Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Laittoi mut keittämään kahvia , no panin yhden teelusikallisen kahvia per kuppi. Tän jälkeen ei oo tarvinnut pööniin koskea : D Sama ruoanlaiton kans , saan kaffeet ja valmiit ruoat nenäni alle , toki muistan kehua ja kiittää kuten kiltit tytöt. Kyllä mies voi olla tyhmä! (huokailee miten oot pärjännyt ennen häntä , huokailen takas huonosti ja hyvin menee).
Ihana sana tuo pööni! En ollut koskaan ennen varmaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi mut keittämään kahvia , no panin yhden teelusikallisen kahvia per kuppi. Tän jälkeen ei oo tarvinnut pööniin koskea : D Sama ruoanlaiton kans , saan kaffeet ja valmiit ruoat nenäni alle , toki muistan kehua ja kiittää kuten kiltit tytöt. Kyllä mies voi olla tyhmä! (huokailee miten oot pärjännyt ennen häntä , huokailen takas huonosti ja hyvin menee).
Ihana sana tuo pööni! En ollut koskaan ennen varmaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miesten logiikkaa tuon eksyttämisen ja suuttumisen, kun nainen sitten jättää, suhteen. Ei kai mies tosissaan kuvittele tapailun jatkuvan enää sen jälkeen kun jättänyt toisen yksin jonnekin metsään tai vieraseen kaupunkiin?!
Nuo eksyttämistä ja testaamista harjoittavat miehet/- naisetkin ovat pahasti luonnehäiriöisiä ja näkevät kumppanin itseään alempiarvoisena. Eihän orjakaan saa jättää isäntäänsä.
Mentiin sienestämään minun autollani ja mies alkoi leikkiä piilosta, siis oikeasti juoksenteli siellä eikä reagoinut mitenkään huuteluihini. No mehän olimme minun autollani joten hyppäsin autooni ja ajoin pois, sinnepä jäi ihmettelemään.
Harrasti sitä hyvin yleistä negaamista eli yritti koukuttaa minut itseensä alistamalla. Koska olin siihen aikaan erittäin huonoitsetuntoinen, hän onnistuikin pyrkimyksessään. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että tuo negaaminen on ihan yleinen psykologinen alistamiskeino ja pelimiesoppaat suorastaan rohkaisevat siihen. En tosin tiedä, oliko mies lukenut noita oppaita vai oliko hän muuten vain manipuloiva persoona.
Mies teki mm. seuraavia asioita:
- Haukkui ulkonäköäni. Sanoi minua rumaksi, lihavaksi ja epäsiistiksi. Pyysi minua pukeutumaan ja laittautumaan eri tavalla.
- Kun aloin meikata ja laihduttaa, mies haukkui siitäkin. Väitti, että yritin vikitellä muita miehiä.
- Pilkkasi, haukkui ja arvosteli joka ikistä asiaa elämässäni. Haukkui mm. koulutukseni, kiinnostuksenkohteeni, asuinpaikkani, ammattini, perheeni ym. Kun hän oli saanut haukuttua ulkonäköni viimeistä piirtoa myöten, hän sanoi että polveni ovat rumat (?!)
- Nolasi minut julkisesti
- Levitteli minusta perättömiä juoruja
- Käyttäytyi ahdistavasti ja uhkaavasti, mm. lähetteli jatkuvasti painostavia ja sekopäisiä viestejä joissa välillä haukkui minua, välillä syytteli, välillä puolestaan uhkaili ties millä
- Häiriköi perheenjäseniäni ja tuttujani, kertoili näille henkilökohtaisia asioita minusta ja yritti kääntää muut ihmiset minua vastaan
- Syytti minua juomisestaan ja kaikista elämänsä vaikeuksista
- Arvosteli minua asioista, joita olin tehnyt nuorempana monta vuotta ennen tapaamistamme. Käytti siis kertomiani asioita minua vastaan, vaikka nämä asiat eivät liittyneet häneen mitenkään.
Jne. Lisäksi hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi keksityillä tarinoilla. Jos olin mustasukkainen, kuulemma nalkutin. Jos en ollut mustasukkainen, sekin oli väärin ja hän suuttui.
Nyt koottuna tämä kaikki kuulostaa ihan hirveältä. Sika on jätetty jo aikapäiviä sitten, mutta hän sai tuhottua minut pahasti. Tapahtumista on vuosia, mutta kärsin seurauksista vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miesten logiikkaa tuon eksyttämisen ja suuttumisen, kun nainen sitten jättää, suhteen. Ei kai mies tosissaan kuvittele tapailun jatkuvan enää sen jälkeen kun jättänyt toisen yksin jonnekin metsään tai vieraseen kaupunkiin?!
Nuo eksyttämistä ja testaamista harjoittavat miehet/- naisetkin ovat pahasti luonnehäiriöisiä ja näkevät kumppanin itseään alempiarvoisena. Eihän orjakaan saa jättää isäntäänsä.
Kyllä. He ovat korkeita kouluttajia, joilla on oikeus tyhmää alamaista opettaa tavoille.
Ovat itse sokeita sille, että se oma toiminta on aivan sairasta ja väärin- he ovat uudelleen ohjelmoinnin tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mentiin sienestämään minun autollani ja mies alkoi leikkiä piilosta, siis oikeasti juoksenteli siellä eikä reagoinut mitenkään huuteluihini. No mehän olimme minun autollani joten hyppäsin autooni ja ajoin pois, sinnepä jäi ihmettelemään.
Mitenkä juttu jatkui, miten mies pääsi pois sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.
Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.
Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .Ei sinänsä, kirjoitustyyli ja luonnottoman nopeasti tulevat ala-ja yläpeukut vaan paljastavat trollikampanjan.
Tietysti voidaan miettiä mikä motiivi tavallisella kirjoittajalla on alapeukuttaa tätäkin viestiä. Lukuisat alapeukut paljastavat asiasisällön todeksi.
Älä lue tätä ketjua, jos myötä loukkaannut kaikkien muiden tuntemattomien miesten puolesta, jotka ovat käyttäytyneet idioottimaisesti.
Ei kyse ole siitä vaan siitä, että trollit pyrkivät pikkuhiljaa vaikuttamaan mielipiteisiin. Ei homma nyt kuitenkaan mene niin, että äkkiä samana päivänä ketjuun ilmestyy lukuisia suomalaisnaisia, joiden miehet ovat pinkoneet pakoon milloin metsästä, milloin kaupan kassalta testaamismielessä.
Vaikuttamaan mielipiteisiin? En minä näistä mitään mielipiteen muokkausta hae. Luen vain, että kappas, tuollaisiakin hulluja on. Jos joku mies on ääliö , en ryhdy ajattelemaan, että kaikki ovat. Nuo testit vaikuttavat jostakin hiton PUA-,oppaasta opituilta .
Vierailija kirjoitti:
Tähän haluaisin kuulla jatkoa, vai olitteko enää yhteyksissä ? :D
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Itsehän tuo mies taisi olla mielestään oikea pyhimys, vaikka suistuikin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä juttu jatkui, miten mies pääsi pois sieltä?
En kuule tiedä eikä edes kiinnosta, ilmoitti vain kotiin päästyään juttumme olevan ohi johon ihmettelin kovasti, että mikä juttu? Se kun oli ollut ohi tasan sillä sekunnilla kun mies oli ruvennut pelleilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.
Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.
Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .Ei sinänsä, kirjoitustyyli ja luonnottoman nopeasti tulevat ala-ja yläpeukut vaan paljastavat trollikampanjan.
Tietysti voidaan miettiä mikä motiivi tavallisella kirjoittajalla on alapeukuttaa tätäkin viestiä. Lukuisat alapeukut paljastavat asiasisällön todeksi.
Älä lue tätä ketjua, jos myötä loukkaannut kaikkien muiden tuntemattomien miesten puolesta, jotka ovat käyttäytyneet idioottimaisesti.
Ei kyse ole siitä vaan siitä, että trollit pyrkivät pikkuhiljaa vaikuttamaan mielipiteisiin. Ei homma nyt kuitenkaan mene niin, että äkkiä samana päivänä ketjuun ilmestyy lukuisia suomalaisnaisia, joiden miehet ovat pinkoneet pakoon milloin metsästä, milloin kaupan kassalta testaamismielessä.
Vaikuttamaan mielipiteisiin? En minä näistä mitään mielipiteen muokkausta hae. Luen vain, että kappas, tuollaisiakin hulluja on. Jos joku mies on ääliö , en ryhdy ajattelemaan, että kaikki ovat. Nuo testit vaikuttavat jostakin hiton PUA-,oppaasta opituilta .
Tämä ketju nyt ei ole sieltä vakavimmasta päästä, mutta luepa nyt vaikka vuosien ajan siitä, kuinka 88 % transnaisista on (muka) parafiilikoita, joilla on sr-tuomio ja katso vaikuttaako se mielipiteisiisi ja miten äänestät.
Pahinta noissa katoamistempuissa on se että' huolestuu toisesta eikä tiedä onko jotain sattunut. Ja eksyttäjä saa lisää kiksejä kun tietää, toisen olevan huolesta suunniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätti yksin kauppakeskukseen.
Mun eksä jätti minut keskelle metsää. Katosi itse jonnekin eikä vastannut huutooni. Löysin onneksi autolle yksikseni. Aiemmin oli lähtenyt kavereiden kanssa istumaan iltaa ja mennyt mökille yöksi, ilmoittamatta kellekään. Minä sitten soittelin ja ajelin kaikki tutut läpi ja kyselin missä on. Palasi kotiin ja sanoi että halusti testata kaipaisinko ja etsisinkö. Siihen loppui testailu ja kaikki muukin. Kysyn vaan että kannattaako tällainen lapsellinen leikki, miehet?
Älä kysy miehiltä, kysy avohoitopotilailta... Kyllä minäkin kuun asennon oikein sattuessa ulista osaan, mutta enpä, perkele, ihmettele valikoivuutta jos tällaisia pipipäitä tulee vastaan. Hyi saatana.
Leila Koo kirjoitti:
Joskus nuorena poikaystävä yritti sanella, mitä puen päälleni kun lähdetään yhdessä ulos. Yksiä kenkiäni varsinkaan ei sietänyt. Sai sitten mennä yksin.
Jos akka yrittää päättää pukeutumisestani, heitän sen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?
Alapeukuista päätellen naiset eivät testaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Faktaahan mies vain kertoi.
Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D
Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa?
Samalla logiikalla mies on helppo, kun yrittää ekoilla treffeillä päästä pöksyihin. En ole koskaan ymmärtänyt tätä, miksi ekoilla treffeillä sänkyyn suostuva nainen olisi jotenkin sen helpompi kuin mieskään. Ja nyt kun tätä tarkemmin mietin, olen ihan mielelläni helppo, jos tekee mieli seksiä. Miksi tehdä asioista niin vaikeita? Jos panettaa, niin pannaan. Jos ei paneta, ei panna. Simpele as that.
Oli mielenkiintoista lukea näistä eksyttäjistä, tuntuu olevan yllättävän yleistä.
Myös minun exälläni oli eksyttäjä taipumuksia. Onneksi meidän auto oli minun, joten silloin kun hän päätti häipyä paikalta kertomatta, joutui itse ottamaan taksin.
Useammankin kerran hän "unohti" minut baariin, joskus jätti jopa piikkinsä mulle maksettavaksi. Yleensä olin mukana hänen mielikseen sillä juon alkoholia todella harvoin, siinä tunsi itsensä todella kusetetuksi jos äijä oli jo kotona kuorsaamassa, kun itse yritin kohteliaana pitää seuraa hänen kännisille kavereille.
Hänellä oli myös aina tapana lähteä kotoa kertomatta. Monesti pyysin että voisiko edes lähtiessään huutaa ovelta moikat, mutta siitä yleensä seurasi raivokohtaus joten lopulta annoin asian olla. En siis ikinä yrittänyt rajoittaa hänen menojaan millään tavalla.
Lopulta lähdin kävelemään, mies oli aivan järkyttynyt ja yllättynyt. Yritti vongata minua takaisin parin vuoden ajan vaikka oli jo itsekin uudessa suhteessa. Harmittaa vain etten lähtenyt aikaisemmin, tuhlattua aikaa ei saa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Harrasti sitä hyvin yleistä negaamista eli yritti koukuttaa minut itseensä alistamalla. Koska olin siihen aikaan erittäin huonoitsetuntoinen, hän onnistuikin pyrkimyksessään. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että tuo negaaminen on ihan yleinen psykologinen alistamiskeino ja pelimiesoppaat suorastaan rohkaisevat siihen. En tosin tiedä, oliko mies lukenut noita oppaita vai oliko hän muuten vain manipuloiva persoona.
Mies teki mm. seuraavia asioita:
- Haukkui ulkonäköäni. Sanoi minua rumaksi, lihavaksi ja epäsiistiksi. Pyysi minua pukeutumaan ja laittautumaan eri tavalla.
- Kun aloin meikata ja laihduttaa, mies haukkui siitäkin. Väitti, että yritin vikitellä muita miehiä.
- Pilkkasi, haukkui ja arvosteli joka ikistä asiaa elämässäni. Haukkui mm. koulutukseni, kiinnostuksenkohteeni, asuinpaikkani, ammattini, perheeni ym. Kun hän oli saanut haukuttua ulkonäköni viimeistä piirtoa myöten, hän sanoi että polveni ovat rumat (?!)
- Nolasi minut julkisesti
- Levitteli minusta perättömiä juoruja
- Käyttäytyi ahdistavasti ja uhkaavasti, mm. lähetteli jatkuvasti painostavia ja sekopäisiä viestejä joissa välillä haukkui minua, välillä syytteli, välillä puolestaan uhkaili ties millä
- Häiriköi perheenjäseniäni ja tuttujani, kertoili näille henkilökohtaisia asioita minusta ja yritti kääntää muut ihmiset minua vastaan
- Syytti minua juomisestaan ja kaikista elämänsä vaikeuksista
- Arvosteli minua asioista, joita olin tehnyt nuorempana monta vuotta ennen tapaamistamme. Käytti siis kertomiani asioita minua vastaan, vaikka nämä asiat eivät liittyneet häneen mitenkään.
Jne. Lisäksi hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi keksityillä tarinoilla. Jos olin mustasukkainen, kuulemma nalkutin. Jos en ollut mustasukkainen, sekin oli väärin ja hän suuttui.
Nyt koottuna tämä kaikki kuulostaa ihan hirveältä. Sika on jätetty jo aikapäiviä sitten, mutta hän sai tuhottua minut pahasti. Tapahtumista on vuosia, mutta kärsin seurauksista vieläkin.
Ei tuossa kyllä ole negaamisesta kyse siinä mielessä kuin niissä oppaissa tarkoitetaan. Toki mikäänhän ei estä jotain kyseisistä oppaista oppinsa ammentavaa ymmärtämään asiaa totaalisen väärin, mutta kumminkin.
- Laittoi yökerhossa kaverinsa hakemaan minut tanssimaan ja huusi kurkku suorana huo""aa kun suostuin
- Jätti minut ruokaostosten kanssa Lidliin ja raivosi kun menin taksilla omaan kotiini niiden ruokien kanssa, minun olisi pitänyt ymmärtää tulla bussilla hänen luokseen ja tehdä meille ruokaa
- Juoksi ruotsinlaivalla minua karkuun ja kotimatkalla tuli bussissa raivoamaan, kun en lähtenyt leikkiin mukaan vaan tein rauhassa ostoksia ja kävin syömässä
En ymmärrä miten katselin tuota menoa vuoden ennenkuin tajusin erota.