Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
161/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.

Terveisin Mies

Väitinkö muuta? :D Kiva, että transvihapalstalla muuten validoidaan vaihteeksi transmiehen miehuus.

Vierailija
162/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.

Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.

Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .

Ei sinänsä, kirjoitustyyli ja luonnottoman nopeasti tulevat ala-ja yläpeukut vaan paljastavat trollikampanjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tosi kurja, koska ne treffit meni tosi, tosi, tosi hyvin siihen asti. Meillä oli aivan hillitön jännite ja kemia. Kiehnäsin siinä jo ihan märkänä, kun mies flirttaili estottomasti. Mies siirtyi vastapäiseltä tuolilta samalle sohvalle viereen, laittoi käden reidelle ja huulet kiinni korvaan ja kysyi, että lähtisinkö hänen mukaansa hänen kämpilleen. Sanoin, että vaikka heti. Sain hyvin kylmäkiskoisen katseen häneltä ja toteamuksen "En voi sietää helppoja naisia." Meinasin purskahtaa itkuun siinä. Sanoi vielä, että minussa oli paljon potentiaalia, mutta jatkoa meille ei tulisi. Hitto vie, koko illan ensin kiusasi ja härnäsi. Pitikö sitten ehdottaa!

Jos juttu on totta, oli joko todella pieni penis tai kyvytön.

Vierailija
164/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tosi kurja, koska ne treffit meni tosi, tosi, tosi hyvin siihen asti. Meillä oli aivan hillitön jännite ja kemia. Kiehnäsin siinä jo ihan märkänä, kun mies flirttaili estottomasti. Mies siirtyi vastapäiseltä tuolilta samalle sohvalle viereen, laittoi käden reidelle ja huulet kiinni korvaan ja kysyi, että lähtisinkö hänen mukaansa hänen kämpilleen. Sanoin, että vaikka heti. Sain hyvin kylmäkiskoisen katseen häneltä ja toteamuksen "En voi sietää helppoja naisia." Meinasin purskahtaa itkuun siinä. Sanoi vielä, että minussa oli paljon potentiaalia, mutta jatkoa meille ei tulisi. Hitto vie, koko illan ensin kiusasi ja härnäsi. Pitikö sitten ehdottaa!

Kaappihomo

Olen itse asiassa melko varma siitä, että suuri osa näistä naisten "testaajista" ja negaajista on kaapissa olevia homoja. Itsetunto ja -varmuus eivät vain riitä siihen, että olisivat reilusti omia itsejään vaan sitä särmikkään naistenmiehen imagoa on pakko yrittää pitää pystyssä. Ei ihme, että näillä tyypeillä lyö perseily yli, koska ei kukaan terve ihminen pysty vetämään ihastuneen roolia mikäli vastapuoli on epämiellyttävä. Voisivat kyllä kasvattaa pallit ja siirtyä mielekkäämmille apajille, koska pahimmillaan tuollainen testailu voi jättää "kohteelle" pitkäaikaisia ongelmia ja ahdistusta deittailuun sekä pariutumiseen liittyen.

Vierailija
165/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Mies

Väitinkö muuta? :D Kiva, että transvihapalstalla muuten validoidaan vaihteeksi transmiehen miehuus.

Älä viitsi teeskennellä.

Vierailija
166/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka tekee testejä toisille, on pelkästään vastenmielinen k*sipää, ei muuta.

Vierailija
167/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseli mielipiteitä asioihin ja vastasi näihin mun vastauksiin sitten "oikein" tai "väärin"... Viimeinen kysymys oli "oletko kokeillut anaaliseksiä", johon vastasin rehellisesti kyllä -> "väärin", ja ne treffit oli siinä. Mies häipyi. Jäin ihan kuin puulla päähän lyödyksi siihen istumaan. Soitin kaverille ja sanoin, että nyt oli pakko olla joku piilokamerasketsi. Ei jäänyt ikävä tätä miestä. Ei kyllä ottanut yhteyttäkään enää, eli taisi ihan tosissaan pettyä.

Tämä anaaliseksiin suostumisen testaaminen taitaa olla miesten paskatesti.

Idioottimaista. Kaikki testailijat, jotka haluavat vain löytää toisen heikot kohdat, saisivat jäädä ikuisiksi ajoiksi yksin.

Vierailija
168/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Mies

Älä viitsi teeskennellä.

Teeskennellä mitä?

Vierailija
169/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kauhean paha mutta omituinen. Opiskelin nuorempana taidealaa ja tyylini oli yleensä melko boheemi. Puolituttu mies pyysi minua treffeille ja kertoi etukäteen että haluaa viedä minut lasilliselle erääseen tyylikkääseen drinkkibaariin ja sen jälkeen yökerhoon. Nimet olivat minulle tuntemattomia mutta googlaamalla selvisi, että yökerho oli siihen aikaan julkkisten ja ns. paremman väen suosima paikka.

Pukeuduin treffeille tietenkin tilanteen mukaan. En hylännyt omaa tyyliäni täysin mutta valitsin sellaiset vaatteet ja kampauksen joissa tuntisin oloni mukavaksi enkä pistäisi silmään näissä paikoissa.

Tavatessamme mies kommentoi laukkuani ja sanoi yllättyneensä että minulla on sellainen (ihan tavallinen musta käsilaukku). En kiinnittänyt kommenttiin sen kummempaa huomiota, mutta illan edetessä minusta tuntui että sen sijaan että mies olisi yrittänyt tutustua minuun, hän ikään kuin tarkkaili minua.

Tästä on jo vuosia, enkä muista paljastuiko asia vielä samana iltana vai myöhemmissä keskusteluissa, mutta lopulta minulle selvisi että ilta oli miehen puolelta jonkinlainen testi. Hän oli halunnut nähdä miten reagoin joutuessani tällaisiin paikkoihin, eikä kyse ollut edes siitä että hän testaisi olenko tyttöystävämateriaalia. Hän oli olettanut ulkonäköni perusteella etten olisi tottunut käymään ns. hienoissa paikoissa ja halusi testata miten käyttäydyn kun joudun epämukavuusalueelleni. En toki ollut mikään pintaliitopaikkojen vakiasiakas, mutta kuten kuka tahansa normaali ihminen, osaan pukeutua ja käyttäytyä tilanteen mukaan. En kokenut oloani mitenkään epämukavaksi ellei miehen outoa käytöstä lasketa. Tapailu ei jatkunut pareja treffejä pidemmälle :)

Hyi hitto, mikä tyyppi.

Vierailija
170/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännösteli seksiä (=säästeli itseään muita naisia varten, joita kävi panemassa). Härnäsi minua hyväilemällä ja houkutteli minut antamaan hänelle suuseksiä esileikkinä. Kesken suuseksin hän nostikin housut jalkaansa ja nauroi minulle pilkallisesti.

Mitä v*ttua?!

Vierailija
171/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti saada minut ostamaan hänelle 500 euron rytöauton ja ottamaan siihen vakuutuksen. Oltiin tapailtu puoli vuotta ja hän tapaili koko ajan muita ämmiä, ei halunnut "sillä hetkellä" suhdetta, mutta seksi kyllä kelpasi.

Vierailija
172/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tämä testi, mutta yksi mies jota treffailin, mutta olin jo päättänyt ettei meille varsinaista parisuhdetta koskaan tulisi, kertoi korkanneensa itseään yli 10vuotta nuprempia neitsyitä. Ja nämä naiset olivat siis hädintuskin 16 täyttäneitä. Lievästi alkoi oksettaa ja meni kyllä kaikki fiilikset tästä miehestä. Itse olen siis lähes 35-vuotias, mies minua nuorempi. Jos olisin suhdetta etsinyt niin olisi kyllä aivan kaikki mielenkiinto tyyppiä kohtaan sammunut. Mutta koska meillä hommat toimii sängyssä niin tapaan harvakseltaan että saan sitä läheisyyttä mitä itse kaipaan, mies haikailkoon nuorten perään, ei vaikuta minuun.

Vierailija
173/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅

Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.

Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂

Mikä tampio! Olitteko enää jälkeenpäin yhteydessä? Selittikö mies siis mitenkään ajatuksenjuoksuaan?

Laittoi viestin, että joko kohta olen perillä, "vai pitääkö sittenkin tulla pelastamaan heh heh" , viesti tuli hetkeä ennen kuin hyppäsin kotikaupungissa junasta. Otin asemalaiturilla iloisen selfien (luonnollisesti niin, että kaupungin nimi näkyi kyltissä) ja vastasin, että näin ratkaisin 😅 Perään tuli vielä joku nönnönnööviesti, että suutuin turhasta ja hän halusi kokeilla onko mulla ongelmanratkaisukykyä vai soitanko ja alan anella apua ja pelastusta. Soitin kaverilleni ja kokattiin ilta keskenään, ei menneet herkut matkalla pilalle eikä hukkaan 😁 Yritti vielä sen jälkeen soitella muutamaan otteeseen, en valitettavasti "ehtinyt" ikinä vastata.

Minusta ratkaisit ongelman varsin fiksusti.

Vierailija
174/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.

Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .

Ei sinänsä, [b]kirjoitustyyli[/b] ja luonnottoman nopeasti tulevat ala-ja yläpeukut vaan paljastavat trollikampanjan.

Johtuisikohan ihan vaikka siitä, että näitä testaajia ja kouluttajia on voinut sattua useampikin kohdalle? Itse olen tähän ketjuun useammasta testaajasta kertonut ja eri keisseistä saman henkilön tekemänä.

Vierailija
175/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅

Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.

Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂

Mikä tampio! Olitteko enää jälkeenpäin yhteydessä? Selittikö mies siis mitenkään ajatuksenjuoksuaan?

Laittoi viestin, että joko kohta olen perillä, "vai pitääkö sittenkin tulla pelastamaan heh heh" , viesti tuli hetkeä ennen kuin hyppäsin kotikaupungissa junasta. Otin asemalaiturilla iloisen selfien (luonnollisesti niin, että kaupungin nimi näkyi kyltissä) ja vastasin, että näin ratkaisin 😅 Perään tuli vielä joku nönnönnööviesti, että suutuin turhasta ja hän halusi kokeilla onko mulla ongelmanratkaisukykyä vai soitanko ja alan anella apua ja pelastusta. Soitin kaverilleni ja kokattiin ilta keskenään, ei menneet herkut matkalla pilalle eikä hukkaan 😁 Yritti vielä sen jälkeen soitella muutamaan otteeseen, en valitettavasti "ehtinyt" ikinä vastata.

Minusta ratkaisit ongelman varsin fiksusti.

Ihanko totta?

Vierailija
176/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietteli minua suudelmin ja kosketuksin ja sitten kun innostuin, haukkui nymfoksi. Emme rakastelleet kertaakaan. Ette voi uskoa miten torjuttu ja nöyryytetty olo tuli! Kerran kesken tälläiseen härnäykseen johtaneen leffaillan miehen asunnolla sitten häivyin, menin yksin baariin, iskin miehen ja lähetin tälle härnääjä k-päälle tekstiviestin että  sain just seksiä ja hyvää seksiä olikin, hyvää loppuelämää.

Vierailija
177/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
178/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen sana tämä negaaminen!

Sitä on tehty minullekin. Eräs tyyppi jota näin pari kertaa sanoi "mun molemmat eksät oli kyllä semmosia timmejä".

Jossain muussa yhteydessä myös kysyi painostani "onko sulla joku tavote?" (Tavoite laihtua)

Huomautettakoon että olin itse normaalipainoinen, mies ei.

Ja siis ilmeisesti nämä eksään vertailut oli tarkoitus olla joku testi, että olenko mustasukkainen tai suutunko. Mitä näiden tyyppien päässä liikkuu. Tämmöinen vaikuttaa olevan yleistäkin, mitähän tämmösiä heittävät ukot tuumaisivat jos itse saisivat jotain vastaavia vertailuja tai kommentteja :D

Vierailija
179/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?

Hulluinta mitä nähty, kun aivan ventovieras puhuu tyttökaveristaan noin.  Poistin kavereista, kun joku vihjasi myös hänen olevan epämukava.

Vierailija
180/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen sana tämä negaaminen!

Sitä on tehty minullekin. Eräs tyyppi jota näin pari kertaa sanoi "mun molemmat eksät oli kyllä semmosia timmejä".

Jossain muussa yhteydessä myös kysyi painostani "onko sulla joku tavote?" (Tavoite laihtua)

Huomautettakoon että olin itse normaalipainoinen, mies ei.

Ja siis ilmeisesti nämä eksään vertailut oli tarkoitus olla joku testi, että olenko mustasukkainen tai suutunko. Mitä näiden tyyppien päässä liikkuu. Tämmöinen vaikuttaa olevan yleistäkin, mitähän tämmösiä heittävät ukot tuumaisivat jos itse saisivat jotain vastaavia vertailuja tai kommentteja :D

Hyi hitto mikä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi