Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä naisella parisuhteen saamisen suhteen on "game over"?

Vierailija
09.10.2020 |

Ja miksi tästä ei puhuta avoimemmin missään? On todella valheellista uskotella, että kaiken ikäiset ja kaikenlaiset voisivat saada parisuhteen, vaikka totuus on täysin toisenlainen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun äitini 80 v sanoo, ettei se ole iästä kiinni. Vasta tänä vuonna, kun hän oli roskista viemässä, eräs mukava mies kysyi ”onko sinulla kaveria”.

Hänen ystävänsä on suurikokoinen mummo. Ja voi vitsi, mikä kysyntä...

Vierailija
42/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä vaan sydänkäyrä. Se kun on tasainen viiva, niin toivottavasti on myös parisuhteen osalta game over.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskeksi viisikymppisenä jäänyt mummoni alkoi styylailemaan vanhainkodissa seitsemänkymppisenä. Charmantilla papalla oli pilkettä silmäkulmassa vaikka muisti ei aina ihan pelannutkaan. Siellä istuivat kiikussa vieretysten viltti polvilla.

Aww, nämä on niin söpöjä pariskuntia. Itse olin töissä eläkeläisten palvelutalossa ja siellä ei toki kaikki olleet vielä kovin vanhojakaan, eläkkeellä vaan pääsee sinne asumaan edullisemmalla vuokralla. Huonokuntoisemmat sitten saavat lisäpalveluja halutessaan, maksamalla niistä. Ja huonokuntoiset olivat sitten omalla suljetulla osastollaan, jossa en itse työskennellyt ollenkaan.

Siellä oli eräs todella pirtsakka iäkäs nainen, joka löysi sieltä jopa 4 miestä. Mutta ne suhteet päättyivät aina surullisesti siihen, että miehet kuolivat. Muutenkin siellä romanssit kukoistivat jatkuvasti. Oli myös salasuhteita ja pettämisiä, kuin kauniissa ja rohkeissa konsanaan ;D Eikä mistään rahasta todellakaan ole kyse, siellä on kaikilla omat asunnot ja muiden kanssa vaan seurustellaan ja piipahdellaan toisen luona kylässä.

Moni kertoi löytäneensä elämänsä rakkauden vasta sieltä, vaikka olikin ollut parisuhteita aiemmin. 

Eli ei ole iästä kiinni, vaan asenteesta ja tuurista. Jos pitää kriteereinä jotain kokemattomuutta, sellainen alkaa kyllä iän myötä karsia suurimman osan naisista pois. Ja ne kokemattomat naisetkaan tuskin ovat kovin innokkaita parisuhteista enää iän tullessa, kun ovat tottuneet omiin kuvioihinsa lemmikkiensä kanssa. Ei ne paatuneet vanhapiiat siellä palvelutalossakaan olleet miehistä yleensä kiinnostuneita. Jotkut kyllä. Mutta kyllä ne kokeneilla naisilla oli kovin vienti. Kokemus on valttia asiassa kuin asiassa.

Vierailija
44/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole ikäsidonnaista. Lasten hankkiminen joo on. Mut kyllähän kumppanin voi löytää ja rakastaa vaikka 70v. Ite löysin eron jälkeen uuden kumppanin 40+. Tosin sukset meni ristiin monesta syystä vuosien varrella, ja nyt olen 50+. Ei ole kiirettä pariutua, ja olen tässä iässä jo aika ronkeli. . Mut ottajia taitaa kyllä olla. Ihme ajatus että parisuhde, kumppanuus ja rakkaus kuuluis vaan nuorille.

Vierailija
45/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisen historiasta. Kokematon kelpaa vielä vanhempanakin.

Tämä on bullshittiä. Kyllä nimen omaan kokemus ja rohkeus elää tekevät ihmisestä viehättävän ja pitävät nuorena. Kyllä on taatusti kivampaa 50-60-70v miehen elää iloisen ja kokemusta kartuttaneen naisen kanssa kuin kokemattoman. Jotain on pielessä jos on tuossa iässä kovin kokematon.

Vierailija
46/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se ei taida tulla ikinä. Miehet ovat niin riippuvaisia seksistä ja naisten seurasta, että mun 80-vuotias mummokin saa iskuyrityksiä. 

Joo, ja mun 75v. äidillä on 11v. nuorempi mies. Marion Rung on varmaan samoja ikiä ja hänellä on huomattavasti nuorempi, Katri Helenalla samoin.

Vierailija
47/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini, hän on 82-vuotias, löysi juuri itselleen kumppanin, joka on 71 v, pappa kuoli n. 2 v sitten.

Vierailija
48/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se ei taida tulla ikinä. Miehet ovat niin riippuvaisia seksistä ja naisten seurasta, että mun 80-vuotias mummokin saa iskuyrityksiä. 

Joo, ja mun 75v. äidillä on 11v. nuorempi mies. Marion Rung on varmaan samoja ikiä ja hänellä on huomattavasti nuorempi, Katri Helenalla samoin.

Lähes kaikilla suomalaisilla iäkkäillä naisjulkimoilla on aina miehiä ja monilla myös paljon itseään nuorempia miehiä. Esimerkiksi Virve Rosti on hehkuttanut nuorempia miehiä kumppaneina, koska vanhemmilla miehillä on jo liian huono kunto. Myös muissa maissa julkkisnaisilla on jonossa ottajia, myös nuoremmista miehistä. Ja jos nyt joku uli tulee tähän ulimaan "mut se johtuu vaan niiden julkkis statuksesta ja rahasta" niin eikös sen pitänyt olla vain naisia koskeva piirre? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme