Järjestyykö aina asiat lopulta?
Kommentit (23)
Järjestyy joko huvin tai huonosti .
EI sinun pitäisi tehdä asialle jotain korjaaksesi tilanteen.
Ei järjesty. Tuska on uskollinen vieraamme. Jos jokin voi mennä pieleen, se menee.
Jos ihminen ottaa oman elämänsä ohjat käsiinsä ja tekee asioille jotain, ne voivat alkaa järjestymään olosuhteiden puitteissa. Tottakai satunnaiset tekijät vaikuttavat. Olennaista on ottaa vastuu omasta elämästään ja lopettaa kuvitelmat jostain "järjestymisestä" ikään kuin itsestään.
Asiat menevät eteenpäin aina jollakin tavalla, ei välttämättä miten itse haluaa.
Järjestyy, mutta lopputulos ei välttämättä mielytä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ottaa oman elämänsä ohjat käsiinsä ja tekee asioille jotain, ne voivat alkaa järjestymään olosuhteiden puitteissa. Tottakai satunnaiset tekijät vaikuttavat. Olennaista on ottaa vastuu omasta elämästään ja lopettaa kuvitelmat jostain "järjestymisestä" ikään kuin itsestään.
Älä puhu olosuhteiden puitteista
Vierailija kirjoitti:
Asiat menevät eteenpäin aina jollakin tavalla, ei välttämättä miten itse haluaa.
Onko sun ymmärryksessä jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Hymyile. Huomenna on huonommin.
Idiootti
Minä inhoon niin näitä sanontoja. VMP
Asiat järjestyvät aina jollain tapaa. Yleensä hyvin tai ainakin asiaan tottuu.
Itse voi vaikuttaa joidenkin asioiden lopputulokseen, kaikkiin ei. Sitten täytyy vain sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
Järjestyy joko huvin tai huonosti .
Tai huvinhunosti.
"Kaikki asiat järjestyvät, kaikki asiat järjestyvät, kaikenlaiset asiat järjestyvät."
Tavalla tai toisella, kyllä.
Olen oppinut fatalistiksi monen kokemuksen kautta. Olen saattanut puoliväkisin yrittää jotain mikä ei ole onnistunut ja pian onkin tullut joku uusi parempi asia eteen minkä olisin menettänyt jos olisin saanut ap ajatukseni toteutettua. Aina parempaan menty
Suomalaiset lausumat ovat suurelta osin paskaa:
- "kyllä elämä kantaa" - no ei kanna, jos kaikki menee pieleen (sairaus, työpaikan menetys, avioero...)
- "joka kuuseen kurkottaa..." - no ei, kyllä pitää tavoitella parempaa
- "jokainen on oman onnensa seppä" - kun kaikki saisi edes pikkuisen vasaran!
jne jne
Kyllä ne aina jotenkin järjestyy