Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Faktaahan mies vain kertoi.
Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D
Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa?
Siis täh? En "anna" tai suostu seksiin kenenkään kanssa joka ei kiinnosta, en vaikka yrittäisi vuosikausia. Sitten taas ihmisen jonka kanssa synkkaa ja joka on miellyttävä, voin harrastaa seksiä vaikka ekalla kerralla. Ei se minusta tee yhtään helpompaa tai vaikeampaa kuin lopputulema on sama, mutta vähemmällä säätämisellä.
Ihan ukkojen hömpötyksiä nuo "helppoudet" ja "vaikeudet" seksin kanssa, ja perustuu johonkin jenkkilän tekosiveelliseen 50-luvun yhteiskuntaan jolloin naisen piti olla kaino ja seksuaalisesti ujo ja estynyt (tai ainakin esittää sellaista) löytääkseen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Siis täh? En "anna" tai suostu seksiin kenenkään kanssa joka ei kiinnosta, en vaikka yrittäisi vuosikausia. Sitten taas ihmisen jonka kanssa synkkaa ja joka on miellyttävä, voin harrastaa seksiä vaikka ekalla kerralla. Ei se minusta tee yhtään helpompaa tai vaikeampaa kuin lopputulema on sama, mutta vähemmällä säätämisellä.
Ihan ukkojen hömpötyksiä nuo "helppoudet" ja "vaikeudet" seksin kanssa, ja perustuu johonkin jenkkilän tekosiveelliseen 50-luvun yhteiskuntaan jolloin naisen piti olla kaino ja seksuaalisesti ujo ja estynyt (tai ainakin esittää sellaista) löytääkseen miehen.
Oletko samaa mieltä jokaista reikää tuuppaavasta miehestäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?
Tuskin toimii Suomessa, kun monella on niin heikko itsetunto.
Heikkoitsetuntoisiin naisiin nimenomaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä? Mitä mieltä? Itse en vaihda kumppania kovinkaan tiuhaan (jos joltain saa hyvää seksiä, miksi vaihtaa?) enkä näe tähän ihmeempää syytä. Kukin tavallaan, mutta itse vältän tapailemasta ihmistä joka vaihtaa jatkuvasti kumppania tautiriskin takia. Tämä ei tosin liity siihen onko joku helppo tai ei, joten en kyllä ymmärrä kysymystäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?
Itse ainakin loukkaannun tuollaisista tölväisyistä, enkä lämpene jos tulee vielä myöhemmin jutulle.
Vierailija kirjoitti:
No voi jeesus sentään :D juurihan sinulle selitettiin ettei se nainen JOKAISELLA munalla ratsasta. Viehätys ja vetovoima ratkaisee.
Jos oikeasti haluat nyt vertailla, niin vertaa mieheen joka ei lämpene jokaisen lyylin iskuyritykselle vaikka kuinka kärtetään muneloa, mutta kun oikea nainen tulee vastaan niin se on menoa jo ekoilla treffeillä. Selvisikö nyt vai tarvitsetko lisää rautalankaa?
On se jännä, että jos nainen "antaa" nopeasti, niin hän on helppo, eikä parisuhdemateriaalia.
Mitä ihmettä ne "heti saaneet" miehet kuvittelevat itse olevansa!?
Samalla logiikalla hekin ovat helppoja, eivätkä parisuhdemateriaalia.
Miesten sokeus itselleen ja moraalisäännöilleen on aivan uskomatonta.
En yleistä. On ihania ja fiksujakin miehiä, mutta ihan liikaa noita egoistisia aivokääpiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin loukkaannun tuollaisista tölväisyistä, enkä lämpene jos tulee vielä myöhemmin jutulle.
Sitä loukkaantumista sillä juuri haetaan, ja sitten kun saadaan loukkaantumaan, annetaan taas positiivista huomiota. Ristiriitaisia viestejä, jotka saa naisen ns. pihalle. Jos esim. sinut saisi loukkaantumaan, tulisi äärimmäisen nöyrä anteeksipyyntö ja aivan ihanaa huomiointia. Sitten kun taas lämpenisit, alkaisi negaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ne joilla on hyvä itsetunto, ei lankea tähän, vaan siirtyy suosiolla eteenpäin ja jättää negaajan taakseen.
Kuinka leikata juustoa oikein...
mun jääkaappi, mun juusto, mun asunto.. joten ULOS!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä loukkaantumista sillä juuri haetaan, ja sitten kun saadaan loukkaantumaan, annetaan taas positiivista huomiota. Ristiriitaisia viestejä, jotka saa naisen ns. pihalle. Jos esim. sinut saisi loukkaantumaan, tulisi äärimmäisen nöyrä anteeksipyyntö ja aivan ihanaa huomiointia. Sitten kun taas lämpenisit, alkaisi negaaminen.
Juu mut en minä tuohonkaan lankaan mene, koska mulle se ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Jos joku tuntematon urpo tulee ekana pottuilemaan ja myöhemmin yrittää anteeksi pyytää, niin hän tekee itsestään vain naurettavan pellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mut en minä tuohonkaan lankaan mene, koska mulle se ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Jos joku tuntematon urpo tulee ekana pottuilemaan ja myöhemmin yrittää anteeksi pyytää, niin hän tekee itsestään vain naurettavan pellen.
Niin eli sulla on hyvä itsetunto, ja siksi toi ei toimi. Tiedät arvosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakaan en ala kyselemään tyypiltä seksihistoriaa, joten jos olisi tuupannut, niin mitäpä se on minulta pois. Pääasia että kaikilla on ollut kivaa ja testeissä käydään säännöllisesti.
Paljon on miehiä ollut, mutta jos olisin ihan jokaisen tarjokkaan antanut tuupata, niin olisihan se luku monikymmenkertainen. Ihan vain sellaisten kanssa olen ollut keitä olen halunnut ja keiden seurassa olen viihtynyt. On miehiä, joille tämä on ongelma, mutta ne miehet ei sitten olekaan arvoiltaan mun tyyppiä. Miehissäkin löytyy seksiin positiivisesti suhtautuvia, joiden kanssa synkkaa paljon paremmin.
-Ohis
Mies sepitteli juttuja siitä, miten joku nainen oli muka kiinnostunut hänestä. Halusi nähdä, miten reagoin, esim. ajaudunko pettämään (?). Jossain vaiheessa sitten myönsi keksineensä jutun ja oli samalla vähän loukkaantunut, kun en ollut osoittanut yhtään mustasukkaisuutta.
Mies kertoi suurinpiirtein kaiken harrastamastaan seksistä kaikkien kanssa, ihan muun keskustelun ohessa. Juttu ei ollut vielä vakavaa, joten ajattelin, että katsellaan nyt vielä vähän läpi sormien. Kertoi samat jutut useampaankin kertaan. Ajatteli myös, että koska en pistä vastaan vaikka juttu vakavoituisi, olisin varma nakki, joka peittelee epätoivoaan tai jotain. Tällöin totesi, ettei halua kiirehtiä (kuten minäkö halusin?) ja sopisiko katsella vielä miltä tämä meidän juttu tuntuu, entä tuleeko vastaan vielä sittenkin joku toinen. Sanoin, että sopiihan se. Mies pettyi kun jo muutaman viikon päästä minulle löytyi toinen.
Tajusin tämän testiksi vasta vuosia myöhemmin. Mutta jätkä parin päivän säätämisen jälkee kerto et voi kuskata mua minne tahon, millo tahon. Vastasin ettei tarvi ku isä maksaa bussikortin. Pian aloinki seurustelee tän jätkän kanssa ja nykyää ollaa naimisissa. Yhtäkkiä muistin tän ku mies kerto et minua ennen häne ympärillä pyöri vaa tyttöjä jotka oli jtn vailla, yleensä autokyytiä. Kysyin sit et testasiko näi mua ja vastasi myöntävästi. Kyllä rupes itelläki naurattaa et aloin tollasen testaajan kanssa mut eipä onneks oo sen jälkee mitää tyhmiä testejä tehny :D
Vierailija kirjoitti:
Mies sepitteli juttuja siitä, miten joku nainen oli muka kiinnostunut hänestä. Halusi nähdä, miten reagoin, esim. ajaudunko pettämään (?). Jossain vaiheessa sitten myönsi keksineensä jutun ja oli samalla vähän loukkaantunut, kun en ollut osoittanut yhtään mustasukkaisuutta.
Haha, mulla loppuu aina kiinnostus noihin, jotka yrittävät tehdä mustasukkaiseksi. Heti kun alkaa muiden akkojen kanssa yhteiskuvien näpsiminen (ja samalla piilottelee mun olemassaoloa hänen somessaan), niin se on boy bye.
Vierailija kirjoitti:
Yritti jo tapailuvaiheessa puuttua pukeutumiseeni. En sallinut.
Kuinka moni nainen on "korjannut" miehen pukeutumista?
Olen helppo vain niille, joita kohtaan tunnen seksuaalista vetovoimaa. En suinkaan jokaisen turjakkeen kanssa ole panemassa, niin kuin retardit luulevat.