Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
141/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on kyllä niin täynnä miesvihaa että oikein pahaa tekee. Oletteko naiset kuullet sellaisesta kuin "mennä itseensä" se tarkoittaa sitä että osaat katsoa itseäsi rehellisesti etkä aina ole syyttämässä jotakuta muuta tahoa. Ette te naiset ole ollenkaan niin puhtoisia kuin täällä annatte olettaa, mies on teille usein eräänlainen "likasanko" johon purkaa elämän pettymykset sekä henkilökohtainen paha olo. Mitä naisten kanssa olen ollut tekemisissä niin kyllä sieltä ne todelliset testaajat ja vihjailijat löytyy.

Uliuliuli.

Jos mies kutsuu naisen satojen kilometrien päähän kotiinsa kylään ja jättää ilmoittamatta yksin täysin tuntemattomaan paikkaan keskelle puistoa tai kaupan kassalle, niin mitä se naisen peiliin katsominen auttaa?

Tai yrittää saada mustasukkaiseksi heti ensi tapaamisella säätämällä muiden kanssa?

Selitätkö?

Vierailija
142/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅

Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.

Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂

Mikä tampio! Olitteko enää jälkeenpäin yhteydessä? Selittikö mies siis mitenkään ajatuksenjuoksuaan?

Laittoi viestin, että joko kohta olen perillä, "vai pitääkö sittenkin tulla pelastamaan heh heh" , viesti tuli hetkeä ennen kuin hyppäsin kotikaupungissa junasta. Otin asemalaiturilla iloisen selfien (luonnollisesti niin, että kaupungin nimi näkyi kyltissä) ja vastasin, että näin ratkaisin 😅 Perään tuli vielä joku nönnönnööviesti, että suutuin turhasta ja hän halusi kokeilla onko mulla ongelmanratkaisukykyä vai soitanko ja alan anella apua ja pelastusta. Soitin kaverilleni ja kokattiin ilta keskenään, ei menneet herkut matkalla pilalle eikä hukkaan 😁 Yritti vielä sen jälkeen soitella muutamaan otteeseen, en valitettavasti "ehtinyt" ikinä vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin opiskeluaikoina mukavalta vaikuttaneen kundin, ja lähdettiin vähän pidemmän matkan päähän uimaan. Mulla ei ollut ajokorttia, joten mies ajoi. Matka meni rattoisasti, kuunneltiin musiikkia ja juteltiin.

Motarilla mies nosti kädet irti ratista ja sanoi, että ”Nyt sun täytyy ajaa.” En ottanut ratista kiinni, sillä en todellakaan osannut ajaa. Hetken mietin, että aikookohan se hullu tapattaa meidät molemmat, mutta onneksi tämä mulkero tarttui rattiin.

Jäi uimiset väliin. Mies heitti mut takaisin himaan, ja laittoi heti viestiä perään, että lompakkon jäi mun luo. Heitin lompakon ikkunasta ulos.

Vierailija
144/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaajia on osunut kohdalle yllättävän paljon. Monilla nuorilla ja vanhemillakin miehillä on ollut todella vahva kuvitelma, että kaikki naiset etsivät vain vakavaa parisuhdetta ja ovat heti valmiita naimisiin. Vahva yleistys, että kaikki ovat seurustelukeskeisiä. Itse olen aina ollut sillä tavalla hitaasti lämpiävä, että olen mieluusti viettänyt aikaa ja ollut intiimistikin sellaisen ihmisen kanssa, kenen seurassa viihdyn ja olen ihastunut. En kuitenkaan ole sellainen, joka rakastuisi helposti tai olisi milloinkaan halunnut edetä nopeasti ja suunnitelmallisesti. Pikemminkin päivä kerrallaan ja molempien fiiliksiä kunnioittaen.

Tältä pohjalta olen sitten saanut omituisia jankaajia, miten ”en halua mitään vakavaa, kuten sinä”. ”Olet vaimomateriaalia, mutta en halua vielä naimisiin.” Jne. Ei mitenkään mennyt jakeluun, että a) en halua minäkään heti vakavaa ja b) voi sanoa ihan suoraan jos ei kiinnosta, en mene rikki ja maailmassa on miljardeja muita ihmisiä. Tähän on liittynyt tätä testailua. Kuumaa ja kylmää vuorotellen. Ensin ollaan niin ihastuneita ja lässytetään kaikkea ja seuraavan kerran ei vastata puhelimeen tai pidetään tapailussa mykkää taukoa tai tavatessa kerrotaan miten käy treffeillä muidenkin kanssa koska emme seurustele. Ei siinä mitään. Saa käydä treffeillä ja elää elämäänsä, mutta miksi kuvittelee että siedän tällaista epäkunnioittavaa käytöstä, jossa kadotaan kuin pieru saharaan ja sitten viikkojen päästä otetaan yhteyttä kuin ei mitään kummallista olisi tapahtunut? Sitten nämä samat tyypit ovat olleet huonona, kun olenkin myös jatkanut deittailua jne.

Sama muuten myös tuon seksin kanssa. Se, että harrastaa helposti seksiä muutaman ihmisen kanssa, josta aidosti pitää, ei tarkoita että jakaa kaikille. Muutama tällainen mies on tosissaan ollut yllättynyt, että kumppanieni lukumäärä on yksinumeroinen koska olen niin seksuaalinen nainen, että olivat ajatelleet minulla olleen satoja kumppaneita. Aivan outo ajatuskuvio tuokin. Omalla kohdallani hyvin monen asian täytyy osua kohdalleen, että haluan harrastaa seksiä juuri kyseisen ihmisen kanssa. Kaksi huonoa kokemusta on, joista otin nopeasti opikseni, etten todellakaan ole ihminen joka voi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Lisäksi joskus käy niinkin että tuntee ensin voimakasta vetoa johonkin ja sitten hän sanoo tai tekee yhden pienen mutta jollain tavalla ratkaisevan virheen, niin vetovoima katoaa. Kaikki ei ole aina itsestäänselvää.

Vierailija
145/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseli mielipiteitä asioihin ja vastasi näihin mun vastauksiin sitten "oikein" tai "väärin"... Viimeinen kysymys oli "oletko kokeillut anaaliseksiä", johon vastasin rehellisesti kyllä -> "väärin", ja ne treffit oli siinä. Mies häipyi. Jäin ihan kuin puulla päähän lyödyksi siihen istumaan. Soitin kaverille ja sanoin, että nyt oli pakko olla joku piilokamerasketsi. Ei jäänyt ikävä tätä miestä. Ei kyllä ottanut yhteyttäkään enää, eli taisi ihan tosissaan pettyä.

Vierailija
146/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseli mielipiteitä asioihin ja vastasi näihin mun vastauksiin sitten "oikein" tai "väärin"... Viimeinen kysymys oli "oletko kokeillut anaaliseksiä", johon vastasin rehellisesti kyllä -> "väärin", ja ne treffit oli siinä. Mies häipyi. Jäin ihan kuin puulla päähän lyödyksi siihen istumaan. Soitin kaverille ja sanoin, että nyt oli pakko olla joku piilokamerasketsi. Ei jäänyt ikävä tätä miestä. Ei kyllä ottanut yhteyttäkään enää, eli taisi ihan tosissaan pettyä.

:D näistähän sais hyviä sketsihahmoja. Ikuisten poikamiesten parinhakukurssit käyty...

Vierailija
147/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä anaaliseksiin suostumisen testaaminen taitaa olla miesten paskatesti.

Vierailija
148/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi että punnitsen itseni hänen nähtensä, painan  57kg normipainoinen,eikä painon numero merkitse minulle mitään. Kuitenkin vaativa sävy pisti minut heti varpailleen enkä suostunut. Kiristi ja vaati kunnes lähdin hänen kämpältään kannat paukkuen. Jos olisi tajunnut olla olematta tirehtööri pelle olisin suostunutkin koska itse painoon minulla ei ole mitään tunnesidettä. Yksinkertainen tyyppi :D

Vierailija
149/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tosi kurja, koska ne treffit meni tosi, tosi, tosi hyvin siihen asti. Meillä oli aivan hillitön jännite ja kemia. Kiehnäsin siinä jo ihan märkänä, kun mies flirttaili estottomasti. Mies siirtyi vastapäiseltä tuolilta samalle sohvalle viereen, laittoi käden reidelle ja huulet kiinni korvaan ja kysyi, että lähtisinkö hänen mukaansa hänen kämpilleen. Sanoin, että vaikka heti. Sain hyvin kylmäkiskoisen katseen häneltä ja toteamuksen "En voi sietää helppoja naisia." Meinasin purskahtaa itkuun siinä. Sanoi vielä, että minussa oli paljon potentiaalia, mutta jatkoa meille ei tulisi. Hitto vie, koko illan ensin kiusasi ja härnäsi. Pitikö sitten ehdottaa!

Vierailija
150/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.

Vierailija
151/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä suurin osa on keksittyjä ja sitten sama ihminen, aloittaja, heittää väliin kauhisteluja ja uhriutuvia toteamuksia siitä, kuinka naisen elämä on aina ollut ah, niin rankkaa.

Terveisin Mies

Vierailija
152/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kauhean paha mutta omituinen. Opiskelin nuorempana taidealaa ja tyylini oli yleensä melko boheemi. Puolituttu mies pyysi minua treffeille ja kertoi etukäteen että haluaa viedä minut lasilliselle erääseen tyylikkääseen drinkkibaariin ja sen jälkeen yökerhoon. Nimet olivat minulle tuntemattomia mutta googlaamalla selvisi, että yökerho oli siihen aikaan julkkisten ja ns. paremman väen suosima paikka.

Pukeuduin treffeille tietenkin tilanteen mukaan. En hylännyt omaa tyyliäni täysin mutta valitsin sellaiset vaatteet ja kampauksen joissa tuntisin oloni mukavaksi enkä pistäisi silmään näissä paikoissa.

Tavatessamme mies kommentoi laukkuani ja sanoi yllättyneensä että minulla on sellainen (ihan tavallinen musta käsilaukku). En kiinnittänyt kommenttiin sen kummempaa huomiota, mutta illan edetessä minusta tuntui että sen sijaan että mies olisi yrittänyt tutustua minuun, hän ikään kuin tarkkaili minua.

Tästä on jo vuosia, enkä muista paljastuiko asia vielä samana iltana vai myöhemmissä keskusteluissa, mutta lopulta minulle selvisi että ilta oli miehen puolelta jonkinlainen testi. Hän oli halunnut nähdä miten reagoin joutuessani tällaisiin paikkoihin, eikä kyse ollut edes siitä että hän testaisi olenko tyttöystävämateriaalia. Hän oli olettanut ulkonäköni perusteella etten olisi tottunut käymään ns. hienoissa paikoissa ja halusi testata miten käyttäydyn kun joudun epämukavuusalueelleni. En toki ollut mikään pintaliitopaikkojen vakiasiakas, mutta kuten kuka tahansa normaali ihminen, osaan pukeutua ja käyttäytyä tilanteen mukaan. En kokenut oloani mitenkään epämukavaksi ellei miehen outoa käytöstä lasketa. Tapailu ei jatkunut pareja treffejä pidemmälle :)

Hyi. Siis mitä ihmettä 🙄 Selittikö mies mitenkään ajatteluaan enempää ja mikä ihmeen pointti tuossa oli? Ihan sairasta.

Ei selittänyt. Olimme molemmat reilu parikymppisiä mutta mies oli vähän sellainen pappa betalar -henkinen ja erittäin hyväpalkkaisessa työssä. Tuloni olivat silloin tosiaan paljon hänen tulojaan matalammat, mutta mies tuntui ajattelevan että olemme sen vuoksi muillakin tavoilla ihan eri maailmoista. Muistan, että hän teki aika suuren numeron siitä ettei halua tehdä suurta numeroa rahoistaan ja olin vähän kiusaantunut luottokorttien levittelystä baaritiskillä.

Jossain vaiheessa kävi mielessä että olin valikoitunut treffikumppaniksikin sen takia että mies oletti että olen jollain tavalla huono-osainen tai sivistymätön, mutta voi olla että tämä menee jo vähän ylitulkinnan puolelle.

Vierailija
153/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasi kaverinsa kanssa minun luotettavuutta ja sitoutumista, laittoi kaverinsa lähettämään minulle kamupyynnön sekä flirttailevia viestejä (en ollut tavannut tätä kaveria koskaan). En tietenkään alkanut mihinkään, mutta kun tämä asia selvisi että tämä oli testi, niin lopetin suhteen.

Vierailija
154/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅

Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.

Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂

Apua! :D Olisi ollut kiva laittaa tällaiselle perään vielä viestiä että kiitos normaalin järjenjuoksuni tiedän olla tuhlaamatta enempää aikaa sinuun :D

Vierailija
155/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tosi kurja, koska ne treffit meni tosi, tosi, tosi hyvin siihen asti. Meillä oli aivan hillitön jännite ja kemia. Kiehnäsin siinä jo ihan märkänä, kun mies flirttaili estottomasti. Mies siirtyi vastapäiseltä tuolilta samalle sohvalle viereen, laittoi käden reidelle ja huulet kiinni korvaan ja kysyi, että lähtisinkö hänen mukaansa hänen kämpilleen. Sanoin, että vaikka heti. Sain hyvin kylmäkiskoisen katseen häneltä ja toteamuksen "En voi sietää helppoja naisia." Meinasin purskahtaa itkuun siinä. Sanoi vielä, että minussa oli paljon potentiaalia, mutta jatkoa meille ei tulisi. Hitto vie, koko illan ensin kiusasi ja härnäsi. Pitikö sitten ehdottaa!

Kaappihomo

Vierailija
156/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on varmaan joidenkin miesten vaikea uskoa millaisia uunoja oman sukupuolen joukossa on.

Ehkäpä tämä selittää teille ,miksi naiset ovat niin " nirsoja" .

Vierailija
157/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomo

Pakko olla. Ei yksikään normaali mies sanoisi noin tuossa tilanteessa. Kaappihomo tai joku sosiopaatti (olipas kamalaa rinnastaa nämä kaksi D:)

Vierailija
158/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
159/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti puuttua meikkaamiseeni.

Vierailija
160/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei mitenkään. Voi olla että jotkut typeryydet ovatkin olleet testejä, en ole jäänyt kysymään. Kenkää tulee idiooteille joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme