Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka antoi alanuolen? Ehkä tuo on normaalia boomereissa, mutta meissä nuorissa miehet ei ole tehnyt mulle tuollaista ikinä.
Miesvihaajamammat ovat niin katkeria, kun nuoret naiset saavat parempia miehiä, ja itse joutuvat tyytymään luusereihin tai kissoihin. Kateus ja katkeruus ovat siis syyt alanuoliin.
Tai sitten ihmisiä ärsyttää koska "minulle ei ole tapahtunut tätä ikinä" ei vastaa aloituksen kysymykseen.
Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)
Ei kissoihin tyydytä 😼 Kissat ovat siistejä eläimiä, jotka osaavat puhdistaa itsensä omatoimisesti päivittäin, toisin kuin suomalaiset setämiehet.
Yks oli sellainen, että teki kaikkia pikku temppuja, just jotain viime hetken mielen muutoksia. Joskus se on ok mutta kun niistä näki niin selvästi, että olivat temppuja. Sitten esitti kysymyksiä, mihin oli olemassa hänen mielestään vain yksi oikea vastaus, siis mielipidejuttuja. Nuo ovat lieviä asioita, on myös isompia samalta tyypiltä mitä en viitsi kertoa. On tosi hurmaava ensin ihmisenä, harmittaa, että se sai mut rakastumaan itseensä. Hänellä on myös ikävä tapa levitellä ihmisistä valheellisia ja väritettyjä juttuja. Hän on miespuolinen juoruakka. Tykkää pelaamisesta ihan joka tavalla.
Oli lukenut jostain että tunti/päiväkausien radiohiljaisuus saa naiset ajattelemaan että mies on kiireinen ja haluttu, ja siksi korkeatasoinen. Oikeasti mietin ettei häntä kiinnosta, mutta ei uskalla sanoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Perui tai siirsi sovittuja tapaamisia/tekemisiä viime hetkellä ja syy oli joku "poikien kanssa kaljalle"-tyylinen.
Kuulemma halusi testata suutunko tuosta, koska hän ei sitten suostu olemaan "akan tossun alla" vaan tekee mitä haluaa milloin itse haluaa. Tämä oli edellytys suhteen toimimiselle.
Onneksi et kuitenkaan alkanut suhteeseen tuon idioottipellen kanssa. Ethän?
Yks testasi suostunko anaaliseksiin. Kun suostuin, niin se oli ongelma hänelle: "Ei mun exä tuollaiseen olis ikinä voinu suostua". Exä oli niin puhtoinen, siveä ja kaikessa paras, siihen aina piti vertailla ja seurata mun reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
MIkä tahansa yritys testata tai kouluttaa on naurettava. Ei jatkoon.
Sama. No, yksi edellinen poikaystävä testasi eikö valkosipuli hengityksessä tosiaan haittaa minua (olin sanonut ettei haittaa) ja pussasi syötyään raa'an valkosipulinkynnen, mutta se ei mitenkään haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Yks testasi suostunko anaaliseksiin. Kun suostuin, niin se oli ongelma hänelle: "Ei mun exä tuollaiseen olis ikinä voinu suostua". Exä oli niin puhtoinen, siveä ja kaikessa paras, siihen aina piti vertailla ja seurata mun reaktioita.
Kauanko pysyit suhteessa tuon pikkuisen ressukan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pysyit suhteessa tuon pikkuisen ressukan kanssa?
Liian pitkään, narsistista ei ihan noin vain erota. Vieläkin yrittää tavoitella (jopa kavereidensa avulla), vaikka blokkasin ajat sitten.
Jos joku yrittäisi minua testata tai kouluttaa, niin toteaisin kyllä että se mies ei ole minua varten. Kuulostaa kauhean uuvuttavalta, että vielä parisuhteessakin pitää kaiken maailman pelejä pelata.
Jos tykkäät minusta: näytä se, ja hyväksy minut sellaisena kuin olen ilman testailuja.
Jos et tykkää: anna olla ja jätä minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole tehnyt mulle tuollaista.
Tätähän tässä ei kysytty.
Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?
Tuskin toimii Suomessa, kun monella on niin heikko itsetunto.
Pyysi kaveriporukkansa kanssa ulos, ja nämä kaverit olivat kaikki naisia. Halaili ja suuteli tosi intiimisti poskelle näitä, otti syliin. Ja nämä naiset suhtautuivat minuun kuin halpaan makkaraan. Käytännössä olin kuin ilmaa siinä, kun mies liehitteli näitä muita. Lähdin pois, perään tuli heti viesti "Mikäs ***** sulle tuli?". No, tuli järki käteen. En suostunut enää tapaamaan, vaikka intti ja kärtti aikansa. Lopulta tuli kommentti "No mä haluankin sellaisen naisen jolla ei ole noin surkea itsetunto".
Vierailija kirjoitti:
Pyysi kaveriporukkansa kanssa ulos, ja nämä kaverit olivat kaikki naisia. Halaili ja suuteli tosi intiimisti poskelle näitä, otti syliin. Ja nämä naiset suhtautuivat minuun kuin halpaan makkaraan. Käytännössä olin kuin ilmaa siinä, kun mies liehitteli näitä muita. Lähdin pois, perään tuli heti viesti "Mikäs ***** sulle tuli?". No, tuli järki käteen. En suostunut enää tapaamaan, vaikka intti ja kärtti aikansa. Lopulta tuli kommentti "No mä haluankin sellaisen naisen jolla ei ole noin surkea itsetunto".
Ai niin, tällainen jolla on näitä ns. "kaverityttöjä" (joita panee, mut kun esittelee kaikki akat toisilleen pelkkinä kavereina, niin kukaan akoista ei epäile mitään, jihuu jahuu wihuu wahuu on ne akat niin tyhmiä).
Näytti runkkumateriaaliaan Redditistä. En keksi mitään muuta syytä näyttää tapailemalleen naiselle kuin joku testi. Olin lähdössä aamulla töihin, ja sanoin vaan aha kuvien näytön jälkeen. Laitoin viestin että en ymmärrä miksi näytit kuvia mulle enkä halua semmosia nähdä. Mies sanoin että luottaa minuun niin paljon että kehtaa näyttää. Analysoin asiaa ja tuli siihen tulokseen, että se luottamus osoitetaan kunnioittavalla tavalla. Kiinnostus lässähti tuon jälkeen ja sanoin lopulta etten halua tapailla miestä. Joten jos mies oli pelkkää seksiä vailla niin siinä lässähti sekin mahdollisuus. Aika typerää käytöstä, ellei tarkoitus ollut jo potkia minua pois tai alistaa minut ja tuhota itsetunto.
Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi Luoja miten läpinäkyvää :D Miten joku mies voi olla noin daiju.
Kuka antoi alanuolen? Ehkä tuo on normaalia boomereissa, mutta meissä nuorissa miehet ei ole tehnyt mulle tuollaista ikinä.