Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?
Ah, joku on selaillut manosphereä ja yrittää suomentaa heidän paskatermejään. :D
Voit ihan hyvin tehdä samanlaisen aloituksen naisista, ei kukaan ole kieltämässä.
Naurettavin testi oli Jyväskylän yliopistossa kansantaloustieteen oppihistorian tentti. Tentti koostui väittämistä, johon piti ottaa kantaa asteikolla täysin eri mieltä - osittain eri mieltä - en osaa sanoa - osittain samaa mieltä - täysin samaa mieltä. Oikeasta vastauksesta sai kaksi pistettä ja sivuosumasta yhden.
Naurettavin koulutus oli varmaan joku armeijan lukuisista hv-harjoituksista, ehkäpä jotkut rättisulkeiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuka antoi alanuolen? Ehkä tuo on normaalia boomereissa, mutta meissä nuorissa miehet ei ole tehnyt mulle tuollaista ikinä.
Myöskään minulle, 56v nuorelle ei ole tehty mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, miesvauvan paskatestit paljastettiin?
Vierailija kirjoitti:
Whatabout women!!!
Otsikossa kysyttiin miesten tapoja, mutta pitäähän samassa ketjussa sitten kysellä naisistakin, tasa-arvon vuoksi. Kehotan sinua kertomaan omat huimat testatuksitulemisen kokemuksesi rohkeasti täällä, vaikka sukupuolet onkin toisin päin.
Oli itä mieltä että naisen tulee palvella miestä ja hoitaa kotityöt. Olin itse kahdessa työssä ja tämä mies kotona työttömänä. Viikon pyysin että edes tiskaa kun tulin yömyöhään iltatyöstä ja kun ei edes sitä tehnyt niin heitin ensin astiat roskiin, sitten miehen vaatteet ja samaan kyytiin miehen ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Oli itä mieltä että naisen tulee palvella miestä ja hoitaa kotityöt. Olin itse kahdessa työssä ja tämä mies kotona työttömänä. Viikon pyysin että edes tiskaa kun tulin yömyöhään iltatyöstä ja kun ei edes sitä tehnyt niin heitin ensin astiat roskiin, sitten miehen vaatteet ja samaan kyytiin miehen ovesta ulos.
Meillä sama. Teimme kumpikin täyttä työviikkoa, mutta miehelle kotityöt olivat ihan ylitsepääsemättömän vaikeita. Mies selitteli samaan aikaan että eihän se niin vaikeaa voi olla, mutta samalla roskien vienti oli maailman vaikein asia.
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Tähän samaan olen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatabout women!!!
Otsikossa kysyttiin miesten tapoja, mutta pitäähän samassa ketjussa sitten kysellä naisistakin, tasa-arvon vuoksi. Kehotan sinua kertomaan omat huimat testatuksitulemisen kokemuksesi rohkeasti täällä, vaikka sukupuolet onkin toisin päin.
No nyt on ulinaisella kovat projektiot päällä. Tehän tätä harrastatte joka jeesuksen ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Faktaahan mies vain kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Sitten kun se sama mies on löytänyt itselleen frigidin naisen, niin valittaa kuinka ei saa seksiä. No daa, kun seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kelvannut.
Itse olen seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, enkä todellakaan lähtisi varta vasten etsimään naista, joka suhtautuu seksiin nihkeästi tai ujostellen. Mutta kaikkea se leipä näköjään elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Sitten kun se sama mies on löytänyt itselleen frigidin naisen, niin valittaa kuinka ei saa seksiä. No daa, kun seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kelvannut.
Itse olen seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, enkä todellakaan lähtisi varta vasten etsimään naista, joka suhtautuu seksiin nihkeästi tai ujostellen. Mutta kaikkea se leipä näköjään elättää.
Minä "koeajan" aina ekoilla treffeillä. Kaiken ei todellakaan tarvitse mennä putkeen, mutta potentiaalia pitää olla. Kun on melkein nymfomaani, niin seksin pitää vaan toimia. En koe menettäväni mitään, jos joku karsii minut potentiaalisista kumppaniehdokkaista sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatabout women!!!
No nyt on ulinaisella kovat projektiot päällä. Tehän tätä harrastatte joka jeesuksen ketjussa
Ja ulimiehillä taitaa kalikka kalahtaa. Ettehän te tulisi muuten jokaiseen miehistä kertovaan ketjuun valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en siis todellakaan pysty harrastamaan kaikkien kanssa seksiä, vaan ainoastaan niiden, joita kohtaan tunnen suurta vetoa, tiedän jo ensimmäisellä tapaamisella, onko vetoa vai ei. Tätä nämä retardi-miehet eivät ikinä vaan tajua, vaan luulevat että se antaa kaikille, kun käyttäytyy noin. :o Sitten valitaan se pihtari ja kärvistellään loppuikä perhehelvetissä, soitellaan ja viestitellään pihtarilta salaa niille, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia. Totuushan on, että nuo pihtarit eivät tunne tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa näitä miehiä kohtaan, vaan ovat muista syistä (taloudelliset syyt, pakko perustaa perhe jonkun kanssa äkkiä!)näiden kanssa. Ehkä pitää itsekin alkaa leikkiä ihQ-pihtaria. Daah.
Miust suhtees ei pidä kouluttaa tai testata toista. :/ Vähä tuntuu henkiseltä väkivallalta tuommone… Tottakai saa sanoa, mut se et aletaa kouluttaa, nii o väärin. Ja testaaminen on jo sairasta. Sellainen positiivinen kommentti. :D Mut kukin omalla tavallaan, kait. :) M25
Kai ne testaa koko suhteen siihen asti kunnes näytän, että hullun paperit on minulle kuin ajokortti ja olen ajanut kaikki luokat. Sitten nauran enää minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D
Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa?
Aloita sä ketju niistä?