Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä naisella parisuhteen saamisen suhteen on "game over"?

Vierailija
09.10.2020 |

Ja miksi tästä ei puhuta avoimemmin missään? On todella valheellista uskotella, että kaiken ikäiset ja kaikenlaiset voisivat saada parisuhteen, vaikka totuus on täysin toisenlainen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö? äitini alkoi juuri seurustella ja on 75..

Vierailija
22/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoani kosittiin kun oli yli 70. Kieltäytyi, sanoi että ei halua ketään miestä vaivoikseen, eikä kukaan kuitankaan olisi yhtä ihana kuin pappa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei juuri vaikuta. Paino vaikuttaa.

Se on ikävä kyllä juurikin näin. Normaalipainoiset ihmiset viehättää niin miehiä kuin naisia, varmaan jokin luonnollinen syy siinä. Kun aikuisväestöstä 75 prosenttia on ylipainoisia, niin "normaalit" ihmiset on aika harvassa.

M__43

Vierailija
24/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on 69v leski ja hänellä on jatkuvasti vientiä. Paljon enemmän kuin minulla. Tai siis mulla ei ole vientiä ollenkaan. Kyllä se on luonteesta enemmän kiinni. Itse olen epävarma ja arka, äitini taas on avoin ja sosiaalinen.

Kyllä minullakin varmaan olisi vientiä jos uskaltaisin tutustua miehiin ja saisin jotain sanottua.

Vierailija
25/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisen historiasta. Kokematon kelpaa vielä vanhempanakin.

Väitän, että asia on päinvastoin. Jos ei saa/löydä parisuhdetta nuorenakaan (vaikka haluaisi), ei sitä todennäköisesti löydä vanhempanakaan. Yleensä ottaenkin ne, jotka nuoresta asti ovat parisuhteissa olleet, ehkä lapsiakin saaneet, "kelpaavat" kyllä vanhempina (kaikissa sanan merkityksissä) ja kokeneempinakin. Sama miesten kohdalla. Jos ei nuorena miehenä saa parisuhdetta, ei sitä todennäköisesti tule saamaan koskaan. Sitä vastoin ne lapsiakin tehneet löytävät suht vaivatta halutessaan uuden naisen ja parisuhteen.

Syytä ja seurausta voi jokainen miettiä, minusta ne on aika loogiset.

Vierailija
26/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli game over jo syntyessä. 20-vuotiaaksi asti läski ja syrjitty. Nyt ainoastaan sosiaalisesti täysin kyvytön ja inhoan kaikkea fyysistä kosketusta. Ikisinkku materiaalia siis. -N23

27/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Vierailija
28/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa nainen voi milloin tahansa saada sellaisen miehen kuin haluaa, vaikka olisi itse kuinka vanha ja ruma.

29/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta, kun sokeri ei enää sula suussa.

Parisuhteita solmitaan vielä myöhäisessä vanhuudessa, naimisiinkin mennään.

Vierailija
30/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on useampi tuttu, joka eron tai leskeksi jäämisen on löytänyt uuden kumppanin 50-65 vuotiaana. 80 v naistuttu löysi uuden miehen ja olivat yhdessä vielä 7 vuotta. Koskaan ei lle liian vanha

Vierailija
31/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kysyä vaikka Pirkko Mannolalta, 81v. joka seurustelee vakituisesti ja elää täyttä elämää.

En tiedä, onko kenenkään jalkapohjassa "parasta ennen" päiväystä? Tuskin.

Pirkkokin joutui tyytymään vanhaan mieheen, jonka oli jo kerran hyljännyt. Säälipano siis suomeksi.

Vierailija
32/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisen historiasta. Kokematon kelpaa vielä vanhempanakin.

Väitän, että asia on päinvastoin. Jos ei saa/löydä parisuhdetta nuorenakaan (vaikka haluaisi), ei sitä todennäköisesti löydä vanhempanakaan. Yleensä ottaenkin ne, jotka nuoresta asti ovat parisuhteissa olleet, ehkä lapsiakin saaneet, "kelpaavat" kyllä vanhempina (kaikissa sanan merkityksissä) ja kokeneempinakin. Sama miesten kohdalla. Jos ei nuorena miehenä saa parisuhdetta, ei sitä todennäköisesti tule saamaan koskaan. Sitä vastoin ne lapsiakin tehneet löytävät suht vaivatta halutessaan uuden naisen ja parisuhteen.

Syytä ja seurausta voi jokainen miettiä, minusta ne on aika loogiset.

Kyllä ainakin rikkaat vanhatpiiat kelpaa eronneille miehille...

Vierailija
33/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit siis vahinko ja avioton lapsi?

34/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmille palstalaisille tulee ehkä yllätyksenä, että vanhoilla on romantiikan ja läheisyyden lisäksi myös seksiä keskenään?

Vierailija
35/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun hyvin tavallinen äitini löysi rakkauden yli 50-vuotiaana. Olen kuullut, että jotkut eläkeläisetkin ovat puolison kuoltua saattaneet löytää vielä kumppanin.

Vierailija
36/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se ei taida tulla ikinä. Miehet ovat niin riippuvaisia seksistä ja naisten seurasta, että mun 80-vuotias mummokin saa iskuyrityksiä. 

Enpä ole huomannutkaan ..

Zinc

Miten sä voisit mitään huomatakaan, kun istut kämpillä kaiken aikas palstailemassa 😖

Vierailija
37/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis vahinko ja avioton lapsi?

Tämä on ihan kohtuullinen johtopäätös, sillä kaikki tietää, että naimisiin voi mennä vain kerran elämässä.

Tai sit lainaamani kommentin kirjoittaja on vähän tyhymä.

-Ohis

Vierailija
38/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana.

Vierailija
39/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v. T. Abdul

Vierailija
40/48 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeksi viisikymppisenä jäänyt mummoni alkoi styylailemaan vanhainkodissa seitsemänkymppisenä. Charmantilla papalla oli pilkettä silmäkulmassa vaikka muisti ei aina ihan pelannutkaan. Siellä istuivat kiikussa vieretysten viltti polvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän