Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Olen ollut koko ikäni liian naiivi ja helppo uhri. Mulle on tehty kaikki mahdollinen.
Tää palsta on kyllä niin täynnä miesvihaa että oikein pahaa tekee. Oletteko naiset kuullet sellaisesta kuin "mennä itseensä" se tarkoittaa sitä että osaat katsoa itseäsi rehellisesti etkä aina ole syyttämässä jotakuta muuta tahoa. Ette te naiset ole ollenkaan niin puhtoisia kuin täällä annatte olettaa, mies on teille usein eräänlainen "likasanko" johon purkaa elämän pettymykset sekä henkilökohtainen paha olo. Mitä naisten kanssa olen ollut tekemisissä niin kyllä sieltä ne todelliset testaajat ja vihjailijat löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on kyllä niin täynnä miesvihaa että oikein pahaa tekee. Oletteko naiset kuullet sellaisesta kuin "mennä itseensä" se tarkoittaa sitä että osaat katsoa itseäsi rehellisesti etkä aina ole syyttämässä jotakuta muuta tahoa. Ette te naiset ole ollenkaan niin puhtoisia kuin täällä annatte olettaa, mies on teille usein eräänlainen "likasanko" johon purkaa elämän pettymykset sekä henkilökohtainen paha olo. Mitä naisten kanssa olen ollut tekemisissä niin kyllä sieltä ne todelliset testaajat ja vihjailijat löytyy.
Kuinka monta poikaystävää sinulla on ollut? Minulla ei ole ollut ainoatakaan tyttö/naisystävää, vain poikaystäviä ym. joten paha on vertailla onko naiset pahempia. Mutta yksi poikaystävä testasi tuolla eksyttämisellä.
-Testasi, saisiko minulta pyydettyä pankkikortin lainaan.
-Testasi, saisiko minut houkuteltua ottamaan kulutusluoton.
-Testasi, saisiko minut antamaan hänelle käteistä lainaan.
-Kutsui jonkun bimboh*ron eroriidan päätteeksi nukkumaan sänkyynsä, jouduin siis kärvistelemään viimeisen yön tämän miehen luona olosuhteiden pakosta. Yritti noin tehdä mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hulluus saa eksyttämään toisen?
Saadaan nautintoa siitä kun toinen hätääntyy ja on riippuvainen itsestään. Opetetaan puolisoa olemaan koko ajan varuillaan kun ollaan liikkeellä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?
Tuskin toimii Suomessa, kun monella on niin heikko itsetunto.
Heikkoitsetuntoisiin naisiin nimenomaan toimii.
Itse ainakin loukkaannun tuollaisista tölväisyistä, enkä lämpene jos tulee vielä myöhemmin jutulle.
Sitä loukkaantumista sillä juuri haetaan, ja sitten kun saadaan loukkaantumaan, annetaan taas positiivista huomiota. Ristiriitaisia viestejä, jotka saa naisen ns. pihalle. Jos esim. sinut saisi loukkaantumaan, tulisi äärimmäisen nöyrä anteeksipyyntö ja aivan ihanaa huomiointia. Sitten kun taas lämpenisit, alkaisi negaaminen.
Miksi?? Tuohan on klassinen väkivaltaisen suhteen kaava.
Niinpä. Jostainhan se alkaa, miksi sellaiseen turvautuva haaskaisi aikaa naiseen, joka on turhan työläs luu. Parempi testata heti.
Yritti testata kuinka suostuvainen olen. Yritti esim. houkutella minut Ison Omenan vessaan panolle. Olin tylsä kun en suostunut, exän kanssa oli kuulemma kiva ollut nussia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisti kokoo palapelin ja kellotti ajan. Piti saada nopeempi aika kuin exällään.
Mulla teki saman ku otin suihin.
Paljon oli aika?
Vierailija kirjoitti:
Perui tai siirsi sovittuja tapaamisia/tekemisiä viime hetkellä ja syy oli joku "poikien kanssa kaljalle"-tyylinen.
Kuulemma halusi testata suutunko tuosta, koska hän ei sitten suostu olemaan "akan tossun alla" vaan tekee mitä haluaa milloin itse haluaa. Tämä oli edellytys suhteen toimimiselle.
Tuommoiset testaajat saa jatkaa matkaansa ilman minua. Minä en ole mustasukkainen enkä suutu mutta tuo on jo naurettavaa.
Mies kertoi että hänen parhaalla kaverillaan on lapsi toisessa maassa ja ei ole nähnyt lasta moneen vuoteen. Testasi miten reagoin tähän tietoon. Vähän myöhemmin selvisi että tosiasiassa miehellä itsellään oli tuo lapsi toisessa maassa eikä ollut mulle siitä kertonut. Kun asia selvisi, jätin miehen. Mies jaksoi jälkikäteen väittää että jätin hänet koska hänellä on lapsi, eikä millään halunnut ymmärtää että jätin hänet siksi kun oli salaillut tuota lapsiasiaa ja valehdellut mulle pitkään että hänellä ei ole lapsia. Mistä minä tiedän mitä muuta kaikkea oli salaillut....
Valitti että harrastan liikuntaa liian vähän. No, nyt käyn oma-aloitteisesti sinkkuna yksin lenkillä 4krt. Viikossa juoksemassa. Kivempi harrastaa kun kukaan ei kyttää ja epäile.
Ex oli tosi neuroottinen jaloistaan, sukistaan, niiden pesusta ja siitä, haiseeko ne pahalta. Pyysi vähän väliä haistamaan jalkojaan ja kertomaan, onko jalkahiki tavallista pahemman hajuinen sinä päivänä. Tärkeää oli myös se, että kun pesin pyykkiä, kaikki sen sukat piti pestä kerralla eikä koneeseen saanut laittaa muita vaatteita. Kun kone oli pessyt sukat (ne oli kaikki sellaisia pitkiä urheilusukkia), ne kaikki piti asetella pyykkitelineen päälle pinoon, sitten piti ottaa sukanvarsista kiinni ja heiluttaa niitä olkapään yli. Eikä vain yhden vaan vuorotellen vasemman, sitten oikean, sitten vasemman yli jne. Vähän niin kuin olisin käyttänyt saunavihtaa. Pointti oli se, että sukat piti märkinä venyttää mahdollisimman pitkiksi. En tiedä miksi. Pelkästään normaali venyttäminen, siis tyyliin ota päistä kiinni ja kisko, ei riittänyt.
En ole ihan varma, mitä se tuolla testasi. En jäänyt kovin pitäksi aikaa hänen kanssaan elelemään.
kerran jossain bileissä törmäsin todella inhottavaa, kusipäiseen nuoreen mieheen. oli pukeutunut naurettaviin, huomiota herättäviin vaatteisiin (tyyliin lännenleffa+koreilua). hän oli todella ilkeä kaikille naisille, ja sanoin hänelle, että hän on lukenut liikaa pick up artist -kamaa. hän yritti pysyä viileänä, mutta reaktiostaan näki, että oikeaan osui. hän kielsi tietävänsä mistä puhun todella tökerösti valehdellen ja alkoi hokea, että älä kysy kalalta miten kalastetaan. oletettavasti jotkut on tuossa PUA-paskassa parempia, mutta todella surullista on, että on itsetunnoltaan niin heikkoja naisia, että se toimii. joskus tuntuu, että ei tämä seksuaalinen vapautuminen oikein palvele naisia, kun naisista tulee lieroille jalkojeen availevia ja kusipäiden hyväksyntää hakevia reppanoita, jos on ollut vähänkään vaikea menneisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Faktaahan mies vain kertoi.
Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D
Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa?
Siis täh? En "anna" tai suostu seksiin kenenkään kanssa joka ei kiinnosta, en vaikka yrittäisi vuosikausia. Sitten taas ihmisen jonka kanssa synkkaa ja joka on miellyttävä, voin harrastaa seksiä vaikka ekalla kerralla. Ei se minusta tee yhtään helpompaa tai vaikeampaa kuin lopputulema on sama, mutta vähemmällä säätämisellä.
Ihan ukkojen hömpötyksiä nuo "helppoudet" ja "vaikeudet" seksin kanssa, ja perustuu johonkin jenkkilän tekosiveelliseen 50-luvun yhteiskuntaan jolloin naisen piti olla kaino ja seksuaalisesti ujo ja estynyt (tai ainakin esittää sellaista) löytääkseen miehen.
Oletko samaa mieltä jokaista reikää tuuppaavasta miehestäkin?
--
Miehissäkin löytyy seksiin positiivisesti suhtautuvia, joiden kanssa synkkaa paljon paremmin.
-Ohis
Sitten on olemassa niitä "valeseksipositiivisia" miehiä, jotka häpeilevät "seksipositiivisen" naisen seksuaalisuutta, vaikka haluavatkin seksiä tällaisen naisen kanssa.
T. Se, joka suostui miehen pyynnöstä anaaliseksiin, mutta sai epäsuorasti kuulla olevansa epäsiveellinen h**ra, koska suostui siihen
Tollainen käytös kuulostaa vallankäytöltä. Sii se, että ensin rohkaiset toisen avautumaan jostain asiasta ja sen jälkeen tuomitset ja yrität saada toisen häpeämään itseään. Seksuaalisuus on monelle herkkä paikka ja siksi tällaiseen sopiva aihe. Sairaan ihmisen hommaa ja tuollaisen kanssa suhde kannattaisi lopettaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Sitten kun se sama mies on löytänyt itselleen frigidin naisen, niin valittaa kuinka ei saa seksiä. No daa, kun seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kelvannut.
Itse olen seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, enkä todellakaan lähtisi varta vasten etsimään naista, joka suhtautuu seksiin nihkeästi tai ujostellen. Mutta kaikkea se leipä näköjään elättää.
Minä en siis todellakaan pysty harrastamaan kaikkien kanssa seksiä, vaan ainoastaan niiden, joita kohtaan tunnen suurta vetoa, tiedän jo ensimmäisellä tapaamisella, onko vetoa vai ei. Tätä nämä retardi-miehet eivät ikinä vaan tajua, vaan luulevat että se antaa kaikille, kun käyttäytyy noin. :o Sitten valitaan se pihtari ja kärvistellään loppuikä perhehelvetissä, soitellaan ja viestitellään pihtarilta salaa niille, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia. Totuushan on, että nuo pihtarit eivät tunne tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa näitä miehiä kohtaan, vaan ovat muista syistä (taloudelliset syyt, pakko perustaa perhe jonkun kanssa äkkiä!)näiden kanssa. Ehkä pitää itsekin alkaa leikkiä ihQ-pihtaria. Daah.
No eipä tuokaan tuollaisenaan paikkaansa pidä. Olen minäkin erittäin aktiivinen mutten ikinä menisi sänkyyn ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
kerran jossain bileissä törmäsin todella inhottavaa, kusipäiseen nuoreen mieheen. oli pukeutunut naurettaviin, huomiota herättäviin vaatteisiin (tyyliin lännenleffa+koreilua). hän oli todella ilkeä kaikille naisille, ja sanoin hänelle, että hän on lukenut liikaa pick up artist -kamaa. hän yritti pysyä viileänä, mutta reaktiostaan näki, että oikeaan osui. hän kielsi tietävänsä mistä puhun todella tökerösti valehdellen ja alkoi hokea, että älä kysy kalalta miten kalastetaan. oletettavasti jotkut on tuossa PUA-paskassa parempia, mutta todella surullista on, että on itsetunnoltaan niin heikkoja naisia, että se toimii. joskus tuntuu, että ei tämä seksuaalinen vapautuminen oikein palvele naisia, kun naisista tulee lieroille jalkojeen availevia ja kusipäiden hyväksyntää hakevia reppanoita, jos on ollut vähänkään vaikea menneisyys.
Aika moni nainen nuo taktiikat nykyään jo tunnistaa, sen näkee jo tätä ketjua selaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktaahan mies vain kertoi.
Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D
Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa?
Siis täh? En "anna" tai suostu seksiin kenenkään kanssa joka ei kiinnosta, en vaikka yrittäisi vuosikausia. Sitten taas ihmisen jonka kanssa synkkaa ja joka on miellyttävä, voin harrastaa seksiä vaikka ekalla kerralla. Ei se minusta tee yhtään helpompaa tai vaikeampaa kuin lopputulema on sama, mutta vähemmällä säätämisellä.
Ihan ukkojen hömpötyksiä nuo "helppoudet" ja "vaikeudet" seksin kanssa, ja perustuu johonkin jenkkilän tekosiveelliseen 50-luvun yhteiskuntaan jolloin naisen piti olla kaino ja seksuaalisesti ujo ja estynyt (tai ainakin esittää sellaista) löytääkseen miehen.
Oletko samaa mieltä jokaista reikää tuuppaavasta miehestäkin?
--
Miehissäkin löytyy seksiin positiivisesti suhtautuvia, joiden kanssa synkkaa paljon paremmin.
-Ohis
Sitten on olemassa niitä "valeseksipositiivisia" miehiä, jotka häpeilevät "seksipositiivisen" naisen seksuaalisuutta, vaikka haluavatkin seksiä tällaisen naisen kanssa.
T. Se, joka suostui miehen pyynnöstä anaaliseksiin, mutta sai epäsuorasti kuulla olevansa epäsiveellinen h**ra, koska suostui siihenTollainen käytös kuulostaa vallankäytöltä. Sii se, että ensin rohkaiset toisen avautumaan jostain asiasta ja sen jälkeen tuomitset ja yrität saada toisen häpeämään itseään. Seksuaalisuus on monelle herkkä paikka ja siksi tällaiseen sopiva aihe. Sairaan ihmisen hommaa ja tuollaisen kanssa suhde kannattaisi lopettaa välittömästi.
Sitä se justiinsa olikin. Pitkään ja hartaasti manipuloimalla sai minut tekemään asioita, joihin en koskaan kuvitellut suostuvani. Sitten kun suostuin niin se ei kelvannutkaan tai piti jollakin tavalla nolata minut.
Tapailin hetken aikaa erästä miestä, hauskan oloinen ja muutenkin vaikutti ihan ok tyypiltä. Miehellä oli kuitenkin enenevissä määrin esittää sellaisia "mitä tekisit jos..." tai "miten toimisit tilanteessa jossa.." esim. "Mitä teet jos tiskikone/auto hajoaa" tai "miten toimit jos huomaat viemärin menneen tukkoon/lampun palaneen/palovaroittimen patteri on lopussa?" Siis tämmöisiä ihan perustilanteita. Kysymykset ihmetytti siksi, koska olin tuolloin kuitenkin jo +30v ja vuosia itsekseni asunut. Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu nuoria. Tämän mies perusteli sillä, että hän "ei mitään uusavutonta ala paumentamaan." Sivuhuomautuksena se, että olen rakennusinssi, ja taustalla on pitkä työkokemus raksalla, joten ei ole ihan vieraita pienet huusholliin liittyvät jutut 😅
Menin ensimmäistä kertaa käymään miehen luona, asui naapurikaupungissa ja tarkoituksena oli käydä ensin leffassa ja sen jälkeen kokkailla jotain hyvää ruokaa, ja yöksi kotiin. Oltiin tavattu pari kertaa aiemmin, mitään red flageja en ollut havainnut aiemmin. Mies haki minut rautatieasemalta, käytiin siellä leffassa ja sen jälkeen kauppaan. Ostettiin pari kassillista ruokatarpeita, ja kassalla mies totesi, että hän käy vielä nopeasti hakemassa jotain. Maksoin ostokset ja jäin odottamaan heppua, ei näy eikä kuulu. Aika kuluu, mies ei vastaa puhelimeen, ja aloin jo hivenen ärayyntyä. Olin odottanut ehkä n. 30min kun mieheltä tuli tekstari, että hän on kotona tässäjatässä kaupunginosassa, voit tulla tänne. Olin aivan äimänä, että mikäs juttu tämä on, johon mies totesi, että jos olen yhtään normaalilla järjenjuoksulla varustettu niin osaan käyttää julkisia tai muuten ratkaista tilanteen. Että tämä on testi, jolla mies tietää olenko niin näppärä mitä väitän olevani.
Ratkaisin tilanteen niin, että soitin taksin, ajelin rautatieasemalle ja hyppäsin ensimmäiseen junaan jolla pääsi kotiin 😂
Omalla tavallaan se on sairaalloisen vallankäytön huipentuma.
Mahdollisimman pienellä vaivalla, vain poistumalla paikalta, saadaan toiselle suuri hätääntymisen tunne aikaiseksi.