Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
121/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅

Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.

Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂

Mikä tampio! Olitteko enää jälkeenpäin yhteydessä? Selittikö mies siis mitenkään ajatuksenjuoksuaan?

Vierailija
122/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅

Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.

Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂

Ahhahhaa mikä urvelo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! En voi käsittää mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka testailee ja varsinkin tuo, että kutsuu kylään ja kassalla häipyy - testi löydätkö kauppakassien kanssa hänen kotiinsa. Ilmeisesti mies oli myös pihi tai rahaton sinä hetkenä.

Miten se jälkipeli meni, kysyikö hän missä olet vai eikö kumpikaan ollut missään yhteydessä enää kun hyppäsit junaan?

Vierailija
124/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kauhean paha mutta omituinen. Opiskelin nuorempana taidealaa ja tyylini oli yleensä melko boheemi. Puolituttu mies pyysi minua treffeille ja kertoi etukäteen että haluaa viedä minut lasilliselle erääseen tyylikkääseen drinkkibaariin ja sen jälkeen yökerhoon. Nimet olivat minulle tuntemattomia mutta googlaamalla selvisi, että yökerho oli siihen aikaan julkkisten ja ns. paremman väen suosima paikka.

Pukeuduin treffeille tietenkin tilanteen mukaan. En hylännyt omaa tyyliäni täysin mutta valitsin sellaiset vaatteet ja kampauksen joissa tuntisin oloni mukavaksi enkä pistäisi silmään näissä paikoissa.

Tavatessamme mies kommentoi laukkuani ja sanoi yllättyneensä että minulla on sellainen (ihan tavallinen musta käsilaukku). En kiinnittänyt kommenttiin sen kummempaa huomiota, mutta illan edetessä minusta tuntui että sen sijaan että mies olisi yrittänyt tutustua minuun, hän ikään kuin tarkkaili minua.

Tästä on jo vuosia, enkä muista paljastuiko asia vielä samana iltana vai myöhemmissä keskusteluissa, mutta lopulta minulle selvisi että ilta oli miehen puolelta jonkinlainen testi. Hän oli halunnut nähdä miten reagoin joutuessani tällaisiin paikkoihin, eikä kyse ollut edes siitä että hän testaisi olenko tyttöystävämateriaalia. Hän oli olettanut ulkonäköni perusteella etten olisi tottunut käymään ns. hienoissa paikoissa ja halusi testata miten käyttäydyn kun joudun epämukavuusalueelleni. En toki ollut mikään pintaliitopaikkojen vakiasiakas, mutta kuten kuka tahansa normaali ihminen, osaan pukeutua ja käyttäytyä tilanteen mukaan. En kokenut oloani mitenkään epämukavaksi ellei miehen outoa käytöstä lasketa. Tapailu ei jatkunut pareja treffejä pidemmälle :)

Vierailija
125/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli tosi neuroottinen jaloistaan, sukistaan, niiden pesusta ja siitä, haiseeko ne pahalta. Pyysi vähän väliä haistamaan jalkojaan ja kertomaan, onko jalkahiki tavallista pahemman hajuinen sinä päivänä. Tärkeää oli myös se, että kun pesin pyykkiä, kaikki sen sukat piti pestä kerralla eikä koneeseen saanut laittaa muita vaatteita. Kun kone oli pessyt sukat (ne oli kaikki sellaisia pitkiä urheilusukkia), ne kaikki piti asetella pyykkitelineen päälle pinoon, sitten piti ottaa sukanvarsista kiinni ja heiluttaa niitä olkapään yli. Eikä vain yhden vaan vuorotellen vasemman, sitten oikean, sitten vasemman yli jne. Vähän niin kuin olisin käyttänyt saunavihtaa.

Naurahdin mielikuvalle 🤣

Vierailija
126/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin myös tällaista ällöttävä testailijaa.

Alkoi ensin negaamisella ulkonäöstäni, sitten hienovaraista uhkailua (jos et ole kiltisti saat lähteä), mikäli kommentoin esim. olisi hauskaa katsoa uutiset, kyi mies alanko jo komennella, jne..

No eipä ollut ennen tuollaista tullut vastaan. Aika hiljaa ja kiltisti tossa olisikin saanut olla..

Vierailija
127/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapailin aikanani eksyttäjää! Onpas näitä tällaisia paljon :D

Kerta nro 1. oli kun olimme kauppakeskuksessa. Mies ilmoitti käyvänsä vessassa. Minä jäin ostoskärryjen kanssa (täynnä ruokakasseja, miehen omia ostoksia) penkeille odottamaan. Kului ehkä 20-30 min ja ajattelin jo että ehkä hänellä on vatsavaivoja tms. Lopulta pyysin myyjää vahtimaan ostoksia hetken ja menin katsomaan mihin hän jäi. Ei jälkeäkään. Soitin hänelle ja hän sanoi lähteneensä kotiin ja että minun pitäisi kyllä "tietää mitä tehdä" Ilmoitin että hänen ostoksensa ovat kassalla X, hakee pois jos haluaa, minä lähden kotiin.

Jostain syystä tämä tyyppi sai minut suostuteltua tapaamaan häntä vielä kerran. Lähdimme suurehkolle ulkoilualueelle kävelylle. Söimme eväitä ja jäin viltille odottamaan kun tyyppi ilmoitti käyvänsä kusella. Meni näkökentän ulottumattomiin ja taas kesti ja kesti. Ei vastannut puhelimeen. Lähdin yksin tallustamaan kotiin ja reitin varrelta näin eräästä pusikosta hänen saappaansa kärjet. Siellä hän kyykki. Huusin häntä jolloin nousi vahingoniloinen ilme naamallaan puskasta ja sanoi "jos et sä olis löytänyt mua, tää meidän  juttu olis ollut tässä" Vastasin että kyllä se nyt tässä oli, älä ota enää yhteyttä :D Ja ei ollut mikään 5-vuotias kuten käytöksestä olisi voinut päätellä vaan melkein nelikymppinen äijä.

Vierailija
128/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kauhean paha mutta omituinen. Opiskelin nuorempana taidealaa ja tyylini oli yleensä melko boheemi. Puolituttu mies pyysi minua treffeille ja kertoi etukäteen että haluaa viedä minut lasilliselle erääseen tyylikkääseen drinkkibaariin ja sen jälkeen yökerhoon. Nimet olivat minulle tuntemattomia mutta googlaamalla selvisi, että yökerho oli siihen aikaan julkkisten ja ns. paremman väen suosima paikka.

Pukeuduin treffeille tietenkin tilanteen mukaan. En hylännyt omaa tyyliäni täysin mutta valitsin sellaiset vaatteet ja kampauksen joissa tuntisin oloni mukavaksi enkä pistäisi silmään näissä paikoissa.

Tavatessamme mies kommentoi laukkuani ja sanoi yllättyneensä että minulla on sellainen (ihan tavallinen musta käsilaukku). En kiinnittänyt kommenttiin sen kummempaa huomiota, mutta illan edetessä minusta tuntui että sen sijaan että mies olisi yrittänyt tutustua minuun, hän ikään kuin tarkkaili minua.

Tästä on jo vuosia, enkä muista paljastuiko asia vielä samana iltana vai myöhemmissä keskusteluissa, mutta lopulta minulle selvisi että ilta oli miehen puolelta jonkinlainen testi. Hän oli halunnut nähdä miten reagoin joutuessani tällaisiin paikkoihin, eikä kyse ollut edes siitä että hän testaisi olenko tyttöystävämateriaalia. Hän oli olettanut ulkonäköni perusteella etten olisi tottunut käymään ns. hienoissa paikoissa ja halusi testata miten käyttäydyn kun joudun epämukavuusalueelleni. En toki ollut mikään pintaliitopaikkojen vakiasiakas, mutta kuten kuka tahansa normaali ihminen, osaan pukeutua ja käyttäytyä tilanteen mukaan. En kokenut oloani mitenkään epämukavaksi ellei miehen outoa käytöstä lasketa. Tapailu ei jatkunut pareja treffejä pidemmälle :)

Hyi. Siis mitä ihmettä 🙄 Selittikö mies mitenkään ajatteluaan enempää ja mikä ihmeen pointti tuossa oli? Ihan sairasta.

Vierailija
129/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta nro 1. oli kun olimme kauppakeskuksessa. Mies ilmoitti käyvänsä vessassa. Minä jäin ostoskärryjen kanssa (täynnä ruokakasseja, miehen omia ostoksia) penkeille odottamaan. Kului ehkä 20-30 min ja ajattelin jo että ehkä hänellä on vatsavaivoja tms. Lopulta pyysin myyjää vahtimaan ostoksia hetken ja menin katsomaan mihin hän jäi. Ei jälkeäkään. Soitin hänelle ja hän sanoi lähteneensä kotiin ja että minun pitäisi kyllä "tietää mitä tehdä" Ilmoitin että hänen ostoksensa ovat kassalla X, hakee pois jos haluaa, minä lähden kotiin.

Jostain syystä tämä tyyppi sai minut suostuteltua tapaamaan häntä vielä kerran. Lähdimme suurehkolle ulkoilualueelle kävelylle. Söimme eväitä ja jäin viltille odottamaan kun tyyppi ilmoitti käyvänsä kusella. Meni näkökentän ulottumattomiin ja taas kesti ja kesti. Ei vastannut puhelimeen. Lähdin yksin tallustamaan kotiin ja reitin varrelta näin eräästä pusikosta hänen saappaansa kärjet. Siellä hän kyykki. Huusin häntä jolloin nousi vahingoniloinen ilme naamallaan puskasta ja sanoi "jos et sä olis löytänyt mua, tää meidän  juttu olis ollut tässä" Vastasin että kyllä se nyt tässä oli, älä ota enää yhteyttä :D Ja ei ollut mikään 5-vuotias kuten käytöksestä olisi voinut päätellä vaan melkein nelikymppinen äijä.

Ja tämäkin! Ihan kuin.luelisairaslasta karannut tämäkin mies. Ei voi ymmärtää!

Vierailija
130/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaita juttuja kyllä.. Varsinkin nuo eksyttäjät.

Ajatelkaa 100 vuotta sitten, jonkun tämmöisen toopen kanssa oli naimisissa MONI!

Kyllä naisen elämä on ollut historian alkuhämäristä saakka ankaraa!!

Vierailija
131/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä raivosi että kyllä naisetkin kouluttavat ja testaavat.

Juu, kerran testasin haluaako tapailemani mies tavata vaikka minulla on menkat. Ei halunnut. Ilmoitti "parempi että siirretään :)"

Jeppistä jee.

Vierailija
132/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei testailla. Eikä kouluteta. Minä osaan käyttäytyä. Ja odotan sitä myös mieheltä.

Vierailija
133/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkin! Ihan kuin.luelisairaslasta karannut tämäkin mies. Ei voi ymmärtää!

Piti siis lukea: kuin mielisairaalasta karannut.

Onneksi kukaan teistä ei kuitenkaan ole yhdessä näiden hullujen kanssa.

Vierailija
134/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika kesy, mutta kerron kuitenkin.

Mies vei minut ensimmäisillä treffeillä laadukkaaseen (= kalliiseen) kahvilaan, jossa oli pöytiintarjoilu. Tarjoilijan kysyessä, tuleeko lasku yhteen vai erikseen, vastasin että laita erikseen. Oikeastaan mielestäni käytöstapoihin kuuluu, että jos toinen valitsee poikkeuksellisen kalliin treffipaikan tietäen, että toinen on opiskelija, niin hänen olisi kohteliasta ne kahvit maksaa, kun itsellä on säännöllinen kuukausipalkka. Tyyliini ei kuitenkaan kuulu alentua huonokäytöksisen ihmisen tasolle, joten maksoin omani, koska olisi yhtä lailla huonoa käytöstä pitää itsestäänselvyytenä, että toinen maksaa.

Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti voitonriemuisena, että jos en olisi tarjoutunut maksamaan osuuttani, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan. 

En tavannut tätä miestä uudestaan.

Vierailija
135/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vei minut ensimmäisillä treffeillä laadukkaaseen (= kalliiseen) kahvilaan, jossa oli pöytiintarjoilu. Tarjoilijan kysyessä, tuleeko lasku yhteen vai erikseen, vastasin että laita erikseen. Oikeastaan mielestäni käytöstapoihin kuuluu, että jos toinen valitsee poikkeuksellisen kalliin treffipaikan tietäen, että toinen on opiskelija, niin hänen olisi kohteliasta ne kahvit maksaa, kun itsellä on säännöllinen kuukausipalkka. Tyyliini ei kuitenkaan kuulu alentua huonokäytöksisen ihmisen tasolle, joten maksoin omani, koska olisi yhtä lailla huonoa käytöstä pitää itsestäänselvyytenä, että toinen maksaa.

Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti voitonriemuisena, että jos en olisi tarjoutunut maksamaan osuuttani, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan. 

En tavannut tätä miestä uudestaan.[/quot

Uskomaton törppö :D

Vierailija
136/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihimies hykerteli varmaan mielessään, ettei tarvitse edes kahvia maksaa, vaan saa kohta ilmaiseksi seksiä.

Vierailija
137/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli varmaan sellainen mieslapsi vai mitähän tyydytystä tuollaisesta piilossa lymyilystä joku saa? Olikohan jonkin sortin tirkistelijä/voyeuristi?

Vierailija
138/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita juttuja 😬

Vierailija
139/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?

Tuskin toimii Suomessa, kun monella on niin heikko itsetunto.

Heikkoitsetuntoisiin naisiin nimenomaan toimii.

Just näin. Ne joilla on hyvä itsetunto, ei lankea tähän, vaan siirtyy suosiolla eteenpäin ja jättää negaajan taakseen.

Itsetuntokin joo mutta toinen puoli on se että monissa muissa kulttuureissa naiset ovat tottuneet saamaan miehiltä jatkuvasti kehuja ja positiivista huomiota,  jolloin hienovarainen negaaminen saattaa jopa auttaa erottumaan massasta.

Sitten kun taas Suomessa ne kohteliaisuudet jää tyypillisesti kolmen aikaan baaritiskillä soperrettuun "oot kyllä pantavan näkönen ämmä"-kommenttiin niin se ei paljon auta että perään vielä haukutaan huoraksi.

Noin yleisesti nämä palstalla esitetyt esimerkit negaamisesta on kyllä niin luokattomia, että ei ihme jos ei noilla kundeilla flaksi käy. Toisaalta tulee mieleen että ehkäpä naiset eivät hienovaraisempaa negaamista oikein rekisteröikään kun kaikki esimerkit ovat niin äärimmäisiä.

Vierailija
140/639 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihimies hykerteli varmaan mielessään, ettei tarvitse edes kahvia maksaa, vaan saa kohta ilmaiseksi seksiä.

Ai niin, sama mies muuten yritti myös kouluttaa minua noilla samoilla treffeillä! Kahvilasta lähdettyämme hän vei minut autolla "katselemaan maisemia", ja yllättäen päädyimmekin ihan hänen kotikulmilleen. Hän ehdotti että voisi esitellä minulle asuntoaan. Kieltäydyin ja pyysin (ja sain) kyydin kotiin. Parkkipaikalla mies ilmoitti, että hänellä on sellainen sääntö että vaikka ensimmäisillä treffeillä olisi kuinka vähän kiinnostusta tahansa, niin vähintään kaksi kertaa on kuitenkin aina tavattava. 

Kerroin miehelle, että minullapa puolestaan ei ole tuollaista sääntöä, ja en halua tavata uudestaan. Enkä jäänyt kuuntelemaan vasta-argumentteja, joita oli jo tulossa miehen suusta ulos, vaan poistuin autosta.

t. Sama