vongata minua takaisin parin vuoden ajan vaikka oli jo itsekin uudessa suhteessa. Harmittaa vain etten lähtenyt aikaisemmin, tuhlattua aikaa ei saa takaisin.

Yleistä tai sitten vain tuottelias kirjoittaja..

Vierailija
222/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?

Alapeukuista päätellen naiset eivät testaa koskaan.

No voi hyvänen aika, täällä saat jakaa kokemuksiasi siitä, ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.k kirjoitti:

Oli mielenkiintoista lukea näistä eksyttäjistä, tuntuu olevan yllättävän yleistä. 

Myös minun exälläni oli eksyttäjä taipumuksia. Onneksi meidän auto oli minun, joten silloin kun hän päätti häipyä paikalta kertomatta, joutui itse ottamaan taksin.

Useammankin kerran hän "unohti" minut baariin, joskus jätti jopa piikkinsä mulle maksettavaksi. Yleensä olin mukana hänen mielikseen sillä juon alkoholia todella harvoin, siinä tunsi itsensä todella kusetetuksi jos äijä oli jo kotona kuorsaamassa, kun itse yritin kohteliaana pitää seuraa hänen kännisille kavereille.

Hänellä oli myös aina tapana lähteä kotoa kertomatta. Monesti pyysin että voisiko edes lähtiessään huutaa ovelta moikat, mutta siitä yleensä seurasi raivokohtaus joten lopulta annoin asian olla. En siis ikinä yrittänyt rajoittaa hänen menojaan millään tavalla. 

Lopulta lähdin kävelemään, mies oli aivan järkyttynyt ja yllättynyt. Yritti vongata minua takaisin parin vuoden ajan vaikka oli jo itsekin uudessa suhteessa. Harmittaa vain etten lähtenyt aikaisemmin, tuhlattua aikaa ei saa takaisin.

Osa on tosiaan kuin samasta kynästä, mutta eivät kaikki.

Vierailija
224/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä kuinka miehiä kiehtoo lukea näitä ja sit loukkaannutaan.

Vierailija
225/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä yritti "opettaa" mua sijoittamissessa. Sille ei ollut vielä selvinnyt että että toimin analyytikkona kv.pankissa:) Lähdin nauraen pois.

Mistä hän olisi sen voinut tietää?

Ei mistään.

Mutta sanoo kai sen järkikin - sinullekin- ettei kannata lähteä opettamaan mitään tuntemattomalle ihmiselle ellei tämä nimenomaan pyydä.

Se on vähän ylimielistä kun ei todellakaan voi tietää mitä se treffikumppani tekee, tietää, osaa...

Vierailija
226/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S.k kirjoitti:

Osa on tosiaan kuin samasta kynästä, mutta eivät kaikki.

Melkoinen pösilö saa olla, jos ei millään suostu tajuamaan eikä ymmärtämään, että näitä testaajia voi olla useampikin sattunut saman ihmisen kohdalle.

Vierailija
227/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaili kovaan äänen miten kiva olisi saada kotona tehtyjä sämpylöitä ja kun päätin yllättää leipomalla niin kiukutteli että ei ollut niitä tosissaan tahtonut, oli vain halunnut nähdä osaanko minä

Käski huoltoasemalla minun tankata ja meni itse kuselle, takasin tultuaan oli lähes vihainen kun auto olikin tankattu että ai sä osasitkin

Kysyi jostain Kalevakorusta että olisiko se kiva ja kun sanoin joo niin alkoi pilkallisesti huutaa, ettei tosiaan osta minulle mitään niin kallista korua

Yhteen muutettuamme saattoi ollessani esim.suihkussa häipyä sanomatta mitään ja kun ihmettelin asiaa raivosi ettei ole minulle tilivelvollinen

Teeskenteli risteilyllä flunssaista ja suuttui kun lähdin kannelle kävelylle, oli kuulemma ollut testi jäänkö hoitamaan häntä hyttiin vai onko bilettäminen minulle tärkeämpää (ja huom. en tosiaan mennyt baariin vaan kannelle käyskentelemään!)

Teeskenteli kaatuvansa  ja menettävänsä tajunsa ja kun soitin ambulanssin suuttui ja sanoi tahtoneensa nähdä vain osaanko tehdä mitään tuollaisessa tilanteessa, kuitenkin avun soittamien oli ollut väärin ja sain pitkään kuulla miten joutui takiani valehtelemaan ensihoitajille

Tuo valekaatuminen oli viimeinen naula arkkuun ja muutin pois, mistä mies meni pois tolaltaan.  Ei nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa.

Vierailija
228/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysi kaveriporukkansa kanssa ulos, ja nämä kaverit olivat kaikki naisia. Halaili ja suuteli tosi intiimisti poskelle näitä, otti syliin. Ja nämä naiset suhtautuivat minuun kuin halpaan makkaraan. Käytännössä olin kuin ilmaa siinä, kun mies liehitteli näitä muita. Lähdin pois, perään tuli heti viesti "Mikäs ***** sulle tuli?". No, tuli järki käteen. En suostunut enää tapaamaan, vaikka intti ja kärtti aikansa. Lopulta tuli kommentti "No mä haluankin sellaisen naisen jolla ei ole noin surkea itsetunto".

Ai niin, tällainen jolla on näitä ns. "kaverityttöjä" (joita panee, mut kun esittelee kaikki akat toisilleen pelkkinä kavereina, niin kukaan akoista ei epäile mitään, jihuu jahuu wihuu wahuu on ne akat niin tyhmiä).

Ai kuinka herkullinen tilanne siitä syntyisikään, kun esittelykierroksen jälkeen kysyisin, kuka heistä on maannut treffikaverini kanssa. :)

Vierailija
229/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi Pringles-purkin, joka oli täynnä kolikoita, kuivaruokakaappiin. Jouduin sitten kerran siirtämään sitä, jotta sain sen takaa otettua hapankorppupaketin, ja mies oli täysin vakuuttunut siitä, että olin varastanut purkista rahaa. Testasi ilmeisesti voiko muhun luottaa. What so ever hän ei ollut laskenut rahojaan, joten sillä tavalla ei voinut asiaa varmistaa vaan riitti, että purkkia oli siirretty.

Hän oli muutenkin vainoharhainen eikä voinut kehenkään luottaa. Meillä ei saanut käydä mun ystäviä tai sukulaisia kylässä hänen ollessaan muualla, koska he kuulemma saattaisivat varastaa jotain jos hän ei ole vahtimassa.

Arvatkaa vaan onko eksä =)

Vierailija
230/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrasti sitä hyvin yleistä negaamista eli yritti koukuttaa minut itseensä alistamalla. Koska olin siihen aikaan erittäin huonoitsetuntoinen, hän onnistuikin pyrkimyksessään. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että tuo negaaminen on ihan yleinen psykologinen alistamiskeino ja pelimiesoppaat suorastaan rohkaisevat siihen. En tosin tiedä, oliko mies lukenut noita oppaita vai oliko hän muuten vain manipuloiva persoona. 

Mies teki mm. seuraavia asioita:

- Haukkui ulkonäköäni. Sanoi minua rumaksi, lihavaksi ja epäsiistiksi. Pyysi minua pukeutumaan ja laittautumaan eri tavalla.

- Kun aloin meikata ja laihduttaa, mies haukkui siitäkin. Väitti, että yritin vikitellä muita miehiä.

- Pilkkasi, haukkui ja arvosteli joka ikistä asiaa elämässäni. Haukkui mm. koulutukseni, kiinnostuksenkohteeni, asuinpaikkani, ammattini, perheeni ym. Kun hän oli saanut haukuttua ulkonäköni viimeistä piirtoa myöten, hän sanoi että polveni ovat rumat (?!)

- Nolasi minut julkisesti

- Levitteli minusta perättömiä juoruja

- Käyttäytyi ahdistavasti ja uhkaavasti, mm. lähetteli jatkuvasti painostavia ja sekopäisiä viestejä joissa välillä haukkui minua, välillä syytteli, välillä puolestaan uhkaili ties millä

- Häiriköi perheenjäseniäni ja tuttujani, kertoili näille henkilökohtaisia asioita minusta ja yritti kääntää muut ihmiset minua vastaan

- Syytti minua juomisestaan ja kaikista elämänsä vaikeuksista

- Arvosteli minua asioista, joita olin tehnyt nuorempana monta vuotta ennen tapaamistamme. Käytti siis kertomiani asioita minua vastaan, vaikka nämä asiat eivät liittyneet häneen mitenkään.

Jne. Lisäksi hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi keksityillä tarinoilla. Jos olin mustasukkainen, kuulemma nalkutin. Jos en ollut mustasukkainen, sekin oli väärin ja hän suuttui. 

Nyt koottuna tämä kaikki kuulostaa ihan hirveältä. Sika on jätetty jo aikapäiviä sitten, mutta hän sai tuhottua minut pahasti. Tapahtumista on vuosia, mutta kärsin seurauksista vieläkin. 

Ei tuossa kyllä ole negaamisesta kyse siinä mielessä kuin niissä oppaissa tarkoitetaan. Toki mikäänhän ei estä jotain kyseisistä oppaista oppinsa ammentavaa ymmärtämään asiaa totaalisen väärin, mutta kumminkin.

Pohjimmiltaan kyse on kuitenkin samasta asiasta: pyritään nujertamaan jo valmiiksi huonoitsetuntoinen ihminen. Ylimielisellä käytöksellä alistaja pyrkii osoittamaan olevansa uhria parempi ihminen ja siten tavoiteltava kumppani. 

Vierailija
231/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasi huumorintajua hävyttömillä vitseillä ja vetosi olevansa turvassa etten sairauden takia voi edes haluta lapsia. Mies kehtasi vielä sanoa että hän pääsee pesälle sairauteni vuoksi. Ei päässyt emmekä tavanneet toiste. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
232/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?

Alapeukuista päätellen naiset eivät testaa koskaan.

Voi pikkusta... miehille oli vastaava oma ketju, mutta jäi niin lyhyeksi ja vähälle huomiolle, että taisi painua jo unhoon.

Vierailija
233/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän salilla joidenkin aloittelijoiden  silmiin ehkä myös itsekin aloittelijalta, vaikka tavoitteellista treeniä pt:n laatimilla ohjelmilla takana vuosikausia. Joskus nimittäin lähden suoraan etätöistä salille enkä jaksaa laittaa kunnon treenitrikoita vaan mulla on kulahtaneet löysät verkkarit ja löysä teknistä materiaalia oleva huppari. Tällä hetkellä olen myös plösön näköinen sillä olen lievällä massakaudella eli syön tarkoituksella vähän yli kulutuksen. Tarkoitus on keväällä 2021 alkaa hallittu dietti, jotta isot ja näyttävät lihakset tulevat löllön alta esiin. Toki (saliharjoitteluun) harjaantunut silmä erottaa , että olen lihaksikas enkä läski mutta monet salilla vasta aloittaneet miehet eivät sitä erota vaan kuvittelevat minun olevan laihduttamista yrittävä aloitteleva pullukka.  

Niinpä saan salilla aika tasaisin väliajoin kuulla salinoviisi-miehiltä pätemistarkoituksessa erilaisia jonninjoutavia neuvoja. Välillä tulee ihan koomisia tilanteita: tein romanialaista maastavetoa (tangolla) ja eiköhän siihen pölähtänyt joku kukkakeppi pätemään, että "teet väärin, tanko pitää käyttää maassa" ja olisi halunnut näyttää, miten pitää tehdä "oikein" ja sanoi vielä, että "aloittelijoiden ei kannata aloittaa maastavedoista vaan voisit tehdä mielummin selkää laitteissa". Olin niin v-ttuuntunut, että mokoma hintelä hyttynen tulee häiritsemään keskittymistäni treeniin, etten tiennyt mitä sanoa. Onneksi vierekkäisellä paikalla treenaava vanhan liiton salimörssäri (mies) oli nähnyt tilanteen ja tuli sanomaan kukkakepille, että kyseessä on kuules maastavedon yksi versio, pirun hyvä liike ja että ei kannata tulla neuvomaan kun ei itse osaa. 

Vierailija
234/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin exän kanssa hetki yhdessä. Hänellä oli työpäivä, itse olin vapaapäivällä. Siivoilin ja odotin ruoan kypsymistä, kun yhtäkkiä ex rynnisti ovesta sisään.

Alkoi huutaa ja raivota, että oli nähnyt jonkun miehen tulleen meiltä. Itse olin täytenä kysymysmerkkinä, koska yksin olin ollut koko päivän.

Haukkui, nimitteli, raivosi ja huusi. Tätä kesti pitkään, kunnes lopulta totesi omahyväisesti, että tämä oli vain testi. Että halusi kuulema testata, käykö täällä joku "salarakas" kun hän on töissä. Että hätäännynkö, silloin olisi olut merkki syyllisyydestäni.

Voi morjens. Pakkasin kamat ja muutin pois aika pian tämän jälkeen.

Vierailija
235/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä niin perseestä. Itse olette lihavia keski-ikäisiä kurttuja, mutta kaikki vaatimukset miehille.

Vierailija
236/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä niin perseestä. Itse olette lihavia keski-ikäisiä kurttuja, mutta kaikki vaatimukset miehille.

Jollekin tuli näköjään yllätyksenä, että nuo ketjussa mainitut omat paskatestimetodit eivät toimikaan....

Vierailija
237/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule muuta mieleen kuln että kerran eräs pyysi mua hitsaamaan yhden sauman puolestaan kun kerran osasin. Ei valittanut lopputuloksesta.

Siis mies kehtasi pyytää naista tekemään jotakin! Mikä sika!

Vierailija
238/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollekin tuli näköjään yllätyksenä, että nuo ketjussa mainitut omat paskatestimetodit eivät toimikaan....

Se taisi löytää itsensä tästä ketjusta.

Vierailija
239/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin olen tajunnut että yksi työkaveri yritti kai pitkään iskeä mua tai jotain (olin parisuhteessa eli en ees noteerannut mitään tällaisia yrityksiä). Ihme kommentteja esim. "ai sulla on ihan kivat siniset silmät. mä kiinnostun vain ruskeasilmäisistä naisista kun mun äidillä on ruskeat silmät." Yks kerta näytti mulle jotain tietokoneeltaan, tyyliin katotko mun cv: n et onko hyvin kirjoitettu ja "vahingossa" tuli näytölle alastonkuvia hänen exästään joka näytti hyvin samannäköiseltä kuin minä. Halus usein opettaa mulle uusia juttuja kuten esim. nyrkkeilyä jota harrasti, ja halus näyttää vyötäröltä kiinnipitäen punnerrustekniikkaa. Aina yritti puhua mulle miten mun hiukset pitäis laittaa et näyttäis hyvältä (mulla on vyötäröpituiset luonnolliset, ois pitänyt laittaa Charlies angels permis). Yritti myös aina saada mut eroamaan miehestäni, huolestunut kaveri verukkeella (mieheni poltteli joskus pilveä), mutta ollaan yhdessä vieläkin. Vuosia myöhemmin silloinen tyttöystävänsä avautui mulle että joskus laittaa hänet pitämään sängyssä vaaleaa peruukkia (tyttis oli tummaverikkö). Sellasia juttuja et yksinään ei mitään ihmeellistä mut kun rupeaa ynnäämään niin vähän kummallista.

Vierailija
240/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tasaisin väliajoin riidan yhteydessä heitti ero kortin pöytään loukkaantui verisesti kun vuokrasin uuden asunnon.... Oletti varmaan että rukoilen häntä takaisin, samainen mies katosi milloin minnekkin autotalliin, kaverin luo, ajelulle ja loukkaantui kun en heti ollut soittamassa perään.. Huoh mikä ihmisiä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän